Dragos M. wrote:

>Multumesc. Asta am ales sa folosesc in cele din urma ieri, o sa il
>bibilesc pentru performanta in urmatoarele zile. Acum se instaleaza,
>sper sa fie ok.
>

>---
>Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Cam tarziu, dar vin cu o sugestie: MoreGroupWare
http://www.moregroupware.org/
Il am de ceva vreme, si sunt multumit de el. Calendar, webmail, etc.
Webmailul are capacitatea de a putea fi setate mai multe conturi, stie
si imap si pop3. Plus ca exista pe net si module auxiliare. Acuma ma
gandesc sa fac cumva sa ii sustrag modulul de e-mail. :D

--
Mr. Alexandru Negulescu
C r o m a t i q   M e d i a   N e t w o r k s

alex.negulescu[AT]png-intl[DOT]biz