[ nu inteleg de ce, dar nu a ajuns pe lista ]

Begin forwarded message:

Date: Fri, 29 Oct 2004 19:17:32 +0300
From: Ion-Mihai Tetcu <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Rugaminte (ro_RO.ISO8859-2/share/*)

Salve,

In weekendul asta intentionez sa continui munca la infrastructura pentru
doc/ro.... Ceea ce e pe [EMAIL PROTECTED] este incomplet si vechi.

Pentru asta, tinand seama ca am foarte putin timp liber,  am nevoie de
ce ati reusit sa faceti pana acum.

*** Nu conteaza ca e incomplet, cu greseli, etc. Imi trebui cat mai multe
*.sgml-uri cu continut in .ro cu care sa testezez ce fac. ***

In momentul asta pot sa fac un build in toate formatele suportate (mai
putin slide-uri, pe care nu le-am incercat dar ar trebui sa mearga.)
pentru ce am tradus din articles, insa nu m-am atins books; mai trebuie
sa traduc / adaptez o parte din entities si la generarea de pdf-uri ma
niste warninguri (adica la un make lint, build-ul merge fara erori si
rezultatul pare OK).

Daca puteti trimite ceva --> pe perso; si poate il bateti la cap pe Ady
sa ne dea acces la cvs ;)

Mersi,

--
IOnut