Salut,

Ãn data de Lu, 25-04-2005 la 14:23 +0300, Ion-Mihai Tetcu a scris:
> Si noi, cei de la ro-l10n@rofug.ro (FreeBSD -
> http://www.rofug.ro/projects/ro-l10n/) suntem interesati de glosarul
> asta.

M-as bucura sa contribuiti la el si sa-l gasiti cat mai folositor. Orice
sugestii, gen cum ar fi mai usor de utilizat offline (export in alte
formate etc.), sunt binevenite.

> As gasi foarte utila o lista gare sa imi trimita pe mail reviziile /
> cuvintele noi; nu am timp sa ma uit pe wiki sa vad ce cuvinte noi au
> aparut, dar pot sa ma uit o data pe zi pe mail si sa vad daca am
> sugestii de facut.

Am notat :) Ma feresc sa promit ceva, fiindca nu stau mai bine decat
altii cu timpul, insa daca aceasta facilitate iti va usura contributia
ma voi stradui sa o implementez.

-dan