On Tue, 27 Dec 2005 13:08:53 +0200
Adrian Penisoara <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   Iata si pagina:
>
>    http://www.rofug.ro/mediawiki/index.php/Porturi_rom%C3%A2ne%C5%9Fti
>
> PS: va rog sa postati de sub un cont Wiki inregistrat, voi dezactiva
> postarea anonymous cat de curand (din cauza spamming-ului).

Adi, daca trebuie sa ma chinui cu wiki (ca la intrebarea mea cu
automatizarea nu mi-ai raspuns inca), da-mi si mie un link la un
tutorial,ceva, ca habar n-am cum se foloseste. Cum fac
sub-categorii/sub-pagini ? Cum fac link intre ele ? ...... Ca "Ajutor"
nu contine nimic.

--
IOnut - Unregistered ;) FreeBSD "user"
  "Intellectual Property" is   nowhere near as valuable   as "Intellect"

BOFH excuse #290:
The CPU has shifted, and become decentralized