Re: [romania_eu_list] Re: Religia si scoala

From: "Florian Danescu" < [EMAIL PROTECTED]>

> Desigur ca existau si atunci rauvoitori disperati debusolati,
influentati de moda vremii sau vinduti pe citiva arginti intereselor
straine Romaniei.Desigur ca si atunci strigau disperati impotriva
crestinismului destui asa-zisi liberali, de fapt libertini sau doar
oameni usurateci, ori influnetabili, dornici sa iasa in fata cu orice
pret si cu orice idee chiar de nu cred in ea, ori doar cu probleme de
personalitate.

Asta e judecata de valoare!
Inteleg ca oricine nu e crestin este "liberal, libertin sau doar om usuratec
ori influentabil, dornic sa iasa in fata cu orice pret si cu orice idee
chiar daca nu crede in ea, ori doar cu probleme de personalitate" - ori, din
cate stiu eu, pe aceasta planeta exista o MULTIME de religii, plus ateismul
si "dreptul la libertatea religiei" este consfintit prin legislatia
internationala. Deci, conform chiar cu mesajul DVS. catre Dl. Bouleanu, ceea
ce faceti se numeste "instigare la hate crime"!

E interesant ca acest gen de mesaje EXTREM de agresive (daca e sa le iei si
sa le numeri pe lista si sa notezi "cuvinte-cheie") apar in proportie
covarsitoare la cei care se dau drept "sustinatori ai ortodoxiei" - despre
care chiar ei sustin ca ar fi o "religie toleranta".

Daca nu credeti ceea ce spun referitor la "proportia covarsitoare" va rog sa
consultati arhiva, va puteti convinge.

Ati intors 'logica' dupa cum va convine.Nu spun ca  mesajul semnat de Bouleanu s-ar putea sa va fi convenit atunci cind jigneste o anumita parte...
In fine referitor la logica pe care o folositi, vreau doar atit sa punctez:
A fi impotriva crestinismului nu presupune sa fii de alta religie asa cum gresit deduceti.
Un crestin poate sa fie deranjat de cineva care militeaza voit impotriva crestinismului si este rauvoitor, dar asta nu insemna ca este deranjat de alta relgie asa cum gresit deviati discutia pentru a incrimina ceea ce nu va place...
De altfel in timpul petrecut pe lista am avut neplacerea sa va citesc printre cei care se situeaza pe o pozitie militant ateista.Sper ca puteti sa recunoasteti ca sinteti in aceasta categorie si deci de aceea ati INTERVENIT acum in acest mod.

Si pentru ca nu vreau sa lungesc discutia cu dvs. care am observat ca aveti mai mult timp liber decit mine sa scrieti pe aici, va rog sa inceheiem acest subiect asigurindu-va ca gresiti cind incurajati si daca incurajati unii rauvoitori prin astfel de luari de pozitie partinitoare.

Atit timp cit in Romania nu exista inca un sistem privat religios suficient de puternic ca oamenii sa aleaga unde sa-simdea copiii, Religia trebuie sa ramina in scoala si simbolurile crestine sa nu fie scoase de pe peretii scolilor!

FD

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui