Si Belgia pune restrictii

Ce tratate, ce au deaface aceste tratate cu situatia in care a ajuns Romania datorita acestor sobolani securisto.-comunisti care prin propaganda lor KGB-ista au distrus gandirea romaneasca. Oamenii au fost manipulati in fel si chip, au fost saraciti, au foat deposedati de tot ceeace au avut, sute de mii bagati in puscarii di omorati, ca acuma dupa 89 sa doreasca multi sa recupereze ce s-a pierdut, dar in ce fel, prin talharii in vest, ceeace dealtfel nu se poate pune 100% pe seama romanilor ca romani ci altora cu pasapoarte romanesti. Asta nu este rasism ci este adevarul adevarat, din care dealtfel numai o minoritate.
ggane

Oare acesta este pretul pe care il platim pentru
greselile din 1914 si din 1944? Cand am incalcat niste
tratate semnate cu unui europeni care ne trantesc
acum usa in nas. Multi europeni s-au ars cu noi
dealungul istoriei si acum sunt foarte atenti cu noi
si ne accepta greu si treptat.
Ar fi pacat ca aceste lucruri sa atirne in balanta
aderari.

<http://www.ziua.net/display.php?id=209924&data="">10-27>