Codruta, esti foarte usor de influentat si habar nu ai cit de penibila poti
fi in momentul in care faci lobby pentru educatie, dar scrii ca o eleva de
gimnaziu cel mult mediocra. Tu faci confuzie intre religie (formare) si
educatie (invatamint si formare). Poate ca ti s-ar potrivi ca o manusa o
cariera in agricultura sau intr-un domeniu diferit de cel al comunicarii in
societate.

Cind o sa vina cineva sa te oblige sa te casatoresti sau sa stai sub
piciorul barbatului, atunci sa te agiti ca o furtuna-ntr-un pahar cu apa. In
rest, parerile tale sint mult prea subiective
si nu ne fac decit sa ne pierdem timpul.

Proiecte finantate de UE sau dezvoltate pe banii altora (deci cu 0% risc
financiar propriu) se gasesc cu usurinta, deci activitatea ta la ARIN e
egala cu zero. Oricine se pricepe la cheltuit banii din UE.

O zi buna in continuare,
Ovidiu Sorin - GT&C Invest GmbH

P.S.: Ai cumva copii de dat la scoala, Codruta? De unde stii tu ce e
potrivit pentru parinti si copiii acestora, daca nici macar verigheta nu ai
pe deget? Cind ai sa te incadrezi intr-una din aceste doua categorii (din
cea din urma observ ca refuzi sa iesi), te vom asculta ca pe o persoana
avizata in acest subiect.

--
Got mail, GMail.

Raspunde prin e-mail lui