Lectie de politete

  Intr-un articol din cotidianul "Ziua" de azi, Dan Ciachir -- pardon, domnul
Dan Ciachir -- crestineste, asa cum spune, ne invata despre politete facandu-l
pe Gabriel Andreescu mitocan.
  Cu scuzele de rigoare si cu toata politetea care ma incearca, intru si eu in
sistemul predat de Dan Ciachir concluzionand: Misto!
  Daca l-ar pune astia -- of, politetea, am vrut sa spun onoratii si distinsii
nostri
  politicieni -- ministru al educatiei, poate am intra in Cartea Recordurilor
cu cel mai tupeist minsitru (nu stiu cum naiba, dar uit mereu de politete).
  Ma gandeam la functia de ministru al educatiei pt ca Dan Ciachir ar indeplini
conditiile: nu crede ca drepturile copiilor au vreun sens, vrea ca Religia sa
fie disciplina obligatorie, militeaza pentru prezenta simbolurilor religioase
pe pereti si cica ar fi colaborat si cu Secu (am uitat, scuze: cu patriotitii
de Serviciul de Securitate a Partidului Comunist Roman).
  Zau ca Dan Ciachir i-ar intrece pe ceilalti (adica chiar si pe Hardau si pe
cel de acum pe care nu am retinut cum il cheama -- uite cum lectia de politete
a fost cam facultativa pentru mine).

  Is bune articolele astea ale lui Dan Ciachir, te mai scot din starea de
obisnuinta a tranzitiei...

  Emil Moise
  Daca chiar vreti sa cititi, urmati linkul:
  http://www.ziua.net/f.php?data=2007-09-06&thread=226269&id=83546

Emil Moise

Building a website is a piece of cake.
Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.

Raspunde prin e-mail lui