Ar trebui ca omul sa nu se mai bage unde nu-i fierbe oala si sa scrie de ce
se pricepe el cel mai bine,adica de fotbal,blaturi si de masini tunate la maxim
si sa nu se mai bage in chestiuni care ii depasesc GANDIREA lui "critica" de
adolescent licean EMO,desi are cu 10-12 ani mai mult decat GENERATIA EMO,de
psihotici fara creier.Au ajuns toti putzoii EMO sa vorbeasca despre FEMEI si
FOTBAL.Macar Adrian Georgescu care desi spune ca scrie iute si piperat,poate ca
scrie despre oamenii de fotbal sau pentru un public cu un IQ scazut spre
mediu,eventual pentru segmentul EMO sau pentru semidocti care se cred
intelectuali.Acolo recunosc ca exceleaza in bascalie.Ca e una sa vorbesti de
MITICA DRAGOMIR ,si alti oameni de fotbal si alta sa vorbesti despre FEMEI sau
despre alte domenii care depasesc subiectele de cartier.Oricum ceea ce scrie e
amestec intre jurnalism si bascalie.Daca ne gandim ca FJSC e plin de FEMINISTE
nu ne mira asemenea articole de-a dreptul tampite.Ca sa nu spun
 ca in echipa GSP ului s-a amestecat o fufa feminista MARIA ANDRIES care se
chinuie sa arate ca poate scrie ca barbatii,desi la alura sa de pi--oasa
frustrata,nu stiu daca ar trezi interesele unui barbat.Nu zic sa nu fie FEMEI
la fotbal,dar NU carpe d-astea frustrate care isi fac un titlu de bravura de a
arata ce BARBATE sunt.Astea fac TANDEM cu adolescenti EMO care se lauda ca stiu
sa scrie de toate.
  Cred ca v-ati dat seama ca fotbalul nu este un joc jucat de BAIETI ,ci se
joaca in alte dimensiuni si culise sinistre care depasesc dimensiunile terestre.

  http://www.adriangeorgescu.ro/2008/08/12/fotbal-feminin/

  August 12th, 2008  Fotbal feminin    “Fotbalistã”. Brrrr, cum sunã! Cam ca
“membrã”, un cuvînt care parcã a suferit o schimbare forþatã de sex. Din start,
fotbalul feminin a pãrut o încãlcare de teritoriu ºi reacþia masculinã a fost
ceva de genul: “puteþi sã vã jucaþi, deºi am prefera sã vã vedem luptîndu-vã în
ciocolatã”. Ideea cã un picior obiºnuit cu pantoful cu toc sau un cap coafat nu
pot lovi o minge ºi-a arãtat în timp lipsa de temei. Acum vreo zece ani doar un
festival de lufturi ºi de pase greºite, fotbalul feminin a evoluat extrem de
rapid.
  Nu ºtiu totuºi dac㠓evoluþie” e cuvîntul cel mai potrivit. E mai degrabã
recuperarea unui spirit pe care fotbalul l-a pierdut dupã anii ‘70 ºi ‘80.
Desigur, fotbalul lor e imperfect (am fi preferat, de pildã, sã joace în
fustiþe, ca la tenis), femeile sînt mai încete ºi nu prea dribleazã, însã jocul
lor are ceva curat ºi îngrijit, ca organizarea unei poºete.
  Nu am vãzut prea multe fotbaliste care sã scuipe ori sã se tãvãleascã pe jos
în urma unui fault, accentuîndu-ºi suferinþa prin grimase ºi gesturi de victimã
arsã pe rug. Nici jucãtoare care sã sarã la cap, proptindu-ºi cotul în figura
adversarei. Probabil cã faultul cel mai dur în fotbalul feminin este sã-i
ºopteºti celeilalte la ureche: “Frumoasã frezã! Sue Ellen ar fi mîndrã de ea”.
De fapt, nici asta nu prea se întîmplã, pentru cã ironia fãþiºã e ceva tipic
masculin. Cred cã, dacã douã adversare nu se înghit, pur ºi simplu se ignorã pe
teren sau cel mult se privesc zîmbind, cu o oarecare îngãduinþã. Aºa fac ele.
  Mai mult ne deranjeazã, cred, cã ne-au luat mãruntele gesturi rituale:
miºcarea lentã, ºmecheroasã, din ºolduri, dinaintea fentei, potrivirea
jambierelor dupã o loviturã liberã slab executatã, gesturile de bucurie de dupã
gol. Pãcat doar cã sînt atît de reþinute, cum a fost ºi argentinianca Ludmila
Manicler, care, dupã ce a marcat împotriva Canadei la Jocurile Olimpice, de
bucurie a vrut sã-ºi scoatã tricoul, dar s-a abþinut.
  De aceea e bine sã þinem minte cã femeile stãpînesc delicata artã de a nu
merge pînã în pînzele albe. Ne amuzã, uneori, cã le gãsim, cu sculele noastre
împrãºtiate în jur, încercînd sã etanºeze un robinet cu cleºtele. Nu ºtiu ce
cred vecinii, dar apa þîºnind pînã în tavan din cauza unei piese nestrînse e un
spectacol simpatic.
  ªi realizez, cãutînd înfrigurat cheia francezã în mijlocul unei arteziene, de
ce îmi place fotbalul feminin: e un altceva, simpatic ºi spectaculos în felul
lui.

Raspunde prin e-mail lui