Iata ca a sosit o zi destul de ciudata care de 7 ani se tot repeta
intr-una.Adica situatia cand data coincide aproximativ cu anul si la un moment
dat cele trei diviziuni ale timpului coincid ,adica ANUL,ZIUA si ORA.Astfel
spus astazi suntem pe 20.08 2008 si peste cateva ore va coincide si ora incat
vom avea 20.08 2008 20:08.Intamplator astazi este ziua de nastere SOTZULUI
celei mai satanice FEMEI a Romaniei,LIDERA FEMINISTELOR Madam MIHAELA
MIROIU,care fiind nascut in 1954 implineste astazi 54 de ani.Este cel cu
care,datorita legislatiei MAFIOTE din EDUCATIE facuta tot de el (in vremea cand
era VICEMINISTRU al Educatiei,de fapt fiind unul din GROPARII invatzamantului
romanesc),a trebuit sa-mi dau Licenta,gandindu-ma ca paragrafe sau idei din
lucrarea mea va ajunge in LUCRARILE de DOCTORAT ale apropiatilor.Si cel despre
care ati aflat ca face parte din temuta MASONERIE  a TEMPLIERILOR  ,el
incercand sa ma atraga in Masoneria Templierilor exploatand o anumita stare de
 confuzie in ceea ce priveste unele notiuni,ca orice MASON UNIVERSITAR care e
interesat sa stabileasca o relatie EXCESIV de AMICALA si CONVENTIONALA cu
studentii,fatza de situatia cand intre student si profesor trebuie sa fie
totusi o distanta Ca stiti ca exista o cutuma care spune ca profesorii "nu
trebuie sa se traga de shireturi cu elevii sau studentii".Ia ganditi-va la
situatia cand cineva trage sireturile de la pantofi ,acestea fiind un accesoriu
necesar pentru ca sa-ti folosesti pantofii si sa fugi si sa mergi unde vrei
,fara sa te temi ca-ti ies pantofii din picior.Dar atunci cand constati ca nu
mai ai sireturi la pantofi vei merge cu grija si foarte incet.,avand grija sa
stea drepti si cu PICIOARELE pe PAMANT,neiesind din cadrul pantofului.Cu
siguranta ca se va GASI "cineva" eventual din randul "profesorilor" care iti va
spune sa urmezi un drum NETED si DREPT si in care vei avea siguranta ca nu ti
se va intampla nimic.Incercati sa va scoateti sireturile de la
 PANTOFI si sa va incaltati fara sireturi,si veti constata ca veti merge cu
grija ca sa nu va iasa pantofii din picior.Cam asa gandesc si MASONII si
CONSPIRATORI UNIVERSITARI (unii creati de Oculta Satanica a lui Sorosh) si
pripasiti in unele UNIVERSITATI  in raport cu studentii lor,cerandu-le
studentilor sa fie cu PICIOARELE pe PAMANT si in pozitie de drepti.,urmand ce
li se spune,caci scopul MASONILOR UNIVERSITARI este sa isi creeze o GASCA
conspirativa de apropiati,pentru ca ei vor convinge unii studenti fara minte ca
au singura alternativa pe care trebuie sa o urmeze cu strictete,la fel cum si
cei care nu au sireturi la pantofi vor urma calea care li se spune,nu cea pe
care o vor ei,avand deci o singura alternativa,asta sub REZERVA "valului dse
ignoranta" si "CIRCULARITATII de ALTERNATIVE" d-ale lui Condorcet.Cum spuneam
de Adrian Miroiu,cu siguranta ca MULTI nu au amintiri PLACUTE de la RAHATUL de
MATERIE.pe care o preda si care bineinteles ca nu are nici o logica din
 punct de vedere al aplicabilitatii politice,multi considerandu-se fericiti ca
au luat CINCIUL care echivaleaza ca bucurie cu 10.
  Sa revenim asadar la aceasta zi de dreptul buclucasa.Sa nu uitam ca pe 20.03
2003 a inceput RAZBOIUL din Irak,cand Bush a pornit razboiul impotriva lui
Saddam Hussein,pentru neutralizarea asa ziselor armelor de distrugere in MASA
,pe care unii spun ca au fost inventate de MASINARIA de propaganda si
dezinformare din presa AMERICANA,mai bine zis a mijloacelor de prostire si de
DISATRAGERE a MASELOR si de CIA,ele fiind controlate de diferite LOJI MASONICE
din jurul PETROLULUI.Astfel spus se implinesc 5 ani si 5 luni de la invadarea
Irakului de catre SUA.Intamplator 5,5 m este noul record mondial la saritura cu
PRAJINA stabilit cu SUCCES de FRUMOASA RUSOAICA Elena Ishinbaeva,ea fiind TIZA
unei BEIZADELE prezidentiale DE "SUCCESURI".V-am mai spus eu povestea aceea cu
o atleta romana de SUCCES care semana perfect cu una din LIDERELE
FEMINISTELOR,doctrina ratatelor din SUA.
  Spusesem la un moment dat ca eu nu imi voi face un CONT de HI5,o retea de
socializare ONLINE gandindu-ma ca asta e doar un moft a unor CURVE interesate
sa agatze BAIETI sau e un instrument util pentru unul care "IL PLACE
FEMEILE".Dar mi-am dat seama ca toti au cont pe HI 5 si ca cine n-are cont de
HI 5,practic nu exista,HI 5 facand parte din fiecare persoana.Plus ca HI 5
permite ascunderea PROFILULUI dar si cotarea fiecarei PERSOANE.cu diverse
"FIVE" uri in ceea ce priveste unele calitati.Asta inseamna ca daca iti place
de o tipa,ii poti da un FIVE si sa-i arati cat iti place de ea.Plus ca ai
ocazia sa faci si comentarii la unele fotografii postate dea ea pe grup.Trebuie
sa subliniem ca doar utilizatorul accepta sa i se faca comentarii la fotografii
sau sa-i dea FIVE.Sa ne intelegem.HI 5 nu e o chestiune FRATEASCA sau legata de
CRAFT cum sunt alte SITE-uri.DE curand unul de pe grup care intre timp a plecat
se tot lauda ca e impotriva MASONILOR ,dar a aviut grija sa-mi
 trimita o invitatie pe o retea de socializare a MASONILOR din California.Am
aflat ca acel tip era de fapt un Masterand de la SNSPA.
  Va dati seama ce satisfactie simte o fata cand i se da multe FIVE-uri si
primeste comentarii sincere si frumoase la fotografii,unele chiar
metaforice.Probabil ca unele de frica sa nu se simta in postura FETEI care N-O
CERE nimeni.,prefera sa nu accepte ca altii sa-i dea FIVEURI sau sa faca
comentarii.Mi s-a intamplat de curand sa aflu ca o tipa ,masteranda la Chifu sa
nu mai aiba profil de HI5.Am aflat intamplator ca tipa lucreaza la Ministerul
Apararii si mi-am dat seama ca probabil unele institutii sau chiar corporatii
obliga mai mult sau mai putzin angajati sa nu faca parte din retele de
socializare pentru a nu avea probleme,pentru ca au grija sa-i integreze in
reteaua lor corporatista.
  Probabil ca veti spune NO COMMENT cand veti vedea acea TIPA,balerina,
incercand sa OBTINA un HI 5 ,adica HIGH 5 si va va ajuta sa intelegi adevaratul
sens al NON EXISTENTEI FEMINISTELOR la fel si a NON EXISTENTEI MASCULINE a
celor care sustin aceasta doctrina,prosti care au nevoie de o LAMPA de VEGHE sa
fie iluminati.Chiar daca nu-i Craciunul ,veti observa cum se realiza in trecut
colecta publica de obiecte,ca tot veni vorba de inundatii si sinistrati.Acuma
v-ati lamurit ca ceea ce nu exista pe HI 5,nu exista.
  In fapt este vorba de un EPISOD "FIVE CHARACTERS in a SEARCH of an EXIT"
realizat in 1961,care cu siguranta e una din capodoperele cinematografice.Pe
vremea aia in Romania condusa de DEJ se afla in plin proces de colectivizare
comunista,de ,in timp ce in SUA cativa posesori de TELEVIZOARE urmareau la
palpitatie maxima fiecare episod al seriei,creat de Rod Serling,de la a carei
moarte se implinesc 33 de ani (33 e o varsta care te duce cu gandul la gradul
33) Poate ca ati mai vazut un episod din acea serie,dandu-va seama ca
scenariile sinistre sunt cat se poate de reale si ca fotbalul nu e un joc de
baieti,mai ales cand e vorba de partide ciudate cu rezultate stranii,dar care
sunt decise in anumite culise sinistre,si care in care nu exista VALIZA..
  Va invit sa va uitati la acest film din 1961 in trei parti.

  http://www.youtube.com/watch?v=Sg3_ky8Rqpw
  http://www.youtube.com/watch?v=p9Y2nA7Wh3w&NR=1
  http://www.youtube.com/watch?v=_elXOJ3U8UQ&NR=1

  A si va mai arat UNA BUNA,BUNA ,BUNA de tot,ca tot vorbeam de HI 5.Seamana cu
reclama aia de acum cativa ani la un deodorant "Ce le innebuneste pe FEMEI".Sau
pe barbati.Asta chiar ca le innebuneste ,dar cu siguranta si pe
barbati.Episodul face parte  parte din aceeasi serie celebra ,iar acest episod
a fost difuzat,NU INTAMPLATOR,pe data de 10 (cifra feminismului) Iunie 1960,in
plina campanie electorala a lui JFK.Parca v-am spus de o FEMINISTA sefa de LIGA
STUDENTEASCA din Romania si care se afla in forurile europene a carui nume duce
cu gandul la 10. Asta pentru a se vedea ca FRATIA se baga adanc in afacerile
europene ce privesc programe de tineret.Gandindu-va ca Oculta Masonica a lui
Sorosh a adunat toata drojdia feminina si nu numai din fiecare tzara,facandu-i
sa creada ca reprezinta ceva,cand de fapt ei nu reprezinta nimic pentru
politica si societate,ci doar niste obiecte de care ar trebui sa te
descotorosesti,sau doar niste obiecte decorative.Caci de multe ori o
 FEMEIE devine FEMINISTA atunci cand isi da seama ca e doar un obiect decorativ
indeajuns de apreciat de barbati.
  Va invit asadar sa vizionati acest scurt metraj in trei parti.E ca-n reclama
aia la ciocolata "Senzatii tari din 1964"

  http://www.youtube.com/watch?v=_Mhv9cJa2g0
  http://www.youtube.com/watch?v=9VPI-1jTV5I&NR=1
  http://www.youtube.com/watch?v=tsK5f5NN5ZM&NR=1

  Ca tot vorbim de CORPORATII,aveti aici una MORTALA rau.Oare cum se simte un
BARBAT cand nevasta ii spune in mod repetat "SA IMPINGA TOT TIMPUL" si sa se
conduca dupa cum spune ea.

  http://www.youtube.com/watch?v=Jrzyan-7kgw
  http://www.youtube.com/watch?v=Qd2neJ30vf4&NR=1
  http://www.youtube.com/watch?v=a7FZa5fIhDI&NR=1

  Dat fiind ca este o zi destul de ciudata prin felul cum arata,iata ca aveti
ce viziona.Cat de actuale sunt aceste episoade desi au trecut aproape 50 de ani
de cand s-au turnat.

Raspunde prin e-mail lui