Se pare ca JIDANII isi cam incep sa-si ia talpasitza si sa plece din
Romania.De curand pe toate TELEVIZIUNILE se face reclama la CANCAN si la o
stire senzationala.Iar acea stire consta in divortul dintre Mihaela
Radulescu,fosta prostituata de lux in anii `80-`90 de la Intercontinental si
JIDANUL ESCROC imobiliar Elan Scwartzenberg.Caci cine putea sa se uite la o
fosta tarfa de lux,ajunsa mare vedeta TV pe filiera Voiculescu dar si prin
casatoria cu Stefan Banica junior.Bine asta nu este cea mai senzationala
stire.De curand ca am aflat banca LEHMAN BROTHERS din SUA,adica a JIDANILOR a
dat faliment.Iata ca am ajuns s-o vad si po-asta,cum ca JIDANII dau
FALIMENT,caci se stie ca JIDANII nu dau niciodata faliment,caci un JIDAN
castiga un dolar si pierde unul,el de fapt castiga 2 dolari.Sau o alta stire
senzationala tot legata de JIDAN ,cum ca Peter Neulander alias Petre Roman
candideaza din partea PNL ului.Parca Roman era de stanga ,dar a cotit-o la
dreapta,adica catre
 partidul care le-o suge JIDANILOR sau e sprijinit logistic de JIDANII lui,caci
daca nu erau ei ,nu mai pupa in viatza lui politica pentru guvernarea de dupa
Revolutie.V-ati lamurit si eu ce politica stiu LIBERALII ,care s-au meditat cu
JIDANUL Alf RED BULL ai.E ca si cum pe un copil de gimnaziu il dai la meditatii
foarte scumpe cu un profesor prost ,dar in loc sa ia la cel mai tare liceu din
oras,parintilor le tzatzaie cu--l ca nu vor lua nici la liceu industrial.La cum
stau LIBERALII in sondaje,e putzin probabil ca LIBERALII vor mai prinde locuri
multe in Parlament.
  Altfel spus MIHAELA RADULESCU a rupt-o cu JIDANUL,dar adevaratele motive nu
se prea stiu,cei doi parand a se desparti in conditii amiabile si chiar lasand
sa se inteleaga ca s-ar impaca.Se stie din presa ca JIDANUL Elan Schwartzenberg
invarte AFACERI IMOBILIARE si STRATEGICE foarte murdare.In ultima vreme este
foarte probabila o Alianta intre Basescu si Vadim ,adica PDL si PRM.Se stie ca
Vadim nu prea agreeaza pe JIDANI si a denuntat afacerile murdare,asa ca nu e
greu sa intuim ca JIDANILOR le este frica de o venire a PRM ului la putere care
ar putea sa-i lege pe escrocii jidani si sa-i dea afara din tzara.DE fapt NU
JIDANII sunt problema,ci romanii care le-o sug la JIDANI.,ca orice PLAGA nu
vine decat intr-un mediu mizer.Iar acel Elan Schwartzenberg se teme ca dupa
alegeri JIDANII nu-si va mai putea face de cap in Romania si a divortat ,ca sa
nu o puna in dificultate,in eventualitatea in care autoritatile statului vor
ancheta afacerile MAFIEI JIDANESTI din Romania,care
 vine aici,atrasa de TARFELE MATERIALISTE de ultima spetza,mai ales
MOLDOVENCELE hamesite dupa bani.Ca stiti ca MOLDOVENCELE sunt de doua
feluri:TACUTE si pisicoase uneori si cu GURA MARE si MATERIALISTE.Stiti ca
exista o vorba rautacioasa care spune ;"Ai vazut cioara alba sau moldovean
cinstit".In cazul MOLDOVENCELOR se aplica vorba "Ai vazut moldoveanca sa nu
insele in dragoste".

  http://www.cancan.ro/2008-09-17/Am-decis-sa-divortam.html

  Incredibil, dar adevarat! Mihaela Radulescu si Elan Schwartzenberg se despart!

  "Am decis sa divortam"
  miercuri, 17 septembrie 2008

  Exclusiv. CANCAN publica astazi un interviu bomba. Miliardarul Elan
Schwartzenberg, care de zece ani este impreuna cu Mihaela Radulescu, fiind
casatoriti si avand un baietel superb, anunta in cadrul unui interviu ca el si
Mihaela au decis sa-si incheie socotelile

La inchiderea editiei, ieri dupa amiaza, aflam o informatie bomba. Ne decidem
sa nu publica bomba pe care o anuntasem in ziarul de ieri si sa-i dam
prioritate stirii calde. O informatie incredibila si din senin: divort in
cuplul Mihaela Radulescu - Elan Schwartzenberg. Parea o gluma, oarecum tampita.
Sunam la Mihaela. Degeaba. Nu putem da de ea. Timpul curge in defavoarea
noastra. Ziarul trebuia trimis la tipar. Il sunam pe Elan Schwartzenberg. Care
raspunde. Si ne acorda un scurt interviu.
- Reporter: De ce ati luat aceasta decizie?
-

  Elan Schwartzenberg: Exact cum impreuna am decis sa ne casatorim, tot in
acelasi mod, adica impreuna, am decis sa divortam. Motivele sunt personale, ne
privesc doar pe noi doi. Probabil ca nu difera cu nimic fata de situatiile
altor cupluri care ajung la acest deznodamant.

- Rep.: Te-ai putea razgandi cumva?
-

  E.S.: Nu vad cum ar fi posibil acest lucru, dar cred ca cel mai corect
raspuns ar fi "never say never" (n.r. in traducere din engleza "niciodata sa nu
spui niciodata")

- Rep.: Aveti un copil minunat, un copil foarte reusit. In grija cui va ramane
din punct de vedere legal?
-

  E.S.: Oficial, copilul va ra-mane in grija Mihaelei. In fapt practic, este
copilul nostru si il vom creste impreuna.

- Rep.: Ati discutat deja termenii in care va avea loc separarea voastra?
-

  E.S.: Da. Extrem de clar si cu maxima prietenie. Avem zece ani de viata
impreuna si un copil magnific, sunt sigur ca ne leaga multe lucruri, atat azi
cat si pe viitor .

- Rep.: Din punct de vedere financiar s-a ajuns la un punct de vedere comun, ma
refer aici la problema partajului?
-

  E.S.: Mihaela castiga singura, va spun eu, mai mult decat multi oameni de
afaceri. In plus, ea are deja cu mult timp inaintea acestui divort suficiente
fonduri si bunuri pe numele ei. Presupunand insa ca toate aceste lucruri nu ar
exista, mama copilului meu si prietena mea de viata din ultimii zece ani nu are
si nici nu va avea probleme financiare.

- Rep.: Prietenii vostri sustin ca ai protejat-o, pe toata durata casniciei, la
maximum, din toate punctele de vedere. Ma refer inclusiv la media. Ce se va
intampla de acum incolo?
-

  E.S.: In general, leoaicele se descurca exceptional si singure. In acest caz,
insa, nu recomand nimanui sa intre in conflict cu Mihaela, cum de asemenea nu
recomand nimanui sa creada ca nu ma preocupa soarta ei incepand de azi inainte.
Oricine loveste in ea loveste practic in mama copilului meu si in viata este
bine sa ne ocupam fiecare de propria familie. Oricui a intrat in trecut cu
bocancii in familia mea, am incercat direct sau indirect sa nu-i raman dator.

- Rep.: Cum o poti descrie pe Mihaela in cateva cuvinte, tinand cont ca esti
omul care o stie practic cel mai bine?
-

  E.S.: Este o romantica incurabila, boema, super profesionista in multiplele
ramuri ale meseriei ei, o femeie orgolioasa, ambitioasa si o mama extraordinara!

- Rep.: Cand ati luat aceasta decizie?
-

  E.S.: Cred ca e ceva ce exista mai demult in subconstientul amandurora, dar
uite ca acum am ajuns la acest final nefericit.

- Rep.: De obicei, situatiile de acest fel pornesc ok si se termina cu scandal.
Ce crezi ca se va intampla din acest punct de vedere?
-

  E.S.: Vom creste un copil reusit, vom continua sa colaboram in proiecte
caritabile, oricum, acest divort este suficient de suculent in sine ca sa ne
mai "straduim" si noi. In orice caz, vreau sa stiti ca aceasta este unica si
ultima declaratie publica pe acest subiect din partea mea.

- Rep.: Ai spus mai devreme "niciodata sa nu spui niciodata" cand te-am
intrebat daca te-ai putea razgandi. Totusi, ce te-ar putea face sa iti schimbi
decizia?
-

  E.S.: Ayan.

Raspunde prin e-mail lui