Te sfatuiesc sa-ti faci timp sa citesti tot ce este pe grup ca sa-ti faci o
parere clara despre FEMINISM,mai ales ca eu am trait cum se zice aproape de
FOCARUL de INFECTIE feminista si cunosc RAUL de la SURSA>

cainele25 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          De cind cu emanciparea femeilor
parca s-a intors lumea cu fundul in
sus! Multe femei, prin ideile pe care le abordeaza, fac un mare rau
societatii traditionale si bunului mers al lucrurilor; de aceea cred
ca ceva trebuie facut pentru a ne putea pastra valorile si bunul simt,
sa creasca viitori copii intr-un mediu sanatos si curat, fara ideile
astea feministe ce inconjoara lumea in prezent.

Raspunde prin e-mail lui