pentru voi:

www.magazindevise.blogspot.com
www.calatoriamea.blogspot.com

> Iata un exemplu in care JIDANII din fruntea Ocultei Financiare
Masonice Mondiale profita de de slabiciunile popoarelor pentru a-si
impune suprematia in treburile politice si cele europene.

http://www.ziare.com/Iahtgate_scandalul_care_zguduie_scena_politica_di
n_Marea_Britanie-441915.html

>   Iahtgate, scandalul care zguduie scena politica din Marea
Britanie Joi, 23 Octombrie 2008, ora 19:33

>   Scena politica britanica este zguduita de mai bine de o saptamana
de un scandal demn de un scenariu a la James Bond, cu iahtul unui
oligarh rus, casa unui Rothschild pe o insula din Grecua, multi bani
si prietenii tradate.

> In centrul scandalului se afla purtatorul de cuvant al
conservatorilor pe probleme economice, George Osborne, in varsta de
37 de ani, chemat sa devina ministru de finante al lui David Cameron,
daca Partidul Conservator castiga alegerile din 2010, comenteaza AFP.

> Osborne (foto) este acuzat de unul dintre prietenii sai, Nat
Rothschild, bogat mostenitor al dinastiei de bancheri omonime, ca i-a
cerut o donatie pentru partidul sau controversatului magnat rus al
aluminiului, Oleg Deripaska(foto).

> Scena, a povestit Nat Rothschild, s-a derulat la bordul unui iaht
al lui Deripaska in largul insulei Corfu, in august. Osborne era
invitat cu familia sa la luxoasa casa a lui Nat Rothschild din Corfu.
El ar fi profitat de o vizita la bordul iahtului lui Deripaska,
prieten cu Rothschild, pentru a-i cere o donatie de 50.000 de lire
sterline pentru partid.

> Legea britanica nu permite donatiile facute de straini, dar Osborne
a propus ca banii sa fie donati prin intermediul unei societati
britanice apartinand miliardarului rus, mai povesteste Rothschild.

> Osborne neaga varianta prezentata de prietenul sau. "Nu am cerut
nicio donatie si nu am primit niciun ban".

> Miercuri, premierul Gordon Brown a facut el insusi presiuni asupra
conservatorilor, spunand in fata deputatilor, spre surpriza
generala: "Este o poveste foarte grava si sper ca va face obiectul
unei anchete a autoritatilor".

> Dar dincolo de urmarea judiciara destul de improbabila - Comisia
Electorala nu a vazut nimic ilegal in toata povestea din moment ce
donatia nu s-a facut - aspectul moral al acestui scandal alimenteaza
dezbaterile, intervenind intr-un moment in care britanicii sunt
indemnati sa stranga cureaua din cauza crizei financiare si a
recesiunii iminente.

> Presa a criticat dur "lipsa de judecata" a lui Osborne, care era
considerat pana in prezent un om inteligent si un tactician abil.

> "La drept vorbind, s-a comportat ca un tantalau", scria transant
Daily Telegraph, altfel un cotidian cu orientare de dreapta. "Cine
doarme cu cainii ia purici", a comentat un fost ministru al lui
Margaret Thatcher, Norman Tebbit.

> Parerea generala este ca viitorul politic al lui Osborne, care era
o tanara speranta a conservatorilor si a contribuit la modernizarea
partidului alaturi de David Cameron, nu mai este la fel de luminos.

> Pe fata, laburistii nu indraznesc sa jubileze prea mult: scandalul
l-a atins si pe unul dintre ai lor, noul ministru al comertului si
fostul comisar european Peter Mandelson.

> Ironia sortii, Mandelson este si el prieten vechi cu Nat
Rothschild, a fost si el in Corfu vara aceasta si s-a intalnit si el
cu Oleg Deripaska pe iahtul sau. Detractorii sai sugereaza un
potential conflict de interese intre prietenia lui Mandelson cu
magnatul aluminiului si functia de comisar european pentru comert.
Mandelson neaga un asemenea conflict de interese.

> O intrebare pe care si-o pune toata lumea politica si mediatica de
la Londra este de ce l-a "turnat" Rothschild pe prietenul sau George
Osborne.

> Poate pentru ca la randul sau Osborne l-ar fi tradat pe Mandelson
relatand presei comentariile putin elogioase ale acestuia la adresa
lui Gordon Brown facute la intalnirile din Corfu? In orice caz,
scandalul, botezat de presa Iahtgate, va mai face valuri un timp.

Raspunde prin e-mail lui