Eu zic ca votul ALB a ajutat mai mult PNL care acum este in pozitia lui Monica 
Columbeanu adica a unei CURVE de LUX care se da doar la cei cu foarte multi 
bani,adica cei care ii satisfac mofturile la maximum.La unul care are LIMUZINA 
si VILA cu piscina,sau la unul care are decapotabila si ii face vacante de 
lux,ceea ce este PSD ul si PDL ul acum.O alianta PDL Basescu cu PSD este ca o 
relatie homosexuala,adica CONTRA NATURII ,asa ca va fi ori PNL cu PSD sau PNL 
cu PDL Basescu.Ramane de asteptat telefonul de pe Batistei.Dat fiind ca MADAM 
CLINTON a devenit secretar de Stat la Casa Alba,varianta PSD - PNL cu Geoana 
premier tinde sa fie cea mai plauzibila dupa calculul hartiei.Plus ca o 
intelegere PNL cu PDL e similara cu o intelegere Patriciu (seful adevarat al 
PNL) cu Basescu (seful neoficial al PDL).
Iata mai jos cu VIOLET comentariul meu la articol.
 
http://www.cotidianul.ro/prostia_votului_alb_marca_pirvulescu-66289.html
 
Prostia votului alb, marca Pîrvulescu
 
 
 Nu ştiu dacă a făcut jocuri sau nu, dar Cristian Pîrvulescu a avut o idee 
proastă pe care a tot susţinut-o cu un entuziasm demn de idei geniale.
 
S-au adunat 110.000 de voturi albe la una dintre Camere şi vreo 90.000 la 
cealaltă. De unde vin voturile astea? De la cineva “scârbit” de Iliescu, 
Năstase, Voiculescu? Nu, nici vorbă, ci de la nişte deştepţi care nu au avut de 
unde să aleagă (am spus-o în altă parte, bine că au avut proştii de unde să 
aleagă!). 

De la tinerii activi, din clasa mijlocie, care au nevoie de o legislaţie 
încurajatoare şi de măsuri economice bune pentru veniturile lor. Ce au făcut 
voturile albe? Au apropiat PSD de victorie. E clar, nu mai trebuie să facem 
nici o demonstraţie. 
 
Votul alb este ca într-un banc vechi şi vulgar din care nu voi spune decât 
poanta: participă, dar nu se bagă!

  







1

desves 01-Dec-2008 14:15
influentare proces votare ?
Pozitia Dlui Parvulescu nu inseama oare influentarea electoratului in timpul 
votului?
Nu trebuie sanctionata conform legii ?sau si asta s-a facut "legal" ?

raspunde





2

neamtus 01-Dec-2008 14:15
nu as fi de acord...
Personal, neavind televizor, am aflat tirziu de povestea cu votul alb.
Istoria mea de votant e destul de incadrabila intr-o specie: anti-iliescu, anti 
psd(fsn fdsn pdsr).Am votat conventia, am votat alianta DA.Ce-i drept l-am 
votat si pe iliescu, cind era cu vadim in finala.
Acum sint atit de scirbit de toti, incit eram decis sa merg si sa anulez 
votul.adica sa-i votez pe toti!M-am speriat insa, vazind estimarile de ieri.Si 
am votat pld.Cu muuulta SILA!
Asadar, ca principiu, cred ca oamenii trebuie si e nevoie sa isi arate intr-un 
fel dezamagirea.Poate ca un procent de 10-15% de voturi albe(mi-ar fi teama sa 
nu le stampileze niste descurcareti) sau anulate ar ridica un semn de 
intrebare.Poate ar responsabiliza. 
raspunde





3

YODA_ BLOG 01-Dec-2008 14:21
Intrebare
Pai domnule Ioan T Morar, Cristain Parvulescu nu este de aceeasi culoare 
politica ca matale? 
raspunde





4

obosita 01-Dec-2008 14:47
culoare politica
pai domnu' yoda dumneata nu ai obosit sa faci aprecieri despre tot si toti? ca 
noi am obosit vazandu-te cum incerci sa te bagi in toate suiectele!
si ca o idee, domnul Parvulescu are simpatii batand mai spre galben, asa 
ca,,,,,,,,,, 
raspunde





5

Kor 01-Dec-2008 14:56
Legea e clara
Legea e clara:
Tit I, Cap X, Art 45, Al 13
"Sunt voturi albe buletinele care nu au aplicata stampila "VOTAT". Aceste 
buletine nu intra in calculul voturilor valabil exprimate."

Asadar: ori nu te prezinti la vot, ori te prezinti dar votezi "alb" este 
absolut acelasi lucru din punctul de vedere al economiei voturilor. Cat despre 
responsabilizare, hai sa fim seriosi... CINE anume trebuie responsabilizat? 
Clasa politica? Ce e aia? Fiecare politician va spune ca el se simpte 
responsabil, asadar nu lui i se adreseaza votul alb. 
raspunde





6

gabhry_el 01-Dec-2008 15:44
prost ori cumpărat?
eu cred că e şi una şi alta 
raspunde





7

bogdandelaconstanta 01-Dec-2008 17:08
votul alb
eu sunt unul dintre cei care a participat, dar nu am contat. am participat din 
principiu, nu am ales pe nimeni tot din principiu: dintre niste 
cvasinecunoscuti si niste ticalosi, am hotarit sa dau un vot de blam actualei 
si potentialei clase politice. poate daca pe viitor ar exista o casuta cu : 'nu 
sunt de acord cu nici unul dintre ei' ,vot care sa se contabilizeze alaturi de 
celalalte,chiar si numai statistic, am avea o imagine mai corecta despre 
intentia de vot a romanului, si cine stie, poate si prezenta la vot ar fi mai 
mare. parerea mea! 
raspunde





8

ellena 01-Dec-2008 17:49
Pirvulescu e un mediocru
care face pe desteptul. Nu m-a convins niciodata. 
raspunde





9

Habib 01-Dec-2008 18:40
Pirvulescu, sub mediocru!
Nici pe mine nu m-a convins acest domn! De multe ori se vira prea tare si, 
normal nu stie cum sa iasa la mal!!!! Multi ca el (in romania) incearca marea 
cu destul! 
raspunde





10

Dan_Bruma 01-Dec-2008 19:40
Aveti probleme cu PSD-ul
sau cu votul alb? Eu cred ca asa e romanul. Cu probleme s-a nascut, cu probleme 
moare. 
raspunde





11

Dan_Bruma 01-Dec-2008 19:44
Inca ceva despre romani
Romanii au impresia ca gandesc, dar de fapt se vaieta. 
raspunde





12

lucian.stanescu 01-Dec-2008 19:49
parerea mea
Permiteti-mi sa nu fiu de acord. Eu vad votul in alb ca un vot de protest al 
celor care nu au putut pune stampila in dreptul niciunuia dintre candidatii 
propusi de partide. E o diferenta intre cei care s-au dus si au votat in alb si 
cei care nu s-au catadicsit sa mearga. Daca va uitati pe lista colegiului 1 
pentru diaspora si ma puteti convinge sa votez doi oameni capabili (si de 
preferat integri) de acolo, toata stima.

Nu sunt de acord nici ca asta a apropiat psd-ul de putere. Privit din cealalta 
parte, a apropiat pd-l-ul de putere :p

Eu sper ca Basescu va vedea in voturile albe mesajul celor care ar cam fi cu 
el, dar nu cu asa candidati! "Am venit pana aici si ti-am fi dat votul, dar tu 
nu ne-ai dat candidatii..." 
raspunde





13

ceaun 01-Dec-2008 20:52
inainte
asta trebuia spus mult inainte:
http://uhitto.wordpress.com/2008/11/28/v otul-alb-e-un-vot-rosu/ 
raspunde





14

YODA_ BLOG 01-Dec-2008 22:05
Despre votul in alb
Votul in alb este creatia PD-L ca sa fure la urna, in sectia de votare. 
raspunde





15

Geo33 01-Dec-2008 22:07
votul alb - o prostie
ati sesizat esentialul, d-le Morar. de fapt votul alb nu intra in calculul 
voturilor valabil exprimate si are aceeasi valoare juridica precum votul nul. 
de fapt, s-a incurajat absenteismul, prin votul alb si, mai grav: 1) prin 
stabilirea datei alegerilor pe 30.11, pt. ca orasenii sa plece in vacanta si nu 
cumva sa voteze impotriva PSD (aici trocul politic al guvernului cu PSD e 
vizibil): 2) prin ingradirea grava a dreptului la vot al romanilor care 
locuiesc efectiv in alta parte decat unde au domiciliul, preum si a romanilor 
plecati in alte localitati (la lucru, turism etc.). Nici macar cei cu viza de 
resedinta nu au putut vota! Asta a generat un absenteism suplimentar masiv, 
greu de cuantificat.
Ca sa nu mai vorbim de votul romanilor din strainatate, care a fost masiv 
restrans fata de 2004, fiind arhicunoscut ca majoritatea celor plecati nu au 
resedinta oficiala in strainatate.
Deci dl. Parvulescu sa plece acasa, cu tot cu asociatia pe care o conduce, si 
poate noua coalitie guvernamentala va incepe inca de la anul sa lucreze la o 
lege electorala adevarata, nu o porcarie precum Legea 35/2008.
Oare suntem in stare in Romania de o asemenea viziune de bun-simt, pe termen 
lung?? 
raspunde





16

Kor 01-Dec-2008 22:23
de doi lei speranta
lucian.stanescu (01-Dec-2008 19:49)
parerea mea
Permiteti-mi sa nu fiu de acord. Eu vad votul in alb ca un vot Votul alb ca sa 
priceapa Basescu sau Tariceanu sau Geoana sau mai stiu e cine nu decat o 
manevraa de ginecolog. De bagat, bagi mana, dar nu stii peste ce dai. E ca si 
cum ai arunca o piatra in apa cu speranta ca piatra va lovi exact pestele X, 
sau macar va lovi un peste.

Inca o data: din moment ce votul alb nu este considerat vot valabil exprimat, 
el nu conteaza de nici un fel de nici o culoare in calculul procentajului. Ar 
fi contat doar daca TOTI cei care s-au prezentat la vot, sau marea lor 
majoritate, ar fi votat alb. Nu e cazul, pentru ca sustinatorii PSD si nucleele 
dure ale celorlalti oricum nu au dubii. 

In concluzie, nu te amagi. Ori te-ai prezentat la vot si ai votat alb, ori nu 
te prezentai, tot aia e. 
raspunde





17

cicero. 01-Dec-2008 22:50
de parca numai votul alb?
chiar modelul de uninominal este unul aiurustic. in care tara se mai aplica 
acest model de uninominal?. vreau si eu un raspuns, daca nu de la Parvulescu, 
macar de la unul dintre sustinatorii sai. multumesc. 
raspunde





18

mirceapopa1979 02-Dec-2008 00:15
Parvulescu e PRO-PNL
Daca Basescu s-a legat anul trecut de nevasta-sa ,oare cu ce partid credeti ca 
e? Plus ca el e din PLoiesti si acolo are afaceri Patriciu.A castigat un 
PROIECT de FINANTARE a cercetarii la CNCSIS finantat de Ministerul Educatie 
care e la liberali.
Ar fi bine sa-si dea demisia de la ProDEMOCRATIA ca e PRO-PNL,dar nu cred ca o 
face ca ia banutzi FRUMOSHI de la reteaua Sorosh,caci e tonomatul lui in Romania

Raspunde prin e-mail lui