De curand am propus Ministerului Justitiei sa se reglementeze Internetul si
forumurile de discutzii.Pe viitor BANAREA,EXCLUDEREA INTENTIONATA si
NEJUSTIFICATA sau RESTRICTIONAREA intentionata si cu rea credinta a ACCESULUI
la mesaje NEJUSTIFICAT(cu exceptia limbajului insultator,instigator,SPAMURI sau
OFF TOPIC)pe un grup sau foruimuri de discutii se poate sanctiona cu amenda
contraventionala sau inchisoarea (la domiciliu) pe un timp limitat.Poti printa
MAILUL care nu ti-a fost aprobat sau FORWARDA la Politia departamentul care se
ocupa cu INFRACTIUNI de Internet,iar moderatorul poate fi sanctionat.Oricum
legea asta daca va fi facuta va da multe locuri de munca softistilor.Bine
mesajul nu poate fi APROBAT daca MODERATORUL sau cativa DECIDE inchiderea
TOPICULUI.De asemenea constituie INFRACTIUNE si restrictionarea accesului pe
grup ,cu exceptia cazurilor cand grupurile si forumurile sunt folosite in
scopul COMUNICARII INTERNE a unor MEMBRI care fac parte
 dintr-o organizatie a caror membrii sunt inregistrati in acte oficiale.Spre
exemplu un OENGE care cuprinde 10 membri isi infiinteaza un grup sau
forum pentru comunicare interna.Cei 10 figureaza in registru OENGEURILOR asa ca
ei pot restrictiona accesul pe grup.Sau filiala unui PARTID care se hotaraste
sa-si creeze un grup pentru comunicarea deciziilor unei sedinte.Dar un grup de
studenti sau de Master nu poate avea accesul restrictionat pentru ca se poate
interpreta ca moderatorul poate santaja pe cei care intra pe grup sa intre
pretinzand bani sau foloase necuvenite.Sau poate folosi grupul pentru schimb de
informatii de natura TERORISTA si CONSPIRATIVA.Sunt multe grupuri legate de
Master in special al SNSPA care sunt inchise deliberat pentru ca moderatorii sa
santajeze pe cei care vor sa intre ca sa obtina informatii legate de
Master.Adica ,spre exemplu vrei sa faci un Master de Stiinte Politice sau de
Comunicare si pentru a obtine informatii te duci
 sa te inscrii pe un grup legat de acel Master,dar vezi ca accesul este
restrictionat.Ca sa poti fi acceptat pe grup si implicit a obtine informatii
despre Master(ca sa vezi daca merita sau sa dai banii pentru acel
Master) trebuie sa dai bani moderatorului.Bine ti se spune de catre moderator
ca grupul este doar pentru Masteranzi si nu poti intra,incat te obliga sa
insisti asupra moderatorului,acesta te va trimite la secretariatul scolii unde
vei fi pacalit ca Masteruil e de calitate,vei da taxa de inscriere si o prima
rata a taxei de scolarizare ,dar vei constata ca nu e bun de nimic,dar banii nu
ti  se vor da inapoi.Sau moderatorul iti va pretinde niste bani ca sa intri pe
grup ca sa obtii informatii despre grup,bani pe care ii va imparti cu cativa
din scoala,pentru ca moderatorii de grupuri isi dau seama ca cei care vor sa se
inscrie la Master la locuri cu taxe sunt persoane bine situate care vor accepta
sa dea bani,prin transfer electronic pe
 carti de credit.Mai e ceva cu grupurile inchise de Masdter in special cele de
FEMINISM.Pot contine MATERIALE care pot intra in sfera penala sau care
promoveaza terorismul de gen.Daca pe unul din grupurile inchise de FEMINISM
sunt materiale care planuiesc GENOCIDUL femeilor? Pentru ca asta se si doreste
cu FEMEILE din Romania.Plus ca mai e ceva important legat de grupurile de
Master ,si anume majoritatea STAPANILOR de TIPARNITZE de BANI Masterali
folosesc materiale bibliografice si carti din strainatate fara a avea drept de
autor,ca daca s-ar sesiza cei din afara ,aceste tiparnitze de bani stapanite de
acesti mafioti ar disparea dintr-o data.Mi s-a intamplat sa mi se refuze
accesul pe cateva grupuri de Master din SNSPA (asta ca represalii fatza de
faptul ca-i fac praf pe grupuri).Numai ca eu m-am inscris pe unele din
grupurile care dezbateau probleme tehnice ,moderat de unii de la YAHOO si in
care erau majoritatea americani si le-am spus chestia asta
 ,cum ca unele grupuuri legate de Mastere din SNSPA (am spus ca e scoala
fostilor COMUNISTI si SECURISTI)sunt inchise deliberat deoarece contzin
materiale din cartile americane sau legate de autori americani ,care sunt
folosite fara permisiunea autorilor americani in scopul obtinerii de bani de
catre fostii comunisti si securisti.Va dati seama ca i-am facut celebri in
toata lumea pe cei de la SNSPA,mostenitoarea FOSTULUI Stefan Gheorghiu (la
Stefan Gheorghiu ca si la SNSPA toti proshtii iau diplome cu note mari,mai bine
zis).
Crede-ma ca si eu am fost exclus NEJUSTIFICAT anul trecut de pe un GRUP care se
pretindea al INTELIGENTILOR ,care era unei FILIALE din Romania a unei
organizatii a INTELIGENTILOR.Am scris la sediul central al acelei organizatii
spunand ca am fost dat afara abuziv de pe grup de catre cei din Romania si de
curand am observat ca organizatia internationala a cam intrerupt contactul cu
filiala din Romania.
Ce-mi spui tu ma mira si nu e nimic.Eu am fost dat afara de pe principalul
forum al SNSPA pentru ca i-am scris un mail PERSONAL lui Emil Moise
petitionarul dement care a cerut scoaterea icoanelor de pe pereti si in care
l-am facut in toate felurile spunand ca el este marioneta lui Sorosh,acesta a
forwardat mailul acela pe grup,uinde moderator este Bogdan Florian,nepotul unui
ideolog tortionar IUDEOBOLSEVIC,care a invitat studentii la marsul
Homosexualilor si m-a si calomniat in public.La urma urmei daca vrea un
moderator te poate da afara de pe un grup,si poate spune orice despre tine
adica insulte si calomnii in public fara ca tu sa stii si sa poti replica.Adica
daca ai spus ceva care nu le convine la vreo 2-3 de pe grup si impliciyt
modertatorului,acestia te pot da afara ,dupa care pot spune orice despre tine
pentru a te discredita.Bineinteles ca pe grup era si MADAM MIHAELA MIROIU care
acuma se afla in juriul panaramei de emisiuni ZECE PENTRU ROMANIA
 si stabileste valorile in Romania.Aceasta a dat ordine ca sa ma dea
afara,deoarece a deranjat-o la culme faptul ca m-am legat de escrocul bursier
JIDAN George Sorosh cu ai carui bani negri s-au facut "universitari" prin
intermediul sistemului ,mai bine zis de burse in strainatate toate scursorile
securisto-comunisto-uteciste,decretzeii cretini si complexati si nu in ultimul
rand descompusele complexate si paranoide de gen feminin transformate-n
feministe.Unii dintre aceste TONOMATE si slujbasi de incredere ai lui Sorosh
sunt Parvulescu si mai nou SORO-SHIT UL Sever Voinescu ajuns din OENGIST
"analist" si "deontolog" PARLAMENTAR PORTOCALIU,caci asemenea scarbe si oameni
de nimic sunt foarte interesati sa conduca Romania nu in interesul natzional
,ci in interesul PAPUSHARILOR oculti din spatele lor care i-au umplut de bani
din postura de OENGISTI.A avut grija Parvulescu sa faca un sistem care sa le
asigure colegilor OENGISTI mancatori de ca--t ca si
 el atrasi de gustul dulce al puterii un sistem uninominal hulit de toata lumea
care sa le asigure INTRAREA in Parlament chiar si de pe locul 3,ca numai asa
puteau ajunge SORO-SHITZI sa conduca Romania si mafiotii din jurul lui Patriciu
carora le-a tzatzait CU--L pana au intrat in Parlament ,sau nu au mai intrat
deloc.A sa nu le uitam si pe MULTIVALENTELE de la cluburile APD a lui
Parvulescu.Ca nu se uita nimeni la mutra unora dintre ei.
Cat despre Remus Cernea acesta este ATEU SATANIST ca e una sa fii ATEU si sa nu
ai nici o religie si alta e sa cauti sa desfiintezi substanta religiei adica sa
impui ateismul sau sa impui oamenilor sa nu creada in nimic.E ca un virus pe
grupuri si face parete din categoria SPAMMERILOR care deranjeaza atat casutzele
de mail cu mesaje pline de prostii si propaganda ateista,dar si mintea unora pe
care vrea s-o viruseze si s-o satanizeze.Am atras atentia pe mai multe grupuri
de acest individ si de intentiile lui satanice,mai ales ca e fanul unor
formatii de rock sataniste.A fost dat afara de pe multe lucruri pentru ca lumea
si-a dat seama ce e cu adevarat.El nu raspunde la mailuri ,dar atunci cand
lumea se prinde de chestii se retrage sau nu mai posteaza mailuri pe grup.Pe
unele grupuri ,cel putzin doua posteaza in VOIE ,asta pentru ca moderatorii il
lasa sa-si faca mendrele.In general acelea sunt legate de facultatea de
Jurnalism din Bucuresti care e plina
 de MASCULI cretini si de FEMINISTE.Ca sa nu mai spun ca posteaza si pe grupul
FEMINISTELOR unde este lasat in voie sa-si posteze tampeniile lui.Daca tie nu
ti se aprobat inseamna ca MODERATORII sunt de partea lui si il lasa sa
posteze,pentru ca e posibil sa le dea bani pentru ca tactica asta este
raspandita.Sau daca e legat de un grup de Universitate ,mai ales UBB ul din
Cluj unde e pliuna de FEMINISTE si SORO-SHITZI satanisti e clar ca se produce
in voie.Dar e bine ca acesti oameni sa fie cat mai mult izolati si sa nu li se
mai dea atentie.Numai ca sistemul de vot clocit de Parvulescu ,mai bine zis
Partzulescu in oficina lui Oculta,i-a dat posibilitatea unui nebun care are o
privire tulbure sifara a zambi deloc (asta e un semn al faptului ca nu e
sanatos la cap) ca el sa capteze atentia publicului si sa-si dea importanta,ca
p-astia ca el nu-i baga nimeni in seama.
Plus ca anul trecut a vrut sa candidseze pentru alegerile EuroParlamentare din
mai 2007 (care s-au amanat) ca independent,iar eu l-am facut praf pe blogul lui
de pe siteul de campanie electorala pe care si l-a deschis in ideea ca va
candida spunand ca e marioneta Ocultei Satanice Mondiale si ca in spatele lui
sunt multe interese.
Satanistii vor sa distruga Biserica si sa il nege pe Dumnezeu,iar umanismul
secular cauta sa plaseze oamenii religiosi ca facand parte dintr-o treapta
inferioara a evolutiei si ca negarea religiei intra in sfera evolutiei umane
moderne,pentru ca ei cred ca religia exista doar in mintea asa zis neevoluata a
oamenilor.Dar Dumnezeu exista chiar daca nu vor ei sa creada.Una e Biserica si
alta e doctrina religioasa.A,ca sunt multi preoti ortodoxi corupti care cer
sume exorbitante de bani pentru diferite servicii,asta nu se poate nega.Sau
unii sunt betivi si curvari asta de asemenea nu se poate nega.Bine,dar Biserica
Ortodoxa fata de alte religii nu-ti impune sa vii la ea.Pai la catolici
divortul este interzisi,pe cand la Ortodoxi nu.Sau asa zisa indoctrinare
religioasa in scoli.Cand spui indoctrinare te gandesti la impunerea cu forta a
unui lucru neadevarat.Dar cu ce ii invatza rau religia pe copii? Daca sunt de
alta credinta pot depune cereri in scris si
 pot sa nu faca religia in scoala,pentru ca ora de religie e
facultativa.Fiecare e liber sa creada in ce vrea sau sa nu creada in nimic.Dar
nu sa impui altora sa nu creada in nimic.Dar se stie ca in spatele lui Cernea
se afla Oculta Satanica Mondiala,caci JIDANII vor sa distruga religia si sa
impuna religia banului si ca lumea sa nu mai creada in nimic pentru a fi usor
manipulata,caci asa scrie-n Protocoalele Sionului.Nu se poate nega religia cum
nu se poate nega nici spiritul.Atunci cand visezi ce se intampla? Pai este
spiritul care iese din corp.Mie mi s-a intamplat sa visez odata ca eu cad de
undeva de sus si deodata m-am trezit ca mi se zgaltzaie corpul de parca am fost
aruncat in pat de sus  (ca se auzea si zgomot tare in pat cand m-am
trezit).Deci spiritul si sufletul exista.Deci si Dumnezeu si asadar cred in
religia ortodoxa si in ce scrie legat de spiritele care ajung SUS sau
JOS,pentru ca nu este un lucru fals.Ateistii ca si feministele  in
 general sunt spirite neevoluate,chiar demonice si cred ca religia
manipuleaza,iar un om ateu este cu adevarat liber.Se spune ca spiritul sau
sufletul intra si iese pe NAS si GURA,caci dupa ce m-am trezit din acel vis
aveam senzatia ca cineva mi-a dat un pumn in nas(e adevarat ca am o deviatie de
sept).Caci la Ortodoxi dupa fiecare slujba credinciosii sunt miruiti adica sunt
atinsi cu mir pe  frunte dupa care iau in gura o bucata de anafura si o lingura
de vin sfintit.Sau cand vine popa cu botezul el stropesc cu busuioc si apa
sfiintita.Cat despre evolutionism depinde cum il iei.Dar nu se poate nega.Ca
unele specii sunt mai evoluate si unele nu.Dar asta tzine tot de spirit.