04-06-2003, 10:16

Goddag Samfundsdebat,

Læste lige, at kronprinsen har lavet - eller rettere har fået lavet -
en hjemmeside, og at der nu er et svensk firma, det påstår, at det er
et plagiat af en to år gammel side, de har stået for.

Nysgerrig besøgte jeg selvfølgelig siden, og blev ret chokeret. Ser
han ikke gammel ud? Men så kom jeg i tanker om, at det vist er nogle
år siden, at knægten var 17. Han er over 30, ikke? Jeg er alligevel
ret forbavset over, hvor gammel han ser ud. Han har forandret sig
meget, siden vi tog fra Danmark for snart 3 år siden (den 26. juni
2000 kl.? - det var i hvert fald frysende koldt og med mørke skyer på
himlen midt på dagen).

http://www.hkhkronprinsen.dk/

--

Med venlig hilsen
Britt Malka

 |\    /|
 | \__/ |
 \/    \/
 |      |
  \\  //
   \  /
    \/

... Jeg mener, at en jøde har ret til at gifte sig med en goye, hvis hun er rig
--Groucho Marx

Vil du modtage ugebrevet med tips og tricks?
Læs mere på http://www.malka.it/idg/tips.html

... www.malka.it - www.malka.dk - www.supermalka.dk ...

* Problemer? skriv til: <mailto:[EMAIL PROTECTED]>    *
* Listens arkiv kan læses på:                           *
* http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]          *
* Vil du meldes af listen? klik her:                    *
* <mailto:[EMAIL PROTECTED]> *