Re: אוגוסט פנגווין 2017 יוצא לדרך!

2017-04-08 חוט Tomer Brisker
שלום,

אתר הכנס עלה לאוויר (תודות לעמית אהרונוביץ' ותומר כהן):
http://ap.hamakor.org.il/2017
כמובן שקוד המקור נמצא בגיטהאב, מוזמנים לשלוח PR אם יש לכם
תיקונים/שיפורים/תוספות.

כמו כן, יש גם איוונט בפייסבוק, מוזמנים להצטרף:
https://www.facebook.com/events/1757312761247852/

מזכיר שאם אתם חלק מקהילה העוסקת בקוד פתוח נשמח לארח אתכם, ואם אתם עובדים
בחברה שתהיה מעוניינת לתת חסות לכנס נשמח גם לשמוע.

שבת שלום,
תומר

2017-04-03 21:37 GMT+03:00 Tomer Brisker :

> שלום לכולם,
>
> בשעה טובה נסגרו מיקום ומועד לאוגוסט פנגווין השנה. הכנס השנה יתקיים במכללת
> שנקר ברמת גן, בתאריכים 7-8 בספטמבר (חמישי-שישי). הארכת הכנס תאפשר לנו הרחבה
> משמעותית של כמות התכנים ושל מספר המשתתפים לעומת שנים עברו.
>
> בשונה משנים קודמות, השנה הכנס יהיה מבוסס על מפגש של קהילות הקוד הפתוח
> והתוכנה החופשית השונות הפעילות בארץ, בדומה לכנס FOSDEM האירופאי [1]. מרבית
> המסלולים בכנס יאורגנו על ידי אותן קהילות שיבחרו לקחת חלק בכנס, בנוסף למסלול
> אחד או יותר שינוהלו ע"י הצוות המארגן.
> ישנן מספר קהילות שכבר הביעו עניין בכנס, אך עדיין יש מקום לקהילות נוספות.
> במידה ואתם חברים בקהילה המעוניינת לקחת חלק בכנס - אנא צרו איתנו קשר במייל
> aug...@hamakor.org.il. מייל זה הוא המייל של הצוות המארגן של הכנס, וניתן
> לפנות אליו גם בשאלות בנושאים אחרים.
>
> תחום נוסף שנשמח לסיוע בו הוא גיוס החסויות - כידוע לכולם, קיום הכנס כרוך
> בעלויות לא מבוטלות. במידה ואתם חושבים שהחברה בה אתם עובדים (או חברה אחרת בה
> יש לכם אנשי קשר רלוונטיים) תהיה מעוניינת במתן חסות לכנס, אנא צרו קשר עם ועד
> העמותה במייל bo...@hamakor.org.il. כפי שהולם כנס קהילתי, אנו שואפים למזער
> את העלויות ככל שניתן, ולכן גם מחירי החסויות יהיו נמוכים משמעותית בהשוואה
> לכנסים מסחריים.
>
> במידה ויש ברשימה אנשים שרוצים לקחת חלק בצוות המארגן של הכנס, אנא צרו איתי
> קשר באופן פרטי.
>
> תומר בריסקר,
> בשם הצוות המארגן
>
> [1] https://fosdem.org
>
>


-- 
יום טוב,
תומר בריסקר
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

אוגוסט פנגווין 2017 יוצא לדרך!

2017-04-03 חוט Tomer Brisker
שלום לכולם,

בשעה טובה נסגרו מיקום ומועד לאוגוסט פנגווין השנה. הכנס השנה יתקיים במכללת
שנקר ברמת גן, בתאריכים 7-8 בספטמבר (חמישי-שישי). הארכת הכנס תאפשר לנו הרחבה
משמעותית של כמות התכנים ושל מספר המשתתפים לעומת שנים עברו.

בשונה משנים קודמות, השנה הכנס יהיה מבוסס על מפגש של קהילות הקוד הפתוח
והתוכנה החופשית השונות הפעילות בארץ, בדומה לכנס FOSDEM האירופאי [1]. מרבית
המסלולים בכנס יאורגנו על ידי אותן קהילות שיבחרו לקחת חלק בכנס, בנוסף למסלול
אחד או יותר שינוהלו ע"י הצוות המארגן.
ישנן מספר קהילות שכבר הביעו עניין בכנס, אך עדיין יש מקום לקהילות נוספות.
במידה ואתם חברים בקהילה המעוניינת לקחת חלק בכנס - אנא צרו איתנו קשר במייל
aug...@hamakor.org.il. מייל זה הוא המייל של הצוות המארגן של הכנס, וניתן
לפנות אליו גם בשאלות בנושאים אחרים.

תחום נוסף שנשמח לסיוע בו הוא גיוס החסויות - כידוע לכולם, קיום הכנס כרוך
בעלויות לא מבוטלות. במידה ואתם חושבים שהחברה בה אתם עובדים (או חברה אחרת בה
יש לכם אנשי קשר רלוונטיים) תהיה מעוניינת במתן חסות לכנס, אנא צרו קשר עם ועד
העמותה במייל bo...@hamakor.org.il. כפי שהולם כנס קהילתי, אנו שואפים למזער
את העלויות ככל שניתן, ולכן גם מחירי החסויות יהיו נמוכים משמעותית בהשוואה
לכנסים מסחריים.

במידה ויש ברשימה אנשים שרוצים לקחת חלק בצוות המארגן של הכנס, אנא צרו איתי
קשר באופן פרטי.

תומר בריסקר,
בשם הצוות המארגן

[1] https://fosdem.org
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-08 חוט Tomer Brisker
אני יודע שלפחות באוני' ת"א החופשת סמסטר היא בדיחה ולעיתים קרובות יש מבחנים
ממש עד תחילת סמסטר ב' ולפעמים אפילו אחרי.
לכן הצעתי את ספטמבר - הילדים בבי"ס, הסטודנטים בחופש.

2016-11-08 12:12 GMT+02:00 Lilach Neuman <lilach_neu...@yahoo.com>:

> צודק, אולי הפתרון הכי טוב הוא לערוך את הכנס באמצע השנה לפני תחילת סמסטר ב.
>
>
> --
> *From:* Tzafrir Cohen <tzaf...@cohens.org.il>
> *To:* discussions@hamakor.org.il
> *Sent:* Tuesday, November 8, 2016 12:09 PM
> *Subject:* Re: אוגוסט פנגווין 2017
>
> On Tue, Nov 08, 2016 at 08:41:42AM +0200, Lilach Neuman wrote:
> > בוקר טוב,
> >
> > דבר ראשון, אשמח גם השנה לעזור בארגון הכנס.
> > בנוסף, אני בעד להזיז את הכנס מאוגוסט למועדים כמו מאי כאשר אין חופשות
> (כמו שתומר ציין). יום שישי בחופש הגדול הוא תאריך בעייתי מאוד להורים לילדים
> קטנים, ופינת ילדים זה רעיון טוב, אבל לא מתאים לכל ההורים ולכל הילדים הקטנים.
>
> מה לגבי סטודנטים?
>
> --
> Tzafrir Cohen| tzaf...@jabber.org | VIM is
> http://tzafrir.org.il || a Mutt's
> tzaf...@cohens.org.il ||  best
> tzaf...@debian.org|| friend
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
>
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>



-- 
יום טוב,
תומר בריסקר
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-08 חוט Lilach Neuman
צודק, אולי הפתרון הכי טוב הוא לערוך את הכנס באמצע השנה לפני תחילת סמסטר ב.

  From: Tzafrir Cohen <tzaf...@cohens.org.il>
 To: discussions@hamakor.org.il 
 Sent: Tuesday, November 8, 2016 12:09 PM
 Subject: Re: אוגוסט פנגווין 2017
   
On Tue, Nov 08, 2016 at 08:41:42AM +0200, Lilach Neuman wrote:
> בוקר טוב,
> 
> דבר ראשון, אשמח גם השנה לעזור בארגון הכנס.
> בנוסף, אני בעד להזיז את הכנס מאוגוסט למועדים כמו מאי כאשר אין חופשות (כמו 
> שתומר ציין). יום שישי בחופש הגדול הוא תאריך בעייתי מאוד להורים לילדים קטנים, 
> ופינת ילדים זה רעיון טוב, אבל לא מתאים לכל ההורים ולכל הילדים הקטנים.

מה לגבי סטודנטים?

-- 
Tzafrir Cohen        | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's
tzaf...@cohens.org.il |                    |  best
tzaf...@debian.org    |                    | friend
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

   ___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-08 חוט Tzafrir Cohen
On Tue, Nov 08, 2016 at 08:41:42AM +0200, Lilach Neuman wrote:
> בוקר טוב,
> 
> דבר ראשון, אשמח גם השנה לעזור בארגון הכנס.
> בנוסף, אני בעד להזיז את הכנס מאוגוסט למועדים כמו מאי כאשר אין חופשות (כמו 
> שתומר ציין). יום שישי בחופש הגדול הוא תאריך בעייתי מאוד להורים לילדים קטנים, 
> ופינת ילדים זה רעיון טוב, אבל לא מתאים לכל ההורים ולכל הילדים הקטנים.

מה לגבי סטודנטים?

-- 
Tzafrir Cohen | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il || a Mutt's
tzaf...@cohens.org.il ||  best
tzaf...@debian.org|| friend
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Lilach Neuman
בוקר טוב,

דבר ראשון, אשמח גם השנה לעזור בארגון הכנס.
בנוסף, אני בעד להזיז את הכנס מאוגוסט למועדים כמו מאי כאשר אין חופשות (כמו שתומר 
ציין). יום שישי בחופש הגדול הוא תאריך בעייתי מאוד להורים לילדים קטנים, ופינת 
ילדים זה רעיון טוב, אבל לא מתאים לכל ההורים ולכל הילדים הקטנים.

לילך

> On 8 בנוב׳ 2016, at 8:34, Tomer Brisker  wrote:
> 
> הי,
> 
> לפני שמציעים מועד חלופי (ואני אגב גם בעד לזוז מאוגוסט, אבל זה נראה לי כרגע 
> פחות קריטי מאשר הארכת והגדלת הכנס) כדאי להבין למה אנשים מבקשים להזיז אותו.
> הסיבה העיקרית שעלתה היא מצד הורים - אוגוסט דורש למצוא סידור לילדים שלא נמצאים 
> במסגרות של משרד החינוך.
> הסיבה השניה היא אנשים נמצאים בחופשות בחו"ל באוגוסט, בדרך כלל מסיבה דומה - גם 
> אם הילדים כבר מספיק מבוגרים שלא צריך להם סידור, זה זמן שמאפשר טיסה איתם לחו"ל.
> לכן, מבלי להכנס לדיון לגבי מידת החפיפה עם אייקון, הזזה לחוה"מ תתקל בדיוק 
> באותן בעיות - ילדים בלי מסגרת ואנשים בחופשות.
> אם כבר מזיזים, הזמן האידיאלי לדעתי הוא בין החופש הגדול לחגים, בו גם 
> האוניברסיטאות כבר אחרי רוב מועדי הב' והסטודנטים והכיתות פנויים יותר.
> אגב, פתרון חלופי אחד שהוצע לסיבה הראשונה היה לעשות מעין "פינת ילדים" במסגרת 
> הכנס כדי לאפשר לאנשים לבוא עם ילדיהם יותר בקלות.
> 
> 
> 2016-11-08 8:11 GMT+02:00 Amit Aronovitch :
>> הממ...
>> הנחות הדדיות למשתתפי הכנסים?
>> 
>> בתאריך 8 בנוב' 2016 2:29,‏ "Shay Gover"  כתב:
>> 
>>> כיוון שהקהלים דומים, אני לא חושב שזה יהיה נכון לכפות בחירה.
>>> 
>>> שי
>>> 
>>> 2016-11-08 1:20 GMT+02:00 moshe nahmias :
 אני לא יודע עדיין אם אני בעד או נגד, כך שאני "נמנע" בינתיים ואזרום עם 
 ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר.
 
 בכל מקרה אשמח לעזור לכנס, אם לפני ואם במהלכו.
 
 בהנחה והכנס יתקיים בחול המועד סוכות אני יכול לקשר לאנשים הרלוונטים באירגון 
 אייקון כדי לנסות להימנע ממצב בו הכנסים נופלים על אותם הימים, מצד שני, יש 
 אנשים בודדים שמגיעים גם לאוגוסט פינגווין וגם לאייקון, כך שלא בטוח שיש הרבה 
 חפיפה בקהל (למרות שיש לא מעט משתמשי וחובבי לינוקס באייקון)
 
 2016-11-07 21:53 GMT+02:00 Shay Gover :
> בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
> אבל הכיוון נכון.
> 
> שי
> 
> 2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :
>> 
>> 
>> 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :
>>> הי,
>>> 
>>> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה 
>>> והדיון מתארך ולא מצליחים להחליט. 
>>> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום 
>>> התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו 
>>> אם הן רק "אני בעד").
>>  
>> 1. "אני בעד"
>> 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל 
>> להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל 
>> להגיע).
>> 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה יותר 
>> קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:
>> 
>> עמית
>> 
>> ___
>> Discussions mailing list
>> Discussions@hamakor.org.il
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
> 
> 
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
> 
> 
> 
> -- 
> יום טוב,
> תומר בריסקר
> 
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Tomer Brisker
הי,

לפני שמציעים מועד חלופי (ואני אגב גם בעד לזוז מאוגוסט, אבל זה נראה לי כרגע
פחות קריטי מאשר הארכת והגדלת הכנס) כדאי להבין למה אנשים מבקשים להזיז אותו.
הסיבה העיקרית שעלתה היא מצד הורים - אוגוסט דורש למצוא סידור לילדים שלא
נמצאים במסגרות של משרד החינוך.
הסיבה השניה היא אנשים נמצאים בחופשות בחו"ל באוגוסט, בדרך כלל מסיבה דומה -
גם אם הילדים כבר מספיק מבוגרים שלא צריך להם סידור, זה זמן שמאפשר טיסה איתם
לחו"ל.
לכן, מבלי להכנס לדיון לגבי מידת החפיפה עם אייקון, הזזה לחוה"מ תתקל בדיוק
באותן בעיות - ילדים בלי מסגרת ואנשים בחופשות.
אם כבר מזיזים, הזמן האידיאלי לדעתי הוא בין החופש הגדול לחגים, בו גם
האוניברסיטאות כבר אחרי רוב מועדי הב' והסטודנטים והכיתות פנויים יותר.
אגב, פתרון חלופי אחד שהוצע לסיבה הראשונה היה לעשות מעין "פינת ילדים" במסגרת
הכנס כדי לאפשר לאנשים לבוא עם ילדיהם יותר בקלות.


2016-11-08 8:11 GMT+02:00 Amit Aronovitch :

> הממ...
> הנחות הדדיות למשתתפי הכנסים?
>
> בתאריך 8 בנוב' 2016 2:29,‏ "Shay Gover"  כתב:
>
> כיוון שהקהלים דומים, אני לא חושב שזה יהיה נכון לכפות בחירה.
>>
>> שי
>>
>> 2016-11-08 1:20 GMT+02:00 moshe nahmias :
>>
>>> אני לא יודע עדיין אם אני בעד או נגד, כך שאני "נמנע" בינתיים ואזרום עם
>>> ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר.
>>>
>>> בכל מקרה אשמח לעזור לכנס, אם לפני ואם במהלכו.
>>>
>>> בהנחה והכנס יתקיים בחול המועד סוכות אני יכול לקשר לאנשים הרלוונטים
>>> באירגון אייקון כדי לנסות להימנע ממצב בו הכנסים נופלים על אותם הימים, מצד
>>> שני, יש אנשים בודדים שמגיעים גם לאוגוסט פינגווין וגם לאייקון, כך שלא בטוח
>>> שיש הרבה חפיפה בקהל (למרות שיש לא מעט משתמשי וחובבי לינוקס באייקון)
>>>
>>> 2016-11-07 21:53 GMT+02:00 Shay Gover :
>>>
 בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
 אבל הכיוון נכון.

 שי

 2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :

>
>
> 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :
>
>> הי,
>>
>> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה
>> והדיון מתארך ולא מצליחים להחליט.
>> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום
>> התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם 
>> הן
>> רק "אני בעד").
>>
>>
> 1. "אני בעד"
> 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע
> (למשל להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל
> להגיע).
> 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה
> יותר קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:
>
> עמית
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>


 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

>>>
>>>
>>


-- 
יום טוב,
תומר בריסקר
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Amit Aronovitch
הממ...
הנחות הדדיות למשתתפי הכנסים?

בתאריך 8 בנוב' 2016 2:29,‏ "Shay Gover"  כתב:

> כיוון שהקהלים דומים, אני לא חושב שזה יהיה נכון לכפות בחירה.
>
> שי
>
> 2016-11-08 1:20 GMT+02:00 moshe nahmias :
>
>> אני לא יודע עדיין אם אני בעד או נגד, כך שאני "נמנע" בינתיים ואזרום עם
>> ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר.
>>
>> בכל מקרה אשמח לעזור לכנס, אם לפני ואם במהלכו.
>>
>> בהנחה והכנס יתקיים בחול המועד סוכות אני יכול לקשר לאנשים הרלוונטים
>> באירגון אייקון כדי לנסות להימנע ממצב בו הכנסים נופלים על אותם הימים, מצד
>> שני, יש אנשים בודדים שמגיעים גם לאוגוסט פינגווין וגם לאייקון, כך שלא בטוח
>> שיש הרבה חפיפה בקהל (למרות שיש לא מעט משתמשי וחובבי לינוקס באייקון)
>>
>> 2016-11-07 21:53 GMT+02:00 Shay Gover :
>>
>>> בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
>>> אבל הכיוון נכון.
>>>
>>> שי
>>>
>>> 2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :
>>>


 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :

> הי,
>
> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה
> והדיון מתארך ולא מצליחים להחליט.
> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום
> התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם 
> הן
> רק "אני בעד").
>
>
 1. "אני בעד"
 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל
 להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל 
 להגיע).
 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה
 יותר קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:

 עמית

 ___
 Discussions mailing list
 Discussions@hamakor.org.il
 http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

>>>
>>>
>>> ___
>>> Discussions mailing list
>>> Discussions@hamakor.org.il
>>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>>
>>
>>
>
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Shay Gover
כיוון שהקהלים דומים, אני לא חושב שזה יהיה נכון לכפות בחירה.

שי

2016-11-08 1:20 GMT+02:00 moshe nahmias :

> אני לא יודע עדיין אם אני בעד או נגד, כך שאני "נמנע" בינתיים ואזרום עם
> ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר.
>
> בכל מקרה אשמח לעזור לכנס, אם לפני ואם במהלכו.
>
> בהנחה והכנס יתקיים בחול המועד סוכות אני יכול לקשר לאנשים הרלוונטים באירגון
> אייקון כדי לנסות להימנע ממצב בו הכנסים נופלים על אותם הימים, מצד שני, יש
> אנשים בודדים שמגיעים גם לאוגוסט פינגווין וגם לאייקון, כך שלא בטוח שיש הרבה
> חפיפה בקהל (למרות שיש לא מעט משתמשי וחובבי לינוקס באייקון)
>
> 2016-11-07 21:53 GMT+02:00 Shay Gover :
>
>> בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
>> אבל הכיוון נכון.
>>
>> שי
>>
>> 2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :
>>
>>>
>>>
>>> 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :
>>>
 הי,

 ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה
 והדיון מתארך ולא מצליחים להחליט.
 כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום
 התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן
 רק "אני בעד").


>>> 1. "אני בעד"
>>> 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל
>>> להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל להגיע).
>>> 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה יותר
>>> קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:
>>>
>>> עמית
>>>
>>> ___
>>> Discussions mailing list
>>> Discussions@hamakor.org.il
>>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>>
>>
>>
>> ___
>> Discussions mailing list
>> Discussions@hamakor.org.il
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>
>
>
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט moshe nahmias
אני לא יודע עדיין אם אני בעד או נגד, כך שאני "נמנע" בינתיים ואזרום עם
ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר.

בכל מקרה אשמח לעזור לכנס, אם לפני ואם במהלכו.

בהנחה והכנס יתקיים בחול המועד סוכות אני יכול לקשר לאנשים הרלוונטים באירגון
אייקון כדי לנסות להימנע ממצב בו הכנסים נופלים על אותם הימים, מצד שני, יש
אנשים בודדים שמגיעים גם לאוגוסט פינגווין וגם לאייקון, כך שלא בטוח שיש הרבה
חפיפה בקהל (למרות שיש לא מעט משתמשי וחובבי לינוקס באייקון)

2016-11-07 21:53 GMT+02:00 Shay Gover :

> בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
> אבל הכיוון נכון.
>
> שי
>
> 2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :
>
>>
>>
>> 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :
>>
>>> הי,
>>>
>>> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה
>>> והדיון מתארך ולא מצליחים להחליט.
>>> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום
>>> התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן
>>> רק "אני בעד").
>>>
>>>
>> 1. "אני בעד"
>> 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל
>> להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל להגיע).
>> 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה יותר
>> קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:
>>
>> עמית
>>
>> ___
>> Discussions mailing list
>> Discussions@hamakor.org.il
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>
>
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Shay Gover
בחול המועד סוכות מתקיים כנס אייקון.
אבל הכיוון נכון.

שי

2016-11-07 21:40 GMT+02:00 Amit Aronovitch :

>
>
> 2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :
>
>> הי,
>>
>> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה והדיון
>> מתארך ולא מצליחים להחליט.
>> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום
>> התייחסות בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן
>> רק "אני בעד").
>>
>>
> 1. "אני בעד"
> 2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל
> להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל להגיע).
> 3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה יותר
> קל לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:
>
> עמית
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Amit Aronovitch
2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :

הי,

ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה והדיון
מתארך ולא מצליחים להחליט.
כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום התייחסות
בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן רק "אני
בעד").


1. "אני בעד"
2. התנדבות: לא רוצה להתחייב כרגע, אבל לפחות אשמח לעזור ביום הארוע (למשל
להגיע מוקדם לעזור להעביר ציוד וכו') (בהנחה שהכנס יתקיים בתאריך שאוכל להגיע).
3. לגבי מועדים: אם  מוותרים על אוגוסט אפשר למשל בחוה"מ סוכות, שיהיה יותר קל
לאנשים מבחינת עבודה/ימי חופש. וגם משאיר יותר זמן להתארגן מראש (-:

עמית
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Shay Gover
אתם כבר יודעים את הדעה שלי אז לא הגבתי.
אני ממתין לאסיפה.

2016-11-07 17:44 GMT+02:00 Tomer Brisker :

> הי,
>
> ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה והדיון
> מתארך ולא מצליחים להחליט.
> כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום התייחסות
> בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן רק "אני
> בעד").
>
>
> 2016-11-06 15:20 GMT+02:00 Shai Berger :
>
>> הי תומר וכולם,
>>
>> On Sunday 06 November 2016 14:17:15 Tomer Brisker wrote:
>> > שלום לכולם,
>> >
>> > אחרי החגים הגיעו וכמובטח הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפנגווין הבא. למי
>> שפספס
>> > את שיחת הסיכום השנה ואת ההתכתבויות שהיו פה בעבר, אני ארענן את עיקרי
>> ההצעה
>> > שלי לשנה הבאה:
>> >
>> > אוגוסט פנגווין יכול להפוך למפגש של מגוון קהילות הקוד הפתוח השונות
>> הקיימות
>> > כיום בארץ (כגון - הסדנא לידע ציבורי, פיי-ווב, מפתחי קרנל, קבוצות
>> פרונט-אנד
>> > שונות ועוד), בו לכל קהילה יש את המקום למסלול משלה וגם יש מקום למסלולים
>> > והרצאות קי-נוט משותפים לכולם, כמו גם מפגש בלתי אמצעי בין אנשים שלאו
>> דווקא
>> > היו נפגשים בסיטואציה אחרת. כך ניתן לחבר קהלים גדולים שמשתמשים בקוד פתוח
>> > באופן יום יומי גם להיבטים הרעיוניים ולקהילה גדולה ומשמעותית. מבנה זה
>> דומה
>> > למשל לכנס הקוד הפתוח הקהילתי הגדול באירופה, FOSDEM, בו משתתפים מדי שנה
>> אלפי
>> > אנשים.
>>
>> זה חזון מרהיב. כדי לממש אותו, צריך לשתף פעולה עם הקבוצות הנ״ל.
>>
>> > כדי לאפשר מגוון רחב יותר של תכנים יש צורך להאריך את הכנס, ובשל מצב
>> התחבורה
>> > הציבורית וחברים שומרי שבת משמעות הדבר היא להתרחב לכיוון אמצע השבוע.
>> בנוסף,
>> > בסקר המשוב השנה עלה קיום הכנס ביום שישי כגורם המקשה על חלק מהמשתתפים
>> להגיע.
>>
>> אני לא בטוח אם זה עלה בסקר המשוב, אבל הנקודה השניה שהועלתה בנושא הזה היא
>> קיום
>> הכנס באוגוסט. אולי גם על זה צריך לחשוב שוב.
>>
>>
>> > אבל, כמו שציינתי בעבר, זה שאני מציע את זה לא מספיק כדי שזה יקרה.
>> > קודם כל, צריך הסכמה יותר רחבה בקרב החברים שזה הכיוון שאנחנו רוצים ללכת
>> > אליו. אני יודע גם שדיונים מהסוג הזה יכולים להגרר לנצח ויתכן שלא נגיע
>> להסכמה
>> > של כלל החברים. לכן אני מציע לקיים כאן דיון, ובמידה ולא נצליח להגיע
>> להסכמה,
>> > ולקבל את ההחלטה הסופית בהצבעה באסיפת העמותה הקרובה.
>>
>> אפשר, אבל אני לא בטוח שכדאי. לאסיפות האחרונות הגיע קהל מצומצם למדי, ואני
>> חושב
>> שכדאי לתת קול בהחלטה הזו גם למי שלא יהיה לו נוח להגיע באחר צהריים ספציפי
>> למקום
>> ספציפי, למפגש שרוב התוכן שלו עוסק בעניינים אחרים.
>>
>> > שנית, וחשוב לא פחות, צריך עוד אנשים שמוכנים להקדיש מזמנם כדי לגרום לכנס
>> הזה
>> > לצאת לפועל, ועדיף לא רק בחודשיים שלפני. כבר בטווח הזמן המיידי אפשר
>> להתחיל
>> > בגיבוש הצוות שיוביל את ההפקה השנה וצריך לשדרג את התשתית של אתר הכנס כך
>> > שהקמת האתר לשנה הבאה תהיה קלה יותר. ברגע שנקבל החלטה לגבי ההצעה אפשר כבר
>> > לחפש מיקום מתאים, להתחיל להניע את גלגלי הלוגיסטיקה ולחבור לשותפים
>> > רלוונטיים.
>>
>> כן, אם רוצים כנס גדול יותר, ובפרט אם רוצים אותו לפני אוגוסט, אז כבר מתחיל
>> להגיע הזמן להתחיל. תומר, תודה על שאתה מניע את זה.
>> >
>> שי
>> ___
>> Discussions mailing list
>> Discussions@hamakor.org.il
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>
>
>
>
> --
> יום טוב,
> תומר בריסקר
>
>
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-07 חוט Tomer Brisker
הי,

ההצעה להעלות להצבעה באסיפה היתה כדי שיהיה מנגנון לקבלת החלטה במידה והדיון
מתארך ולא מצליחים להחליט.
כרגע נראה כאילו מצד אחד אין שום התנגדות, מצד שני, מלבד שי אין שום התייחסות
בכלל או התנדבות ללקיחת אחריות - אשמח לשמוע עוד תגובות (אפילו אם הן רק "אני
בעד").


2016-11-06 15:20 GMT+02:00 Shai Berger :

> הי תומר וכולם,
>
> On Sunday 06 November 2016 14:17:15 Tomer Brisker wrote:
> > שלום לכולם,
> >
> > אחרי החגים הגיעו וכמובטח הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפנגווין הבא. למי
> שפספס
> > את שיחת הסיכום השנה ואת ההתכתבויות שהיו פה בעבר, אני ארענן את עיקרי ההצעה
> > שלי לשנה הבאה:
> >
> > אוגוסט פנגווין יכול להפוך למפגש של מגוון קהילות הקוד הפתוח השונות הקיימות
> > כיום בארץ (כגון - הסדנא לידע ציבורי, פיי-ווב, מפתחי קרנל, קבוצות
> פרונט-אנד
> > שונות ועוד), בו לכל קהילה יש את המקום למסלול משלה וגם יש מקום למסלולים
> > והרצאות קי-נוט משותפים לכולם, כמו גם מפגש בלתי אמצעי בין אנשים שלאו דווקא
> > היו נפגשים בסיטואציה אחרת. כך ניתן לחבר קהלים גדולים שמשתמשים בקוד פתוח
> > באופן יום יומי גם להיבטים הרעיוניים ולקהילה גדולה ומשמעותית. מבנה זה דומה
> > למשל לכנס הקוד הפתוח הקהילתי הגדול באירופה, FOSDEM, בו משתתפים מדי שנה
> אלפי
> > אנשים.
>
> זה חזון מרהיב. כדי לממש אותו, צריך לשתף פעולה עם הקבוצות הנ״ל.
>
> > כדי לאפשר מגוון רחב יותר של תכנים יש צורך להאריך את הכנס, ובשל מצב
> התחבורה
> > הציבורית וחברים שומרי שבת משמעות הדבר היא להתרחב לכיוון אמצע השבוע.
> בנוסף,
> > בסקר המשוב השנה עלה קיום הכנס ביום שישי כגורם המקשה על חלק מהמשתתפים
> להגיע.
>
> אני לא בטוח אם זה עלה בסקר המשוב, אבל הנקודה השניה שהועלתה בנושא הזה היא
> קיום
> הכנס באוגוסט. אולי גם על זה צריך לחשוב שוב.
>
>
> > אבל, כמו שציינתי בעבר, זה שאני מציע את זה לא מספיק כדי שזה יקרה.
> > קודם כל, צריך הסכמה יותר רחבה בקרב החברים שזה הכיוון שאנחנו רוצים ללכת
> > אליו. אני יודע גם שדיונים מהסוג הזה יכולים להגרר לנצח ויתכן שלא נגיע
> להסכמה
> > של כלל החברים. לכן אני מציע לקיים כאן דיון, ובמידה ולא נצליח להגיע
> להסכמה,
> > ולקבל את ההחלטה הסופית בהצבעה באסיפת העמותה הקרובה.
>
> אפשר, אבל אני לא בטוח שכדאי. לאסיפות האחרונות הגיע קהל מצומצם למדי, ואני
> חושב
> שכדאי לתת קול בהחלטה הזו גם למי שלא יהיה לו נוח להגיע באחר צהריים ספציפי
> למקום
> ספציפי, למפגש שרוב התוכן שלו עוסק בעניינים אחרים.
>
> > שנית, וחשוב לא פחות, צריך עוד אנשים שמוכנים להקדיש מזמנם כדי לגרום לכנס
> הזה
> > לצאת לפועל, ועדיף לא רק בחודשיים שלפני. כבר בטווח הזמן המיידי אפשר להתחיל
> > בגיבוש הצוות שיוביל את ההפקה השנה וצריך לשדרג את התשתית של אתר הכנס כך
> > שהקמת האתר לשנה הבאה תהיה קלה יותר. ברגע שנקבל החלטה לגבי ההצעה אפשר כבר
> > לחפש מיקום מתאים, להתחיל להניע את גלגלי הלוגיסטיקה ולחבור לשותפים
> > רלוונטיים.
>
> כן, אם רוצים כנס גדול יותר, ובפרט אם רוצים אותו לפני אוגוסט, אז כבר מתחיל
> להגיע הזמן להתחיל. תומר, תודה על שאתה מניע את זה.
> >
> שי
> ___
> Discussions mailing list
> Discussions@hamakor.org.il
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>



-- 
יום טוב,
תומר בריסקר
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

Re: אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-06 חוט Shai Berger
הי תומר וכולם,

On Sunday 06 November 2016 14:17:15 Tomer Brisker wrote:
> שלום לכולם,
> 
> אחרי החגים הגיעו וכמובטח הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפנגווין הבא. למי שפספס
> את שיחת הסיכום השנה ואת ההתכתבויות שהיו פה בעבר, אני ארענן את עיקרי ההצעה
> שלי לשנה הבאה:
> 
> אוגוסט פנגווין יכול להפוך למפגש של מגוון קהילות הקוד הפתוח השונות הקיימות
> כיום בארץ (כגון - הסדנא לידע ציבורי, פיי-ווב, מפתחי קרנל, קבוצות פרונט-אנד
> שונות ועוד), בו לכל קהילה יש את המקום למסלול משלה וגם יש מקום למסלולים
> והרצאות קי-נוט משותפים לכולם, כמו גם מפגש בלתי אמצעי בין אנשים שלאו דווקא
> היו נפגשים בסיטואציה אחרת. כך ניתן לחבר קהלים גדולים שמשתמשים בקוד פתוח
> באופן יום יומי גם להיבטים הרעיוניים ולקהילה גדולה ומשמעותית. מבנה זה דומה
> למשל לכנס הקוד הפתוח הקהילתי הגדול באירופה, FOSDEM, בו משתתפים מדי שנה אלפי
> אנשים.

זה חזון מרהיב. כדי לממש אותו, צריך לשתף פעולה עם הקבוצות הנ״ל.

> כדי לאפשר מגוון רחב יותר של תכנים יש צורך להאריך את הכנס, ובשל מצב התחבורה
> הציבורית וחברים שומרי שבת משמעות הדבר היא להתרחב לכיוון אמצע השבוע. בנוסף,
> בסקר המשוב השנה עלה קיום הכנס ביום שישי כגורם המקשה על חלק מהמשתתפים להגיע.

אני לא בטוח אם זה עלה בסקר המשוב, אבל הנקודה השניה שהועלתה בנושא הזה היא קיום 
הכנס באוגוסט. אולי גם על זה צריך לחשוב שוב.


> אבל, כמו שציינתי בעבר, זה שאני מציע את זה לא מספיק כדי שזה יקרה.
> קודם כל, צריך הסכמה יותר רחבה בקרב החברים שזה הכיוון שאנחנו רוצים ללכת
> אליו. אני יודע גם שדיונים מהסוג הזה יכולים להגרר לנצח ויתכן שלא נגיע להסכמה
> של כלל החברים. לכן אני מציע לקיים כאן דיון, ובמידה ולא נצליח להגיע להסכמה,
> ולקבל את ההחלטה הסופית בהצבעה באסיפת העמותה הקרובה.

אפשר, אבל אני לא בטוח שכדאי. לאסיפות האחרונות הגיע קהל מצומצם למדי, ואני חושב 
שכדאי לתת קול בהחלטה הזו גם למי שלא יהיה לו נוח להגיע באחר צהריים ספציפי למקום 
ספציפי, למפגש שרוב התוכן שלו עוסק בעניינים אחרים.

> שנית, וחשוב לא פחות, צריך עוד אנשים שמוכנים להקדיש מזמנם כדי לגרום לכנס הזה
> לצאת לפועל, ועדיף לא רק בחודשיים שלפני. כבר בטווח הזמן המיידי אפשר להתחיל
> בגיבוש הצוות שיוביל את ההפקה השנה וצריך לשדרג את התשתית של אתר הכנס כך
> שהקמת האתר לשנה הבאה תהיה קלה יותר. ברגע שנקבל החלטה לגבי ההצעה אפשר כבר
> לחפש מיקום מתאים, להתחיל להניע את גלגלי הלוגיסטיקה ולחבור לשותפים
> רלוונטיים.

כן, אם רוצים כנס גדול יותר, ובפרט אם רוצים אותו לפני אוגוסט, אז כבר מתחיל 
להגיע הזמן להתחיל. תומר, תודה על שאתה מניע את זה.
> 
שי
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

אוגוסט פנגווין 2017

2016-11-06 חוט Tomer Brisker
שלום לכולם,

אחרי החגים הגיעו וכמובטח הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפנגווין הבא. למי שפספס
את שיחת הסיכום השנה ואת ההתכתבויות שהיו פה בעבר, אני ארענן את עיקרי ההצעה
שלי לשנה הבאה:

אוגוסט פנגווין יכול להפוך למפגש של מגוון קהילות הקוד הפתוח השונות הקיימות
כיום בארץ (כגון - הסדנא לידע ציבורי, פיי-ווב, מפתחי קרנל, קבוצות פרונט-אנד
שונות ועוד), בו לכל קהילה יש את המקום למסלול משלה וגם יש מקום למסלולים
והרצאות קי-נוט משותפים לכולם, כמו גם מפגש בלתי אמצעי בין אנשים שלאו דווקא
היו נפגשים בסיטואציה אחרת. כך ניתן לחבר קהלים גדולים שמשתמשים בקוד פתוח
באופן יום יומי גם להיבטים הרעיוניים ולקהילה גדולה ומשמעותית. מבנה זה דומה
למשל לכנס הקוד הפתוח הקהילתי הגדול באירופה, FOSDEM, בו משתתפים מדי שנה אלפי
אנשים.
כדי לאפשר מגוון רחב יותר של תכנים יש צורך להאריך את הכנס, ובשל מצב התחבורה
הציבורית וחברים שומרי שבת משמעות הדבר היא להתרחב לכיוון אמצע השבוע. בנוסף,
בסקר המשוב השנה עלה קיום הכנס ביום שישי כגורם המקשה על חלק מהמשתתפים להגיע.
מצד שני, אנחנו לא רוצים לאבד את החברים שיכולים להשתתף רק בימי שישי ולכן
ההצעה היא לעשות כנס של יום וחצי - חמישי ושישי (הצעה שהועלתה ע"י ליאור קפלן
כבר לפני הכנס האחרון).
מכיוון שהנושא עלה כבר בעבר, אדגיש שהכוונה היא לא להפוך את הכנס לארוע מסחרי,
אלא שהוא ימשיך להיות ארוע קהילתי. בהתחשב בכך שמדובר בקהילות מקצועיות, הכנס
יכיל (כמו כל שנה) גם תכנים מקצועיים, וכמובן שנזדקק לגייס חסויות מחברות
מסחריות כדי לממן אותו. הדיון פה הוא לא "כנס קהילתי או מסחרי" אלא "כנס
קהילתי קטן או גדול".

אבל, כמו שציינתי בעבר, זה שאני מציע את זה לא מספיק כדי שזה יקרה.
קודם כל, צריך הסכמה יותר רחבה בקרב החברים שזה הכיוון שאנחנו רוצים ללכת
אליו. אני יודע גם שדיונים מהסוג הזה יכולים להגרר לנצח ויתכן שלא נגיע להסכמה
של כלל החברים. לכן אני מציע לקיים כאן דיון, ובמידה ולא נצליח להגיע להסכמה,
ולקבל את ההחלטה הסופית בהצבעה באסיפת העמותה הקרובה.
שנית, וחשוב לא פחות, צריך עוד אנשים שמוכנים להקדיש מזמנם כדי לגרום לכנס הזה
לצאת לפועל, ועדיף לא רק בחודשיים שלפני. כבר בטווח הזמן המיידי אפשר להתחיל
בגיבוש הצוות שיוביל את ההפקה השנה וצריך לשדרג את התשתית של אתר הכנס כך
שהקמת האתר לשנה הבאה תהיה קלה יותר. ברגע שנקבל החלטה לגבי ההצעה אפשר כבר
לחפש מיקום מתאים, להתחיל להניע את גלגלי הלוגיסטיקה ולחבור לשותפים רלוונטיים.

שבוע טוב,
תומר
___
Discussions mailing list
Discussions@hamakor.org.il
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions