A Dimarts 11 Juliol 2006 09:08, Gabriel Àngel Vich i Martorell va escriure:
Estam ben arreglats per aquí...
I fora d'aquí.
Diumenge, en anar a agafar el metro del cortinglés Diagonal --vaig fer 2 nits
a un hotel del carrer Capitán Arenas-- per arribar a Sants i partir cap a
Lleida, vaig
A Dimecres 12 Juliol 2006 21:26, Josep M Puig va escriure:
Amb el desplegament dels mossos aquests fets s'esvaeixen, però no crec que
el PP que governa allà vulgui crea un cos propi quan de fet no es capaç ni
de transmetre el respecte a la llengua que li va donar sa mare.
Penja d'un fil i no
A Dijous 06 Juliol 2006 09:29, Josep Sort va escriure:
Jo vaig ser un activista en les èpoques de vagues d'internet on
Telefónica era la gran bèstia negra (Josep Payo? Benjamí? Mateu? Quins
temps!). Quan vaig tenir l'oportunitat de marxar de Telefónica ho vaig fer.
I gràcies al gran desastre
A Dimecres 05 Juliol 2006 20:55, Josep Sort va escriure:
Jo la tinc. Es recomanable sempre que no la tinguin els demés. El problema
que hi ha és que quan et truca un que té el Duo no penja el telèfon ni que
el matin!! :-D
:
Quan s'allarga massa, tens una manera d'aconseguir que et truquin
A Dimarts 04 Juliol 2006 08:40, Alfons Dolsa va escriure:
No arribo a entendre que una
sobrecarrega, malgrat el protector, pogues espatllar les dues targes i
res mes.
En té tota la pinta. Els protectors sovint no serveixen de gaire. Mira de
provar altres targes, tampoc és cap gasto:
A Dilluns 03 Juliol 2006 16:39, Pere Castells va escriure:
i dic
jo, perque no ensenyen com posar un paracaigudes, no seria mes pràctic?
No, perquè no n'hi ha devall els seients :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de
A Dilluns 03 Juliol 2006 19:58, Pere Castells va escriure:
no, depèn de l'avió :-)
Ostres! Quins, de passatgers, porten paracaigudes per a tots els ocupants?
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
A Dijous 29 Juny 2006 14:19, Toni Dalmau va escriure:
Aquí ho expliquen força bé:
http://ca.wikipedia.org/wiki/RSS
Està bé que en diguin barbarisme, de la sindicació. No és gaire complicat
dir-ne subscripció i queda més clar.
(no sabia que enllacen cap al meu blog)
--
Benjamí
A Dijous 29 Juny 2006 11:07, roine roine va escriure:
Em podeu fer un cop de ma el mes rapid possible ??
Control+A per a marcar tot el text botó secundari rata caràcter escull
lengua.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu
A Dijous 29 Juny 2006 16:50, Albert Que va escriure:
Control+A per a marcar tot el text botó secundari rata caràcter
escull lengua.
Ja deia jo que havia de ser una cosa fàcil!
En usar l'OOo, cal tenir molt present el botó secundari damunt el text. No
importa cercar pels menús. Tot el
A Dimecres 28 Juny 2006 17:16, Alfons Dolsa va escriure:
Ara la seleccio era tambe invencible perque al seleccionador no le
cabe por el culo ni un pelo de una gamba (Sic).
Doncs si va de marisc, resulta que li han fotut tres ostres franceses,
d'aquestes que en diuen ostrons. Com els
A Dilluns 26 Juny 2006 10:12, Marolijo va escriure:
Hola, estic intentant fer funcionar el wifi al meu Pavillion zv5000, crec
que és una Broadcom. Alguna idea? Ja he cercat pels fòrums i res...
Veig això, ho has provat? A quin punt ets? Quina distro?
A Dilluns 26 Juny 2006 18:01, Marolijo va escriure:
Com puc comprovar que està tot correctament instal·lat si no detecto cap
xarxa?
$ sudo ifconfig
$ sudo iwconfig
Dóna detalls de la placa no connectada.
$ lsmod
diu si els mòduls (drivers) són carregats. Cal que sabis el nom que tenen per
A Dijous 22 Juny 2006 10:07, Marolijo va escriure:
Ostres Sotonic... Durant una època era per mi una petita referència en
buscar programes.
Ara però la descàrrega gratuïta quasi mai funciona... Ho heu notat?
Si no vols problemes a l'hora de descarregar coses, apt-get o aptitude ;)
--
Benjamí
A Dijous 22 Juny 2006 13:20, Marolijo va escriure:
Continuarem esperant a que evolucionin el Rosegarden, GIMP, Cinelerra i
molts altres... ;-)
També tens d'aquestes impressores industrials caríssimes que només mengen
CYMK?
O necessitats cinematogràfiques que van més enllà del que necessiten
A Dijous 22 Juny 2006 02:07, Carles Pina i Estany va escriure:
Una pista: una distribució d'aquest tipus es diu Agnula, crec, i la fan
a l'UPF
A l'UPF també fan el CLAM.
http://clam.iua.upf.edu/ca/
No importa anar enviar divises a l'estranger a canvi de cap permís per a fer
quelcom tant
A Dilluns 19 Juny 2006 12:59, Eduard Pertíñez i Juncosa va escriure:
Per això han votat que SÍ. Perquè tot continui igual. Si fa o no fot. Hi ha
països, com França o Alemanya, que tendeixen a planificar el seu futur a
llarg termini.
Nosaltres, s'ha demostrat, no ho sabem fer.
Vivim a un
A Dilluns 19 Juny 2006 23:28, Pere Castells va escriure:
Ho sento Eduard, si ho dius per mi (entenc que si) dons que t'ho podies
estalviar ... hi han formes ... es pot parlar normalment ... diria. Podem
dir com pensem, està clar, cap problema ... ara, també en se. Però
deixem-ho.
I com
A Dimarts 20 Juny 2006 16:47, Miquel Carreras Fábregas va escriure:
M'interessa guardar una emissió en directe de video feta en real player.
El programa mplayer té opcions per a desar el que arriba.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista
A Dimarts 20 Juny 2006 18:54, Josep M Puig va escriure:
Si no hi ha insults ni atacs barroers, cercar-los on no hi són apel·lant a
les
formes també és una forma de no saber «guardar les formes».
Com pots arribar a aquesta conclusió sense saber el veritable sentit de la
frase de l'Eduard?
A Dimarts 20 Juny 2006 21:15, Miquel Carreras Fábregas va escriure:
i le fitxer és el següent
http://www.parlament-cat.net/porteso/parlament.rpm
Els descarrego amb wget, és el més econòmic i dóna informació
$ wget http://www.parlament-cat.net/porteso/parlament.rpm
--21:37:29--
A Dimarts 20 Juny 2006 22:22, Josep M Puig va escriure:
Aleshores, com és que t'atreveixes a fer al.lusions al to que ha emprat el
Pere?
Quan he parlat del seu to?
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
A Dimarts 20 Juny 2006 22:22, Josep M Puig va escriure:
:) --- (calen?)
Tu mateix els utilitzes a la primera resposta:
Ups, no havia llegit més, pensava que s'acabava --coses de veure tant
top-posting. Vaig oblidar un aclariment dient que no era una pregunta per
tu, sinó retòrica després
A Dimarts 20 Juny 2006 22:49, Josep M Puig va escriure:
Fas referència al seu to de queixa davant de la interpretació que ha fet de
la frase de l'Eduard.
Allà no hi dic res del seu to. Dir que en faig referència és forçadíssim,
tant que no ho puc acceptar com animal de companyia --en cas que
A Diumenge 18 Juny 2006 09:25, Esteve Montaner va escriure:
hi ha molts programes per a
poder-se saltarse la paraula de pass
Del Windows?!
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
A Dissabte 17 Juny 2006 19:11, Miquel Puig Pey va escriure:
un amic meu té un PC en el qual voldria instal·lar un SO (indipendenment
del que sigui) però que no necessiti CD, ja que es tracta d'un portàtil
sense lector de CD's
Sol passar en voler posar un GNU/Linux a la sèrie X del ThinkPad.
A Dissabte 17 Juny 2006 19:11, Miquel Puig Pey va escriure:
Algú sap com fer-ho?
Més:
http://marc.herbert.free.fr/linux/win2linstall.html
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=28948
(cercant http://www.google.es/search?q=install%20ubuntu%20without%20cd)
--
Benjamí
A Dissabte 17 Juny 2006 20:06, Miquel Puig Pey va escriure:
Es que precisament vol instal·lar-lo perquè ha oblidat la contrasenya de
l'usuari i no pot entrar al PC. No hi ha alguna manera d'instal·lar linux
per USB per exemple?
http://www.google.es/search?q=install%20ubuntu%20%22from%20usb%22
A Divendres 16 Juny 2006 13:48, Jordi va escriure:
Si et refereixes al photoshop ... No he aconseguit obrir-los ... Amb
el programa de la camera si ... però haig de convertir cada foto d'una
en una ... i per fer-ne 200 m'hi puc passar tota la tarda! ... Què hi
farem ...
No tenies una Ubuntu
A Dijous 15 Juny 2006 17:02, Joana Serra de Gayeta va escriure:
http://www.libertadbalear.com
M'hi he topat per casualitat.
Com va dir un amic «un any abans de les eleccions sempre surten coses»
http://www.satalaiadinca.com/
http://www.mallorcaconfidencial.com/
i comptant...
--
Benjamí
A Dijous 15 Juny 2006 17:50, Joana Serra de Gayeta va escriure:
Se veu que estic a la lluna!
O que jo li dono massa voltes a la terra (o illa) mirant què s'hi cou
xarxairament parlant :)
Trobar llocs bons en català costa molt :(
Aquesta és més relaxant que aquestes altres :)
A Diumenge 11 Juny 2006 14:41, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Sobretot si el 'hack' és desmesuradament complexe. En qualsevol cas,
desenganyem-nos, la televisió és com és; no és per menysprear el
mitjà, però tampoc no hi ha tantes coses que justifiquin complicar-
s'hi la vida en excés, i
A Diumenge 11 Juny 2006 15:02, Carles Pina i Estany va escriure:
per curiositat... és TV tipus TFT, plasma o semblant?
TFT/LCD.
Em dona la sensació que a les planes sí que es nota diferència amb TDT o
no.
Abismal.
De fet ja fa pinta: l'analògica suposo que és analògica, i s'ha de
A Dilluns 12 Juny 2006 21:06, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
No hi posaria la mà al foc... la televisió és un mitjà que està
controlat única i exclusivament per l'EMISSOR; el mando a distància
només és una il·lusió de poder, ja que tots els canals fan el
mateix (anuncis incl.) al mateix temps,
A Diumenge 11 Juny 2006 11:45, lamarededeuagmail.com va escriure:
El guany escàs en resolució i
el possible benefici en nitidesa no són compensació suficient per
afegir cables allà on ja n'hi ha molts. Si no se'm casca la tele, em
repeteixo a mi mateix, esperaré que ho apaguin tot plegat.
Sí,
A Divendres 09 Juny 2006 22:48, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Fantàstic. Ara mateix surto a comprar-me un sintonitzador de TDT. I
dels cars.
Si vols el millor i potser el més car:
http://www.carrefouronline.tv/
En realitat és un ordinador amb un GNU/Linux dins.
Té connexió ethernet per
A Dissabte 10 Juny 2006 09:37, laura va escriure:
La questió es simple, quins canals son els q es veuen amb la TDT que
no es vegeren ja amb l'analògica? No crec q hi haguen molts nous, no?
Un parell d'A3, T5, CNN+, musicals i algun més que no recordo.
Però la qualitat d'imatge fa que deixis de
A Dissabte 10 Juny 2006 12:44, Pere Castells va escriure:
en fi, poca feina ;-)
No, spam. Si no poses el captcha [1], dins de poc no donaras a l'abasto a
traduir.
[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Captcha
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
A Dissabte 10 Juny 2006 15:12, Toni Dalmau va escriure:
Si, però l'adreça que li han deixat en el blog no porta a cap lloc:
És igual. Saben que és un lloc que admet spam i és candidata a figurar a
llistes d'espammers de blogs.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Parlàvem de la importància d'un bon firmware [1] a les càmeres. Que és una
pega que ningú tret del fabricant el pugui modificar perquè no és lliure.
Aquí una mostra. Una càmera que es pot pegar foc per mor del firmware:
http://www.dpreview.com/news/0606/06060701hpr707fireware.asp
[1]
A Dissabte 10 Juny 2006 16:51, Pere Castells va escriure:
Holes, ja ho tinc ... ja he ficat el verificador de lletres (tot es pot
traduir, no entenc aquesta viquipedia que diuen està feta en català)
El captcha es diu captcha i de moment no té traducció al català. De la
mateixa manera que
A Dissabte 10 Juny 2006 19:02, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
El delco sí té traducció, i és la de distribuidor...
No hi he pensat gaire, és la primera paraula rara sobre tecnologia que m'ha
vingut al cap i de la que n'estava segur que la majoria, amb una edat,
sabrien a quina cosa em referia.
A Dissabte 10 Juny 2006 19:45, Pere Castells va escriure:
d'això em queixo .. que no tinguem vocabulari (per tant nivell cultural
baix), el tinguem que buscar a fora (tota una contradicció) ..
El busquem fora perquè no tenim tradició tecnològica, no hi ha cultura
nostrada en això.
En
A Dissabte 10 Juny 2006 19:45, Josep M Puig va escriure:
Per tant, quantitat sí, però també amb qualitat, que és el que finalment
dóna riquessa a una llengua.
Hi estem d'acord. El que dius és un cas invers: tenim les paraules però les
substituïm per anglicismes. No hi ha motiu, al contrari.
A Dissabte 10 Juny 2006 20:04, Benjamí Villoslada va escriure:
GPA = Gràcies Avançades
GA, sobra la P. Motiu: abans havia posat per avançat :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http
A Dissabte 10 Juny 2006 20:37, iluro va escriure:
Molt bonica la direcció email... quina enveja ^^
$ whois iluro.cat
% Object iluro.cat NOT FOUND.
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/06/04/501/
;)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista
A Dissabte 10 Juny 2006 20:54, lamarededeuagmail.com va escriure:
Hola, Benjamí i tothom,
s'agraeix la informació, no dic pas que no, ara bé, lamento dir que
el meu missatge anava en clau sarcàstica; em sap greu haver fet
servir la que diuen és la forma més baixa d'enginy i no deixar-ho més
A Dissabte 10 Juny 2006 22:19, Esteve Valentí va escriure:
Encara no hi ha una
real acadèmia
de termes informàtics... ni falta que fa.
Termcat :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
A Diumenge 11 Juny 2006 00:03, Esteve Valentí va escriure:
És un organisme independent o de la generalitat?
De l'Institut d'Estudis Catalans.
Tot això del llenguatge és un merder... per que en teoria és viu i
evoluciona... però com... i cap a on... i qui ho decideix...
Per una banda diem que
A Dissabte 10 Juny 2006 23:35, Carles Pina i Estany va escriure:
que t'has deixat les etiquetes d'ironia?
He mirat de ser el més breu possible ;P
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
A Dijous 08 Juny 2006 17:59, Dolors Fuster va escriure:
Resolució minima 3 megapixels
Zoom òptic 3x minim
Bona òptica (Zeiss...Leika)
Per un poc més del teu pressupost, tot això en una (òptica Leica):
http://www.dpreview.com/news/0507/05072002panasonic_fx9.asp
A Dimecres 07 Juny 2006 10:46, Francesc B. va escriure:
La llei parla de pinganillo a l'orella, i en el nostre cas portem
altaveus integrats al casc i com que els micròfons també ho estan
d'integrats i no es veuen dons……..
Gràcies, així no es pot :(
Ens conformarem amb l'altre, que no
A Dimecres 07 Juny 2006 13:33, Alfons Dolsa va escriure:
Per 18 euros no esperaria jo escoltar gaire cosa. :-(
Sí, era un risc (de poc import) però vaig refiar-me'n perquè era més petit que
els altres que havia vist fins ara (dels preus que dius) i a Woxter tenen
altres productes prou bons i
A Dimecres 07 Juny 2006 19:51, Esteve Valentí va escriure:
La mida de la pantalla
és important... ara les fan de 2,5 polsades.
Potser sí en cas de tenir problemes de vista, però també és una moda fer-lo
gran i més gran. Quan es va acabar l'argument dels megapícsels, van tirar
del monitor.
A Dimecres 07 Juny 2006 23:22, Esteve Valentí va escriure:
La canon ixus 30 és de gener de l'any passat... i et puc assegurar
que la pantalla més gran s'agraeix MOLT.
Sí, les primeres eren massa petites. També ho vaig veure de l'Ixus 330 a
l'Ixus 50.
Evidentment en el que dius tens raó... a
A Dijous 08 Juny 2006 03:23, Alfons Dolsa va escriure:
Hello Benjamí,
Thursday, June 8, 2006, 3:17:46 AM, you wrote:
BV Vaig pensar en una una TTL, però se que no usaria tot el que té --amb
el seu BV cost-- per a poder canviar d'objectiu. No cal tenint un 35-420
amb BV estabilitzador (o és
En conduir, algú sap si estan autoritzats els auriculars bluetooth que només
ocupen una orella?
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
A Dimarts 06 Juny 2006 15:22, Francesc B. va escriure:
Si ets sord de l'altre si!!
:D
Es millor un sin manos barat.
Tenc un Bluetooth endoll 12v, però no s'escolta gaire bé. Me n'han regalat un
amb el mòbil que s'escolta de conya perquè és de la casa del mòbil. Era per
no arreplegar una
A Diumenge 04 Juny 2006 21:36, Carles Pina i Estany va escriure:
no sé qui ho va recomenar. Potser en Benjamí?
Sí, i no me'n desdic :)
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/04/17/460/
Els subtítols són on diu excubitOr.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
A Diumenge 04 Juny 2006 21:36, Carles Pina i Estany va escriure:
Amb uns amics (entre altres, en Llorenç, amic del Benjamí) vem veure'n 3
capítols aquesta setmana passada.
Al Llorenç li han traduït un article pel Diari de Balears:
http://meneame.net/story/tropa-informatica-the-it-crowd
--
A Divendres 02 Juny 2006 10:41, Pere Castells va escriure:
Però si que vist des de un lloc on sempre s'ens ha dit que no parlem be el
català (les terres de Ponent) i s'han rigut a la meva cara molts cops (no
m'ho invento) dient aquella coneguda frase de ... quina gràcia que fa
quant parleu
A Divendres 02 Juny 2006 13:07, na mi va escriure:
Pero bueno, crec que amb tots els correus ja ha quedat
clar. Juro que mai més diré Ses Illes. :D
Es pot dir (i escriure) en un context clarament informal (com la cançó del
Koala amb l'andalús). No ho hauria de dir el president autonòmic
A Dijous 01 Juny 2006 15:53, Alfons Nonell i Canals va escriure:
moltes gràcies pel consell. Ja s'està instal·lant!
Per a fer mpg caldrà que tenguis les mjpegtools, el digiKam només fa de façana
clicliclicliclic, però en ja t'avisarà si el troba a faltar :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
Algú sap per què serveixen els slots PCMCIA que porten alguns televisors
prims?
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
A Diumenge 28 Maig 2006 23:47, Jordi Manchon va escriure:
M’agrada la idea de fet el proper a Ses Illes
Encara que sovint es fa per a quedar bé, salar Illes per escrit és
incorrecte :)
Es pot acceptar parlat i en un context informal. Però per escrit no es sala.
A Mallorca salar escrivint és
A Dissabte 27 Maig 2006 19:58, Esteve Valentí va escriure:
Un altre enganxat a House !!!
Té bon guió, però trobo que la veu del doblatge no s'hi diu. En original
guanya molt, però em perdo massa coses :(
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
A Divendres 19 Maig 2006 17:03, laura va escriure:
Em va ratllar molt ... que en diueu?
A Mallorca hi ha una tonada popular «no en volem cap», però un poc més
contundent que la del Puyal. Per trobar-la, potser els Ocults:
http://www.ocults.com/discos/disk2.htm
Tot i que sembla que té vàries
A Diumenge 14 Maig 2006 20:52, Dolsa va escriure:
Nadal guanya a Federer.
Quina passada de partit!
No se si tindré cita per gravar-lo a la repetició --ni 5 hores per tornar-lo a
veure :D
No és gens casual, en tennis recuperar-se d'un 4-1 i el tie-break a remolc
tota l'estona. Cal molta força
A Diumenge 14 Maig 2006 21:28, Dolsa va escriure:
Se que no es casual. El tennis el segueixo des de fa molts anys en que
anava a veure el Godo amb el meu padrí.
Eren les epoques de l'Stan Smith, Artur Ashe, Gibert, Santana, Gimeno.
etc. epoques en que es podien veure partits de 10-12 hores. En
A Dijous 11 Maig 2006 14:13, Alfons Dolsa va escriure:
en teoria l'openOffice l'ha d'obrir
Quan vaig rebutjar la llicència és perquè vaig veure que el MS Office
codificaria els meus treballs, talment una peli del Plus, cada cop que els
guardés al disc. Que si els volia obrir i llegir,
A Dijous 11 Maig 2006 22:50, janton va escriure:
I tant grosa que la faran que quant vegin els resultats de les properes
eleccions ploraran.
N'estas segur? Ai, que em fa l'efecte que cal esperar
conservadurisme_estado-amen per un parell de lustres :(
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
A Dissabte 06 Maig 2006 20:30, Josep M Puig va escriure:
Bon enllaç Benjamí, de lectura molt recomanable tot i que es pugui
trobar algun *però* personal, però en el seu conjunt el valoro com un
anàlisi crític de mentalitat oberta.
Als que us ha agradat (si mes no tu i Erinska) us recomano anar
A Divendres 05 Maig 2006 22:16, scatala va escriure:
Quina lliç de democràcia. Que n'aprenguin
Una bona reflexió del Terricabras:
http://www.terricabras-filosofia.info/cat/weblog_comentaris.asp?ID=13528
«CiU fa temps que només escombra cap a casa. I per això fa tanta pols.»
Tanta que
A Divendres 05 Maig 2006 11:02, Xavier Navarro va escriure:
El passat día 3 l'ISO ha declarat estàndar internacional el format d'arxius
ODF.
És molt bona noticia. Ara caldrà usar-los, com dic aquí:
http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/05/03/476/
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
A Divendres 05 Maig 2006 09:00, Albert F va escriure:
I on està el negoci? vull dir que si altres companyies et cobre 15€ per DNS
aquest ho fan gratis??
El DNS és un servei de pixurrí. No consumeix absolutament res i es pot donar
tranquil·lament sense que ni tant sols una ADSL domèstica senti
A Dijous 04 Maig 2006 15:15, Alfons Dolsa va escriure:
I el que voldria saber es si l'us de Visual es tant universal com pot
ser-ho el Java.
Gens universal. Cal el permís in eternum de MS per a usar-lo. No trobaras
cap plataforma fora dels caríssims Windows server que el suportin. Bé, una
A Dijous 04 Maig 2006 19:07, Josep M Puig va escriure:
El problema que li veig és que per poder veure un partit pagant, prèviament
has de contractar un servei que potser no interesa.
Tens raó, per un bocí de llonganisa, cal quedar-se amb tot el porc. En el cas
del dikital plus és el paquet
A Dimecres 03 Maig 2006 13:33, Alfons Dolsa va escriure:
La frontpage de prova la tinc instal.lada a
http://www.papallones.net/indexprova.htm
Si aquí no dóna errors, tothom la veurà bé. Fins i tot amb galindaines de mà.
A Dimecres 03 Maig 2006 17:42, Alfons Nonell i Canals va escriure:
Si algú me n'envia algun, que ho faci, si us plau, directament a la meva
adreça.
És possible que trobis algunes d'aquestes publicacions, les mensuals:
Descobrir Catalunya (24 d'abril)
Sàpiens (24 d'abril)
Nat (24 d'abril)
A Dimecres 03 Maig 2006 18:21, Txerra va escriure:
Anem a pams: si jo vulgués registrar un pepet.cat, per exemple, i tingués
un petit espai web en telefònica, wanadoo, ono (el meu proveïdor), puc
allotjar-lo aquí amb aquest nom? I si és així, com ho puc fer?
Aquests llocs funcionen amb el seu
A Dimecres 03 Maig 2006 19:37, Esteve Montaner va escriure:
On podria donar-me d'alta per al domini montaner.cat ? i que no costés
molt.
Si és un lloc com toca no t'hauria de costar res. És afegir una ratlla a la
configuració de l'Apache.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
A Dimecres 03 Maig 2006 21:02, Alfons Dolsa va escriure:
. . . que vols que digui mes, que son manies. . . buenu pos valen
No he dit manies en cap moment, sinó «romàntic», hi ha diferència :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de
A Dimarts 02 Maig 2006 21:24, Miquel Pujol va escriure:
Gracies, es molt divertit, encara que sigui només de prova.
N'Eudard Llull usa programes lliures per a crear panoràmiques. Aquí ho
explica: http://aleph.llull.net/archives/2005/11/13/fotografias-panoramicas/
Aquí en acció, a l'estació
A Dilluns 01 Maig 2006 14:04, Lo Maki de Ponent va escriure:
Al damunt (??) li he posat la linkat (opensuse del dep d'educació).
Sí, la SUSE ho té, això: en instal·lar mirar de configurar l'arranc de toootes
les particions via /etc/fstab
Per a fer-ho més amigable em penso que encara SUSE les
A Diumenge 30 Abril 2006 19:57, Oscar Sole va escriure:
Teniu ganes de continuar amb el tema?
Se que per la llista bulmailing de bulma.cat hi ha gent que en sap prou, de
particions. Al ser una cosa que no es toca gaire sovint, doncs jo no he vist
el teu cas :)
--
Benjamí
A Dilluns 01 Maig 2006 18:15, Jordi Manchon va escriure:
Carai quines coses que hem de veure.
Passa amb tots els diaris envers les respectives tendències --que, en alguns
casos, canvien segons qui mana.
Una part important del negoci dels propietaris de diaris és via subvencions i
comandes cap
A Dissabte 29 Abril 2006 17:45, Alfred Tirgall va escriure:
Hi ha algú de la llista?
Tinc un petit problema amb el meu guindous: he tingut que formatejar el
disc dur i en el moment de carregar el w-xp (legal) m'ha dit que ja l'he
instalat moltes vegades i no em deixa activar-ho de nou... (tinc
A Dissabte 29 Abril 2006 18:58, Pere Peret Pintor va escriure:
1) Com puc veure els arxius que hi ha en el disc NTFS del W-XP ?
Muntant-lo. En GNU/Linux no hi ha lletres d'unitats, tot són arxius dins
directoris (sí, fins i tot la tarja de so :)
Així que muntar és dir «la partició tal del
A Dissabte 29 Abril 2006 20:27, Benjamí Villoslada va escriure:
Funciona?
$ ls /media/windows/
Falta el resultat:
Archivos de programa boot.inidell.sdrhiberfil.sys IO.SYS
ntldr RECYCLER
AUTOEXEC.BAT CONFIG.SYS Documents and Settings i386
A Dissabte 29 Abril 2006 20:58, Carles Pina i Estany va escriure:
PD: no sé si caldria fer algun programa que ensenyés les particions en
mode gràfic, i dir on es volen montar (i els permisos per les vfat que
sinó no s'hi pot escriure). Costa molt poc, m'estranya que no estigui
fet, no?
SUSE,
A Dijous 27 Abril 2006 21:49, jaumeaisal.jazztel.es va escriure:
¿Puc gratuitament que el domini .cat es redireccioni a la web .org?
Sí, fent que el DNS apunti al servidor on és l'.org i allà dient-li al
servidor web que el .cat és un àlies de l'.org.
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
Els que l'han provat em diuen que és molt fàcil entrar al GNU/Linux amb el
Linspire, encara que no és gaire conegut per aquí. Ara han fet canvis:
http://meneame.net/story.php?id=14321
Com sol passar, a base de augmentar comoditats cosa que implica perdre
llibertats :) El cas del
A Dimarts 25 Abril 2006 08:49, Pere Castells va escriure:
P.D.: Podrà sembla una rucada el que he dit . però compta, això obre
moltes portes es perillós ... entre d'altres desacredita la xarxa ..
(uii, no te'n fiïs del que diguin ... un dia, van penjar un vídeo
fent-lo passar per
A Diumenge 23 Abril 2006 21:38, Oscar Sole va escriure:
Pel que he entés he d'arrencar amb un diskette de WinMe i escriure:
fdisk /mbr
i després teoricament LILO ja arrencarà bé. M'equivoco?
Podria ser que només arranqués el Windows, perquè en fixar ell el MBR no té en
compte ningú més. Si
A Divendres 21 Abril 2006 23:07, Oscar Sole va escriure:
No, no cal que em dieu que ja hi ha programes de comptabilitat en Linux,
que no ho sé, perquè és el programa de la feina i no hi ha cap més solució.
És el cas de moltes persones perquè els programes de gestió empresarial. La
tallada és
A Dissabte 22 Abril 2006 07:16, Benjamí Villoslada va escriure:
És el cas de moltes persones perquè els programes de gestió empresarial.
La tallada és ben sucosa
No he rellegit abans d'enviar O:) Caldria que digués: «És el cas de moltes
persones perquè amb els programes de gestió
A Dijous 20 Abril 2006 16:19, Oscar Sole va escriure:
Ara ve la pregunta: per on
començo? Entro primer a Windows i faig Panel de control -- Agregar
nuevo hardware o entro a Linux i que el detecti.
L'ordre en que ho facis és irrellevant, cada sistema aguanta la seva espelma.
Necessitaras que
A Dijous 20 Abril 2006 17:37, Oscar Sole va escriure:
Només arrancar ja el detecta i em pregunta que ha de fer amb ell. Per això
em feia por que si primer el creava amb Linux després no podria accedir-hi
des de Windows.
Ah, si és això el Windows passa dels formats del GNU, han de ser els seus
A Dijous 20 Abril 2006 18:00, Benjamí Villoslada va escriure:
NTFS no està ben documentat --fet i fet és secret-- i el GNU només hi
pot llegir, no escriure. Al costat W no donen permís :)
Cal que sigui Fat32 per poder-hi escriure des del GNU, m'ho deixava %-)
--
Benjamí
http
A Dijous 20 Abril 2006 18:45, Oscar Sole va escriure:
Així doncs primer li dono format FAT32 en Windows, oi?
Exacte :)
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
1 - 100 dels 507 matches
Mail list logo