Princeza Linda Karađorđević provalila u sopstvenu vilu

25.11.2003.
Supruga princa Tomislava Karađorđevića juče pod opsadom obezbeđenja DIPOS-a
BEOGRAD - Linda Karađorđević, udovica princa Tomislava, upala je preksinoć u vilu Diplomatskog stambenog preduzeća (DIPOS) u Vladete Kovačevića 8. Princeza je u pratnji Aleksandra Pavića, direktora Fonda "Kraljević Tomislav Karađorđević" odlučila da provali u kuću i pored obezbeđenja DIPOS-a.
Kad je htela da izađe, isto obezbeđenje princezu je upozorilo da joj, ako to uradi, ne može garantovati da će se vratiti. Linda Karađorđević je zbog toga s Pavićem ostala u vili, a tokom jučerašnjeg dana čistila je celu kuću za koju je rekla da je užasno zapuštena i da su sanitarije u kupatilu pune kamenca.
Okupljeni novinari su s princezom jedino mogli da komuniciraju preko prozora, jer im obezbeđenje nije dozvolilo da uđu unutra. Izuzetno raspoložena, na pitanje reportera Nacionala kako je, princeza je uzvratila osmehom i rečima da se odlično oseća.
- Ušla sam sinoć i ne mogu da izađem. Obezbeđenje čak nije dozvolilo ni mom sinu da uđe. Imam imanje koje sam kupila u Raškoj kod Prijepolja, a dosad sam živela u iznajmljenom stanu. Ne znam zašto bih to radila kad je ova vila godinama prazna - izjavila je za Nacional.
Aleksandar Pavić je objasnio da je reč o kući koju je još 1999. vlada SRJ uknjižila na ime Tomislava Karađorđevića.
- Kuća nije nacionalizovana i zato je Tomislav odlučio da je od tadašnje savezne vlade prihvati kao novi dom. Ključeve je ostavio svom prijatelju direktoru DIPOS-a da bi se vila renovirala. Ubrzo on umire, a ključevi nikako da se predaju Lindi Karađorđević. Od direktora DIPOS-a saznali smo da čeka instrukcije Republičke direkcije za imovinu. Princeza Linda obraćala se svima, republičkom premijeru, saveznom ministru inostranih poslova, ministru pravde, ali je svuda nailazila na zid ćutanja. Nedaleko od kuće živela je u iznajmljenom stanu, a vila je zvrjala prazna tri godine. Za princezu to je bio težak bezobrazluk sadašnje vlasti, zbog čega se i odlučila na ovakav korak. I sigurno je da ne namerava da izađe - rekao je Pavić.
M.Cvejić

Sobarica, pa princeza
Linda Karađorđević je Engleskinja koja odlično govori srpski jezik. Pre udaje za princa Tomislava bila je njegova lična sobarica. Princeza Linda iz braka s Tomislavom Karađorđevićem ima dva sina, Đorđa i Mihajla, koji su napunili 19, odnosno 18 godina. Mihajlo je trenutno u Beogradu, dok je njegov brat u Engleskoj.

http://www.inter-nacional.com/

Одговори путем е-поште