Preziveh uskrsnje praznike, pa malo da se radi, a onda stize prvomajski praznik koji pada u ponedeljak i utorak. Dakle, ceo vikend plus parce od radne nedelje (ponedeljak i utorak.
"Pivni standard" nisam stigao da azuriram, al' cene su manje-vise iste.

Mile

R A D I O M I L E V A
Broj 457
godina XIV - vek II
Beograd 24. april 2006.

[EMAIL PROTECTED]

http://host.sezampro.yu/radiomileva/   (1998-2005)
http://www.yurope.com/news/mileva/  (1993-1998)

Sadrzaj:

Uvodnik

Pivni standard

Uvodnik

     Naisla je serija praznika, Uskrs, pa onda 27. april (sta bi to bilo, valjda dan SCG zajednice?), pa Prvi maj, pa ako se to kasnije odradi - sto je izmedju, ili uzme od godisnjeg odmora, tada ispada da pola meseca ne mora da se radi. To secanje, malo radis, pa malo odmaras je bas bez veze.

     U subotu je u Beogradu bilo lepo vreme, a u gradu je odrzan 19. Beogradski maraton. Nisam nazalost prisustvovao, ali sam na jednoj fotografiji video deo atmosfere u gradu kada je BG maraton poceo (http://www.jwork.net/foto/bgMaraton2006/img.php?img=14). Fotografiju je uradio Igor Jeremic, a detalji iz trke se mogu videti na: http://www.jwork.net/foto/bgMaraton2006/. Uzivao sam gledajuci te fotografije. Inace, izmedju ostalog, u opstoj organizaciji moralo se voditi racuna i o psima lutalicama kojih na maratonskoj trasi ima sigurno na hiljade, pa je tako Veterinarska stanica "Beograd" obezbedjivala maratonce da ne budu ometani ili cak i izujedani! Maratonci su istrcali bezbedno i nekud otisli, a nama ostadose dzukci da bezimo od njih.

Tako se potrefilo. Meni u nedelju  pade i Uskrs, a i rodjendan. Sad se setih onih dana kad sam bio klinac, pa mi rodjendan padne bas na taj dan. Ma mnogo nezgodno bese da se bas na Uskrs nesto slavi.  Moji roditelji u partiji, a komsije iz mesne zajednice i partijske celije - imali su sta da razmatraju. Naravno, to se ne zna koliko je njih krisom nesto slavilo sto tada nije nije bilo po "default-u" tj. utvrdjenim tadasnjim standardima. Nije se imalo kud, pa sam za nedeljni rucak spremio corbu, a u rernu strpao plecku , a sve to spremljeno od pirotskog jagnjeta (ako mesar ne laze), pa jos svojerucno ispecen hleb i krompir kao prilog. Ma prste da polizes. Vesa se istovremeno iskazala sa salatama i dve torte.

Na taj dan je palo i secanje na sesnaestoro radnika TV Beograd koji su  izginuli u kuci krute discipline, izvrsavajuci svoje radne zadatke  tokom bezumnog bombardovanja Beograda pre sedam godina. Valja ih se ne setiti samo jednom godisnje,  vec stalno postavljati pitanje zbog cijeg profita su ti ljudi stradali.

     Najavljuju nam da ce istovremeno poskupeti, a i pojevtiniti telefonski razgovori. Dakle, objasnjava nam gospodin "Telekom" da ako neko nas u centru grada zove iz obodnih gradskih naselja, ili mi njih  (Surcin, Batajnica, Borca, Zuce, Barajevo...), tada je to dva puta jevtinije. Opet, ukoliko mi zovemo iz centra grada komsiju iz iste ulice, ili malo dalje - tada je razgovor dva puta skuplji! Vise puta sam to objasnjenje (uz obrazlozenje) o novoj tarifi slusao, a i u novinskim izvestajima studirao, pa nisam uspeo da ukapiram u cemu je caka. Jedino sto sam kao argument (iz date price) uspeo da uhvatim je to, da u obodnim naseljima grada zive siromasni, a u centru bogati! Krajnje dirljiva prica, a ko veruje u istu, taj ce i poverovati. Ipak, kako pojasniti, zasto onda bogati iz centra grada jevtino razgovaraju sa siromasnim, ako su bogati? Nesto je tu potpuno bez veze i nije mi jasno sto su iskomplikovali pricu. Trebalo je da kazu, poskupljuje sve, pa i mi. Sta nas bre sludjuju s pricom o bogatim i siromasnim.

    Vest je da su poslanici Skupstine Srbije odbili povisicu od 5.4 odsto! Deluje dirljivo u ovako  teskoj situaciji, mada opet se nesto mislim, da li je ta povisica  tako mala, pa moze na kolicinu njihovih primanja i da se zanemari neka decimala.

    Dunav, Tisa, Tamis i ostale reke posustaju u svom bestijalnom nadiranju, al' sada nam se najavljuju razne bolestine i druge posasti, ka sto je nikad vidjena najezda komaraca. Juce smo Vesa i ja od rodjaka dobili nesto nalik reketu za badminton. Upleten je zicom i radi na baterije. Kazu, ima kod Kineza i vrlo je efikasna sprava za ekolosko unistavanje insekata. Danas sam to isprobao na tri muve koje su se u obrnutom kretanju kazaljke na satu vrtele ispod lustera u sobi. Pri pogotku, prasak je slican ispaljivanju novogodisnje bombice. Obavezno cemo nabaviti jos desetak istih sprava, pa cemo svi u kuci mahati kad naidju nevidjeni rojevi komaraca.

    Pre nekoliko dana, iako kolima ne idem u centar grada, silom prilika stekoh se tako po mraku i kisi trazeci parking-mesto. Iza mene nervozni tipovi u kolima, pa kad sam ugledao slobodan prostor, hitro sam se ubacio. Kada sam izasao iz kola ugledah da tik iza stoji neka tabla. Vegetacija je konacno krenula i sakrila mnoge ruzne detalje u gradu, al' sakrila i nesto sto ne bi trebalo, kao sto je saobracajni znak. Razgrtanjem krosnje drveta imao sam sta da vidim, pa sam hitro utekao s tog parking mesta. Dakle, ja ima da postujem propis iako ne vidim ili ne znam da propis postoji, a onaj koji je duzan da jasno istakne postojanje propisa - njega zabole dupe.

Mile

Naslovi iz novina

ZBOG OPASMOSTI OD PROBIJANJA NASIPA - Ada rizicna za boravak // U CAST I SLAVU GLUMCA - Odlika JDP da scenu nazove po Ljubi Tadicu postovanje je ie i prema umetniku i prema publici // ODRZAN 110. BOSTONSKI MARATON - Ceriot rekordno, Jevticeva sedma // SANITARNA INSPEKCIJA ZATVARA AMBULANTE U SABACKOM KRAJU - Prokisnjavaju ordinacije, cekaonice, a siri se i smrad // PRORADILE FONTANE I CESME - Zubor iz vodoskoka // NARODNA KUHINJA NA PALILULI - Bajata hrana siromasnima //  PRETI POSKIPLJENJE GORIVA //  OTVOREN POZIV JOVANKI BROZ - Brioni je cekaju //  BK TELEVIZIJA I RTL BEZ NACIONALNIH DOZVOLA - Pocetnici u etru // JUCE U VLADI SRBIJE - Kostunica primio Karla Luisa // NA MEDJUNARODNOM SKUPU U PORTOROZU - Potukli se poslanici iz Crne Gore //  SPORNA DODELA NACIONALNIH FREKVENCIJA IZAZVALA LAVINU REAKCIJA - Nejasni kriterijumi za dodelu frekvencija televizijama Avala, Hepi-Kosava, Foks... //  VASA POPOVIC VASKRSAO VISE PUTA - Knez beogradskih boema - Kako su se, uz poce, plele kafanske price zbog kojih se odlazilo u zatvor. - Iz Saveza komunista izbacivan cetiri puta //

Motorola

- Vlasnik garaze (...) pokusao da otvori vrata, ali ga je sacekao tudji katanac... Ispostavilo se da je njegovu garazu "prisvojila" komsinica

- Putnicu napala dvojica kontrolora u autobusu...

 http://host.sezampro.yu/radiomileva/?id=145

Одговори путем е-поште