четвртак 18.05.2006.

            Александар Вучић: Даме и господо новинари, Српска радикална странка позива све грађане Црне Горе да изађу на референдум у недељу, 21. маја, да гласају за опстанак државне заједнице Србија и Црна Гора, да се супротставе сепаратистичком режиму Мила Ђукановића, који би да уништи и историју и садашњост и будућност народа и грађана Црне Горе. И велики излаз људи на изборе гарантује победу опције за заједничку државу, оних људи који само хоће да буду свој на своме и који неће да их Мило Ђукановић, како је то најавио прексиноћ у телевизијском дуелу, сели у Дубровник, Марибор, Загреб. Који би и даље да рађе студирају у Београду него у Дубровнику, Загребу и Марибору. Који би и даље да имају своју идеју, своју идеологију, свој национални понос и достојанство, а не да следе идеје Секуле Дрљевића, Савића Марковића Штедимлије и осталих усташких идеолога, да нашњих авангардиста Мила Ђукановића.

            Веома је важно за све нас да проценат излазности буде по могућству преко 90, дакле да више од 90 одсто грађана Црне Горе изађе, јер то гарантује победу оних снага које се супротстављају сепаратизму, криминалу и лоповлуку Мила Ђукановића и његових помагача.

            Такође, очекујемо да се сви они који се боре за заједничку државу супротставе било каквом покушају марифетлука, крађа и изборног лоповлука режима Мила Ђукановића, јер то не сме да се дозволи. Плашимо се да ће Мило Ђукановић, због чињенице да зна да не може да добије већину, јер никада сепаратисти следбеника идеје црвене Хрватске у Црној Гори није било у већини, покушати крађом и марифетлуцима да дође до тог резултата. Зато је контрола неопходна, зато је важно да на сваком бирачком месту све буде врло јасно и прецизно забележено, да се то не би допустило.

            Сви одбори Српске радикалне странке у Црној Гори, сви чланови Српске радикалне странке у Црној Гори ће наравно изаћи на референдум и заокружити НЕ сепаратизму, НЕ криминалу, НЕ лоповлуку, НЕ издаји и НЕ бандитизму Мила Ђукановића.

            Са друге стране, данас сам добио информацију од више лица из Републичког тужилаштва, које ми каже да из кабинета министра одбране врше притисак на њих да покрену поступак и подигну оптужницу против мене због речи које сам изговорио о министру одбране. Видим да је и у новинама најавио да ће тиме да се бави надлежни државни органи. Е, пошто они мисле да ће тиме и на такав начин да се баве надлежни државни органи и да ће некога због тога да уплаше, ево, ми се никога не плашимо и немам никакав проблем са тим, једва чекам и на суду ћу да докажем све што сам рекао о Зорану Станковићу. И много више од тога и много горе од онога да је агент ЦИЕ, иако је тешко замислити горе, наравно.

            Такође, истине ради, пошто су неке новине данас много лагале о трошковима народних посланика. Ми нисмо неписмени људи, па смо узели трошковник у Народној скупштини од Марка Даниловића, секретара Народне скупштине, и установили смо да Демократска странка има најскупљи сат на кугли земаљској за свој рад. Па можете да видите да њихов сат боравка посланика Демократске странке у Народној скупштини, а од 05.10. до 31.03., дакле непуних пет месеци, нису били у Скупштини Србије више од два сата и четири минута. Та два сата и четири минута грађане Србије коштала су 18 милиона динара. Наиме, од 05.10. до 31.12. то је коштало 5.513.925,00 динара, а од 01.01. до 31.03. је 12.319.094,93 динара, дакле, негде око 9 милиона вреди сат посланика Демократске странке. Ја мислим да је ту негде на нивоу Била Гејтса. Очигледно је наисплативији посао у Србији бити посланик Демократске странке. Мислим, кад хоћете да крадете. За поштене људе није. Они, веровали или не, чак на репрезентацију троше процентуално више него Српска радикална странка, иако смо ми сваки дан у Народној скупштини Републике Србије, њих уопште нема у Народној скупштини. Дакле, нама долазе странке, морате некоме да дате кафу, киселу воду, било шта. Њима не долази нико, њихови трошкови 55 хиљада, наши 125 хиљада, нас је три пута више него њих и сваки дан смо тамо, а њих уопште нема. Ја мислим да то показује само како се односе према грађанима Србије. А ово никада не бих ни износио, само да нису били толики лажови и да нису давали лажне податке једној њиховој жутој новини.

            Изволите, ако имате неко питање.

            Новинар: Да ли можете да откријете један податак који говори и указује на то да је министар одбране, Зоран Станковић?

            Александар Вучић: Па, могу више, али ускоро ће грађани Србије моћи да виде где ће да се појави Зоран Станковић и у каквој улози. Ми се надамо врло брзо. Врло брзо. И за кога ће да сведочи и на који начин, и по чијем позиву. Реч је о опасном агенту, о опасном преваранту, али ево, нека грађани Србије то сачекају па ће да виде. Врло брзо. Мислим да неки новинари већ знају о чему је реч, али боље да не говоримо док се то не догоди. Јер он ту своју обавезу не може да избегне. То што је преузео за паре да ради против своје земље и против свог народа, он не може ту обавезу да избегне и он то зна, зато вам и каже – нећу ништа да одговорам Вучићу, него ће да ме гоне надлежни органи. Зато што зна да знам и да сви знамо шта је урадио и како се са некима погодио и око чега. Како ће да сведочи против свог народа и против своје државе. Али ево, мало само стрпљења још, па ћете да видите о каквом је зликовцу реч.

            Новинар: Да ли се плашите за своју безбедност?

            Александар Вучић: Не плашим се, што ја да се плашим за своју безбедност. Нисам ја криминалац као Зоран Станковић.

            Још једанпут вас новинаре молимо да пренесете позив Српске радикалне странке, поруку је грађанима Црне Горе у писаној форми упутио и председник српских радикала, др Војислав Шешељ. И порука је Српске радикалне странке свима да изађу на референдум, да заокруже НЕ, и да се супротставе сепаратистичкој и усташкој политици Мила Ђукановића. Победа заједничке државе биће победа Црне Горе, биће победа Србије и Црне Горе, и биће победа будућности наше деце. Ако немате више питања, хвала вам што сте дошли на нашу конференцију.

Одговори путем е-поште