Artemije: Ministri iz DS-a me zaobilaze

GRAČANICA - Vladika raško-prizrenski Artemije ocenio je kao „nedopustiv“ gest
srpskog ministra za kulturu Vojislava Brajovića da izbegne susret s njim.

- Iz medija sam saznao da je Brajović boravio u Visokim Dečanima, gde je
razgovarao sa vladikom Teodosijem i monaštvom o zaštiti spomenika kulture.
Zaprepastilo nas je da gospodin ministar ne zna ko je nadležni episkop za
Kosmet, kome pripadaju spomenici kulture i sa kim treba da razgovara.
Nedopustivo je za jednog ministra da zaobiđe nadležnog episkopa i da o tako
važnim pitanjima razgovara sa njegovim vikarom (pomoćnikom), koji je, takođe,
prihvatio tu posetu i taj razgovor o kulturnoj baštini SPC, a da mene, kao svog
nadležnog episkopa, nije ni obavestio o tome. Zato taj razgovor ima privatni
karakter i ne može imati nikakvo pravno ili funkcionalno dejstvo po pitanju
spomenika kulture. Morao bi Brajović da zna da se za sve u vezi sa kulturnom
baštinom na Kosmetu obraća nadležnom episkopu sa sedištem u Gračanici. Ovo nije
prvi put da pojedini ministri iz DS-a u razgovoru o važnim temama za Crkvu na
Kosmetu, zaobilaze nadležnog episkopa - izjavio je vladika Artemije.

Ministar Brajović juče nije bio dostupan za komentar.

http://www.glas-javnosti.co.yu/

Одговори путем е-поште