ILIĆ: DULIĆ PREUZEO SVE ZASLUGE

Izvor: Danas, 22.04.2010; Strana: 17

Poslanici Skupštine Srbije o završetku izgradnje simbola prestonice

- Želim da čestitam svim Beograđanima i svim građanima Srbije što su dobili
novi toranj na Avali. Drago mi je da je taj posao završen, ali ne mogu da
razumem ljude koji su na vlasti i koji nisu našli za shodno da pozovu mene i
bivšeg premijera Srbije Vojislava Koštunicu, za vreme čije vlasti je i
pokrenuta inicijativa za obnovu tog tornja. Pa ja sam potpisao ugovor i
obezbedio sredstva za građevinske radove u skoro stopostotnom iznosu. Sada kada
je sve završeno niko me se nije setio - kaže Velimir Ilić, lider Nove Srbije i
bivši ministar kapitalnih investicija, i dodaje da je zanimljivo da je ministar
životne sredine i prostornog planiranje Oliver Dulić sve zasluge prigrabio za
sebe, kao da je avalski toranj njegovo remek delo.
Ilić je pojasnio i da osim što nije pozvan na svečano otvaranje Avalskog
tornja, zabranjen mu je čak i ulazak na RTS, što predstavlja kršenje građanskih
prava i predstavlja diskriminaciju protiv šefova poslaničkih partija i
poslanika.
Zoran Nikolić, poslanik DSS, podsetio je juče u parlamentu da je Vojislav
Koštunica bio na čelu organizacionog odbora za izgradnju Avalskog tornja i da
je najmanje što su organizatori mogli da učine da na svečanost pozovu lidera
DSS-a. On je novinarima rekao da to što Koštunica nije pozvan najslikovitije
opisuje one koji tu svečanost organizuju, a portparol DS Jelena Trivan kaže da
značaj ovog događaja nema veze sa tim ko je prisutan i ko nije prisutan, već da
je bitno da Beograd ponovo ima svoj toranj. - Mislim da je ovaj dan prilika da
svi koji žele budu tamo ne obazirući se na formalnosti - rekla je Trivanova.
Zamenik šefa poslaničke grupe G17 plus Vlajko Senić, smatra da događajima kao
što je otvaranje Avalskog tornja treba da prisustvuju i bivši premijeri i
sadašnji predsednik Vlade Srbije, jer „Avalski toranj nije mesto gde mogu da se
steknu ili izgube politički poeni“.

Šef poslaničke grupe Srpske radikalne stranke Dragan Todorović rekao je da SRS
nije dobio poziv da prisustvuje svečanom otvaranju tornja , „što i ne čudi s
obzirom da nisu pozvani ni oni koji su započeli izgradnju“.

Autor: M. R. MILENKOVIĆ