Hvala Bogu da se javno i glasno izjavilo sta treba da se radi. Obicno
je bilo suprotno. Trebalo bi da se nesto kaze i Vuku pre razgovora, jer ako on
uzme inicijativu na sebe ne znam sta ce biti od Kosova.

> From:: "ANTIC.org-SNN" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[EMAIL PROTECTED]>, "'NSP'" <STOP-NSP@TOPICA.COM>, <[EMAIL PROTECTED]>,
> <[EMAIL PROTECTED]>, "'SIM'" <sim@antic.org>, "'Sorabia'"
> <sorabia@yahoogroups.com>, <[EMAIL PROTECTED]>, "'Srpska Informativna Mreza'"
> <SrpskaInformativnaMreza@yahoogroups.com>
> Subject: [sorabia] Intervju: Boris Tadic, predsednik Republike Srbije
> Date: Thu, 24 Nov 2005 16:09:40 -0500

> Intervju: Boris Tadic, predsednik Republike Srbije
>

>  Moramo imati platformu da nam ne bi nametnuli resenje
>

>     - Srbiji
> [...]

Lycos email has now 300 Megabytes of free storage... Get it now at
mail.lycos.co.uk

Help save the life of a child. Support St. Jude Children's Research Hospital.
http://us.click.yahoo.com/cRr2eB/lbOLAA/E2hLAA/1dTolB/TM