Desetoro dece bez krova nad glavom!
Poštovani, u nemogu?nosti da pomognem dvanaesto?lanoj porodici iz Novog Sada,
prisiljen sam da na ovaj na?in obavestim javnost o licemerju onih koje
svakodnevno slušamo kako se zalažu protiv bele kuge i starenja stanovništva
Vojvodine. Imati decu predstavlja božji blagoslov i najve?u sre?u, ali imati ih
desetoro i to vanserijski talentovanih i obrazovnih u današnje vreme
predstavlja nesre?u, ne samo za porodicu, ve?, kako nam to pokazuju ?elnici
Novog Sada i Vojvodine, i za društvo u celini.

Kako se druga?ije mogu protuma?iti re?i najodgovornijih "ljudi" iz pokrajine
koji izostanak pomo?i navedenoj porodici pravdaju zakonom koji ih onemogu?ava u
tome, da bi majci desetoro dece na kraju preko obezbe?enja zabranili ulaz u
zgradu Skupštine Vojvodine. Valjda zbog toga da im ne bi remetili mir i
smišljanje novih velikih planova javnosti.

Gradona?elnica Novog Sada nije, za više od godinu dana, majku desetoro dece
udostojila ni odgovora na pismenu molbu, a da o prijemu i ne govorimo. Ali zato
se slikala sa trojkama kojima je vanredno dodelila stan kao svoj doprinos borbi
protiv bele kuge. Koliko zanamo, to je bio jedini primer socijalne pomo?i grada
Novog Sada porodicama sa više dece. O nesre?i dvanaesto?lane porodice kojima
pokušavam pomo?i od 1994. godine obaveštavao sam svakog ?elnika gradske uprave,
jer sam kao odbornik Ekološkog pokreta vodio majku desetoro dece kod svakog
predsednika Skupštine traže?i pomo?, za tu decu pre svega. Osim praznih
obe?anja ova porodica nije ništa dobila, ali su zato svi predsednici delili
brojne stanove svojim zaslužnim strana?kim kolegama sa i bez dece.

O ovoj brojnoj porodici i njihovoj nesre?i da žive me?u bezdušnim ljudima
obavestio sam i Kancelariju predsednika Srbije koji su dodelu stana drugoj
ugroženoj porodici iz Novog Sada tako?e koristili kao politi?ki marketing, ali
uzalud. Bezdušni politi?ari ne žive samo u Novom Sadu. Ni tzv. humanitarna
fondacija politi?ara koji želi našim novcem da osvoji Skupštinu Republike
Srbije nije pokazala interesovanje za ovu porodicu ?ime je samo potvrdila da je
njihov "humanizam" zapravo u funkciji osvajanja vlasti.

Zato, kada vam ti politi?ari, ljudima ih ne bi nazivao, pri?aju kako su
zabrinuti za srpski narod zbog bele kuge i kako ?e sve u?initi da podstaknu
natalitet, znajte da vas bestidno lažu. Ostaje mi jedino nada da se toj
porodici ne?e srušiti krov na glavu u objektu u kome bespravno žive, jer kada
odrastu, morali bi svedo?iti o vremenu i ljudima koji nas danas beskrupulozno
obmanjuju.

Nikola Aleksi?, direktor
Ekološkog pokreta, Novi Sad

Blog your life with Jubiiblog ? try the newest Blog on the block.
http://www.jubiiblog.co.uk

Clean water saves lives.  Help make water safe for our children.
http://us.click.yahoo.com/CHhStB/VREMAA/E2hLAA/1dTolB/TM