http://www.worldpress.org/link.cfm?http://www.blic.co.yu/

Rugovin naslednik nestrana?ka li?nost?
Me?unarodna zajednica ne želi da budu?i predsednik Kosova bude neko od
sadašnjih vode?ih politi?kih lidera kosovskih Albanaca, saznaje „Blic“ u misiji
UN na Kosmetu. Me?unarodni akteri u rešavanju kosmetske krize nastoje da za
naslednika Ibrahima Rugove bude izabrana nova nestrana?ka li?nost koja bi imala
podršku svih partija u kosovskoj skupštini.

Razgovori i lobiranja ko ?e naslediti sadašnjeg predsednika Kosova Ibrahima
Rugovu ve? su po?eli i na KiM i u zapadnim zemljama. Septembra prošle godine
Rugova je objavio da boluje od raka plu?a, a u poslednjih mesec dana nije se
sastao ni sa jednim zvani?nikom. Po saznanjima „Blica“, njegovo zdravstveno
stanje je jako loše. Iako se traženje novog predsednika ve? sada dok je Rugova
živ može smatrati nemoralnim, me?unarodna zajednica zbog o?uvanja bezbednosne
situacije na Kosmetu planira naslednika.

Kako kaže „Blicov“ izvor, Rugova je do sada održavao kakvu-takvu ravnotežu u
albanskom politi?kom životu. Otuda u Unmiku i Kforu postoji opravdani strah da
bi posle njegove smrti moglo do?i do me?ualbanskog obra?una. Prištinski list
„Ekspres“ objavio je da u razgovorima u?estvuje šef Unmika Seren Jesen Petersen
i šef Ameri?ke kancelarije u Prištini Filip Goldberg.

- Petersen može da razgovara, ali ne i da uti?e. Predsednik Kosova se bira u
Skupštini i za njega je potreban konsenzus zara?enih albanskih partija. Posebno
na relaciji Rugovinog LDK i Ta?ijevog PDK. Me?unarodna zajednica za sada
insistira na tome da naslednik bude nova nestrana?ka li?nost koja ima podršku
kosovske skupštine - kaže „Blicov“ sagovornik.

Ž. Jevti?

Blog your life with Jubiiblog ? try the newest Blog on the block.
http://www.jubiiblog.co.uk