Jeste da je malo pojednostavljeno objasnjenje, no ima dosta istine u
tome sto ste rekli.
Gospodin Sava je po svemu sudeci naostren protiv Zapada ali i protiv srpske
vlade.To o Zapadu se moze razumeti,zna se sta je on uradio , ali ubacivati
Milosevica u igru kao spasioca nacije znajuci da je on izbacio iz koloseka 350
000 Srba iz Hrvatske i jos toliko s Kosmeta, je nerazumljivo. Tacno je da je
ova danasnja vlada neiskusna i da ne zna kako da barata s problematikom kao sto
su ostaci komunistickih mikroba.Ta vlada ne zna da stvori propagandna tela i
pridobije mlade za sebe. N mladima svet ostaje, kaze poslovica. Mladi bi morali
da podrze demokratske ideje da ih sprovode i vise  se politicki angazuju. Posle
penzioneri mogu da cvrkucu koliko im volja. Imam ovde u Londonu prijatelja
Rusa. Pricamo o svemu ali nikada o politici, jer mi je jednom rekao da su ruski
dobrovoljci u ratu u BiH i Hrvatskoj bili
ostavljeni na cedilu  i mahom se vracali u Rusiju u bodi bagovima. Iz Savinih
reci ja razumem da se on vise bazira na onom politicko partijskom nivou,
kominterna, internacionala proleteri svih zemalja ujedinite se.  Vladimir, moj
Rus izvadi iz dzepa svezanj funti pa se na glas smeje i kaze ovo je pravi
sistem, a devojcici jure oko njega kao muve. Ja mislim da smo mi u pravo vreme
izabrali pogresnu politiku a u nepovoljno vreme mislili da imamo prave
saveznike.Danas je cist primer ruski gas. Ukrajinci nisu platili, Putin zavrnuo
slavine i Ukrajini i Evropi.Kad se platilo Putin se nasmejao, bio prijatan i
pustio zvucni gas ( ovo je za ABCDE -Sta da se radi). Mi nemamo ni para, pojela
Mira, ni silu, razbio Sloba, a nemamo ni prijatelje. Ne znam da li ima Rusa u
Kanadi, ali ovde u Londonu ih ima mnogo. Ne zarezuju nikoga, Engleze,
Amerikance pa sto bi bili dobri sa nama. Ima nasih ovde koji hoce da se ogrebu
a kada Rus to vidi padne mu mrak na oci.
 Dobro rece majstor ABCDE pre neki dan. Treba se uzdrzavati.
                                   Zoran Djuric

> From:: "Mica Prpic" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: [EMAIL PROTECTED]
> Subject: [sorabia] Re: [SRPSKI_NOMADI] RUSI ZA USLOVNU NEZAVISNOST KOSOVA
> Date: Mon, 30 Jan 2006 17:06:48 +0100

> Izvinite ni ja ne mogu u potpunosti da se slozim sa Savom.
> Posle dolaska Jelcina na vlast u ruskoj federaciji,niko vise u svetu nije
> zeleo niti imao nameru da se ponovo upusta u hladni rat sa Rusijom. Stavise
> i Rusija je bila pozivana da se pridruzi EU i priblizi NATO paktu. Jedan od
>  dokaza je i to da su ne tako davno izvrseni zajednicki vojni manevri
> [...]

Lycos email has now 300 Megabytes of free storage... Get it now at
mail.lycos.co.uk