Britanci vec od kraja osamdesetih godina nahuskavaju Siptare na Kosovu i
oni su ti koji zele da dodje do nezavisnosti. Rada Trajkovic jeu pravu kada
kaze da bi Srbi trebali da postupe kao Jevreji kada su se vracali u
Izrael.Srpski pregovaracki tim mora da zahteva da se citava sema preogovora
jasno zacrta i ako dodje do bilo kakve promene, onda da napusti pregovore, jer
nije u ostalom ni duzan da pregovara.
Sojers najverovatnije pocinje psiholoski rat, sto mu nece uspeti.
                                       Zoran Djuric