Moj Milance, Nije tacno dasam vredjao Vlajkija, a tacno je to da ti
nisi nista razumeo.
  Noj (vlada) ne zna da laje ali noj (vlada) proguta sve sto joj se servira i
mora da cuti. Vlajki kada govori o noju (vladi), kaze da noj ne laje, a zna se
da noj zabije glavu u pesak pa misli da ga niko ne vidi.
Molim te da mi ne drzis lekcije o nekoj tvojoj ljubavi prema "iskrenim bicima"
jer to nije tacno a pisao si vec hiljadu puta o tome. Kada nesto ne razumes, a
nije  to sramota, pitaj da ti se objasni, pa ces ti da otvoris oci. Citao sam
izvode iz Money Masters, i ne zelim da stavim sve Jevreje u istu vrecu.
Verujem Milane da si ti dobar i posten covek, ali mislim da te nekolicina
nepostenih koriste za svoje potrebe i na taj nacin se zavitlavaju sa tobom. To
nije lepo od njih.
                           Zoran Djuric