Dolazim na pomisao da u ovom trenutku Srbi treba da postupe na ancin na
koji su postupili Siptari, odnosno da napuste masovno Kosovo i krenu putem
izgnastva,a ali ne u Srbiju , nego u Bugarsku, Makedoniju ili Ruminiju tako da
se ne moze posle govoriti o "raselejnim licima", vec da se stvori humanitarni
problem.Nije lako, ali se mora vec nesto uciniti, vec ako srpski politicari ne
znaju nista drugo da ucine. Nije sve u oruzju i zveckanjem oruzjem. Ko
sensibilizuje stanovnistvo? Sta radi Srbijansko stanovnistvo po tom pitanju?
Ako niko nije zainteresovan za Kosovo osim grupe ljudi u vrhu vlade i ono malo
Srba na Kosovu, onda nema svrhe praviti buku. Ne moze neko da ne bude
zainteresovan , a da s druge strane psuje Zapad za to sto radi. Ili, ili. ne
razumem taj mentalitet.
                              Zoran Djuric