Bez obzira na razne interpretacije i subjektivna misljenja, Savet Evrope je vec
potegao pitanje
odrzavanja jednog takvog referenduma, jer po Dejtonskom ugovoru koji je jos
uvek na snazi postoji hrvatsko-muslimanska federacija i s druge strane
Republika Srpska, koje su kako je receno u "labavoj povezanosti". Dakle RS bi
morala da sto hitnije sprovede referendum, jer ce Hrvati i Muje da debelo plate
EU da do toga ne dodje. Ako se bude odugovlacilo i ako CG referendum padne u
zaborav od bilo koje akcije u RS nema nista.

                                   Zoran Djuric

> From:: "angelina markovic" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <sorabia@yahoogroups.com>, <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: [sorabia] Dodik: Pravo na referendum
> Date: Sun, 28 May 2006 05:10:15 +0200

Dodik: Pravo na referendum 27. maj 2006. | 20:51 | Izvor: Beta Banja Luka,
Sarajevo -- Milorad Dodik kaže da bi tokom rasprava o ustavnim promenama
mogao da insistira na definisanju BiH kao federalne države.

Premijer RS Milorad Dodik je izjavio da bi "možda bilo dobro da se i na
Kosovu održi referendum koji bi bio osnov za donošenje odluka o statusu te
pokrajine", izražavaju?i nadu da bi nakon toga i drugim bilo legalizovano
pravo da putem referenduma odlu?e o svojoj sudbini.

Ministar inostranih poslova BiH Mladen Ivani? je povodom Dodikove izjave
rekao da je referendum "osnovni demokratski princip", navode?i da
me?unarodna zajednica mora primenjivati iste demokratske standarde u celom
regionu. "Interes Republike Srpske je da ona ostane sa?uvana u okviru BiH,
ali da se na nju prestanu vršiti pritisci. To je ono što posebno zameram
me?unarodnim institucijama", kazao je on.

Me?utim, predsedavaju?i Predsedništva Bosne i Hercegovine i lider Stranke
demokratske akcije Sulejman Tihi? ocenio je da izjava premijera Republike
Srpske Milorada Dodika o raspisivanju referenduma o otcepljenju srpskog
entiteta nema nikakvo ustavno-pravno uporište i "politi?ki se ?ini
besmislenom"."To nije mogu?e po Ustavu BiH, isto kao što nije mogu?e
otcjepljenje Sandžaka ili vojvo?anskih Ma?ara. Sasvim su razli?ite bile
pozicije bivših jugoslavenskih republika Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore
i Makedonije, jer je postojalo ustavno uporište", rekao je Tihi?.

Human rights Human rights watch Cause and effect essay Causes of depression

YAHOO! GROUPS LINKS

 Visit your group "sorabia" on the web.

Lycos iQ - show what you knoW: iq.lycos.co.uk

Home is just a click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/1dTolB/TM