Nisam nikada pretendovao da sam ekspert za ustavno pravo, a po pitanju
nekrofilije i postovanju prema mrtvim gangsterima, ni tu nisam sentimentalan.To
ne znaci da sam ateista. Naprotiv,cak sam veoma pobozan i bogobojazljiv. Ja vam
tvrdim,a tu ne treba imati neko narocito znanje ustavnog prava,da su komunalci
bili ti koji su rasturili Jugoslaviju na celu sa drugom Kitom. Zar nije lapsus
izgovoren od samog Broza :" Srpska republika Vojvodina relevantan" ? I sta ce
vam onda tu neko "znanje" ustavnog prava. Mislite li da je sloser i masin
bravar bio ekspert za ustavno pravo?

                                       Zoran Djuric

> From:: "angelina markovic" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <sorabia@yahoogroups.com>
> Subject: Re: [sorabia] Nezavisnost
> Date: Sun, 28 May 2006 16:12:06 +0200

E, Zorance,
Vi sad postadoste i ekspert za ustavno pravo !

1. Otkrivanje g. Broza kao jedne od ziza kroz koju su se prelomile
dezitegrativne teznje ranih '80. nije bas neki epohalni uvid.

Za Vasu informaciju, jos zbog ustavnih promena - amandmana 1971, a potom
Ustava iz 1974. i diskusije tokom javne rasprave povodom istih, mnogi ljudi
su stradali. Ovako na precac padaju mi na pamet valjda oni koji su mi i
danas cesce pred ocima (nepravedno prema onima kojima se svaki trag
izgubio). Posluzice, medjutim, imena bar onih koji su i Vama poznati,
profesor Mihailo Djuric (zatvor), Vojislav Kostunica, Kosta Cavoski...
(asistenti isterani na ulicu).....

2. Bacanje leseva, pa cak i diktatora, komunista (i ostalih).... "po
djubistima" sasvim je nerazumna teza:

a) rec je o pokojnicima, pa cak ni vi ateisti ne mozete imati primedbe
buduci da nisu zivi i vise nista ne traze.... a o nekrofiliji ne bih sada.
Naime, mi primitivci imamo postovanje prema mrtvom protivniku.

b) to je nehigijenski, te kao covek sa zapada, gde je ekoloska svest mnogo
razvijenija, veoma me cudi da tako razmisljate.

v) Izgubili ste iz vida da makar sada, kada su savim liseni moci mogu biti i
korisni. Naime, ekonomski efekti turistickih poseta mogu biti skromana, no
ipak, znacajna stavka u ekonomiji. (Jos da razvijemo proizvodnju suvenira iz
tog vremena.... )

3. Medjutim, najvaznije je Vase ipak, izvinite, neznanje ustavnog prava. Bez
da drzim predavanja, samo mala logicka demonstracija.
Naime, kada bi to bilo tako, mozete li makar sebi da odgovorite na pitanje:
zbog cega Mighty Broz nije i te dve pokrajine proglasio republikama tj.
klicama drzava? Bice da tu ima nesto vise od pukog previda.

Ipak, bice jako lose ukoliko nasi Zapadni prijatelji imaju znanja koliko i
Vi. No, varate se, ne za nas - vec za njih. Jer, disolucija drzava, pocev od
te sa cijeg se domena Vi javljate vec je pocela. I, nemojte se zavaravati.
Cak i da treba mnogo vremena, pukotine se vec vide. Naime, mediji su batina
sa dva kraja, ne mozete istovremeno slaviti necije rasturanje, a da u
glavama onih koji u tome ucestvuju ne proklija ideja da bi bili srecniji
"bez Onih...", a tada nece biti kraja... Na zalost.

Konacno, ne  vredi se kriti ni iza (neznanja) ustavnog prava, ni iza
nabacivanja krivice "svih onih 'patriota'". Ono sto odlucuje (u
civilizacijskim rukavicama) jednako je nasilje kao i ono Tursko. I , nema te
milosti koja ce spasti nasilnika.

Ili, malo vise ovozemaljski, ni jedna sila nije do veka trajala. Pusto
tursko je bilo i proslo (upravo nam prikazuju nekakvu francusku seriju o
jadnim turskim zavojevacima, i okrutnim Francuzima??? i varvarskim Srbima
koji ubijaju jadne age i begove). No, vreme se tada kretalo po srednjim
putanjama spirale, a spinovanje (poslednjih ) vremena cini da svaka ludost
vec za zivota jedne generacije dodje i prodje (cak, stavise, i vise
ludosti). Te, stoga, manite se tog tako prepoznatljivog izbacivanja parola,
to vise dolikuje komunistickoj Internacionali, nego nekome ko dolazi sa
demokratskog Zapada, a zakljucivanje po principima 'aha dozivljaja' prilici
Arhimedu, a ne korisniku interneta posle sedam ispijenih casica, i to u tako
rano jutro.

Srdacno,
Vasa, nina