Vecernji list
      (Zagreb)

      01.06.2006 21:00

      PRIJETNJE 21-godišnji splitski student uputio e-mail zagrebačkoj
Židovskoj općini

      Platit ću Hamasu da uništi Židove

      Autor Vojislav Mazzocco, Tanja Božić

            Ako dobijem novčanu nagradu za najbolju karikaturu o holokaustu
na natječaju koji je raspisao Iran, dat ću je Hamasu jer prijateljima
Irancima želim da što prije završe nuklearnu bombu i lansiraju je na Haifu i
Tel Aviv. A onda slijedi slavlje na zagrebačkim ulicama", poručio je jučer
e-mailom Ivan K., 21-godišnji splitski student arhitekture (podaci poznati
redakciji), čelnim ljudima zagrebačke Židovske općine.
            Član Mense?
            Iako je Jakov Binenfeld iz ŽOZ-a rekao da događaju ne treba
pridavati posebnu pozornost jer je vjerojatno riječ o čovjeku koji je željan
publiciteta, vodstvo općine odmah nakon primitka pisma alarmiralo je MUP i
Protuobavještajnu agenciju. Dok su sigurnosne službe bezuspješno tijekom
cijelog dana tragale za Ivanom K., Večernjakov novinar ga je locirao i
sastao se s njim u jednom od gradskih kafića.

            Ma nisu to prijetnje niti sam ja nacist ili fašist. Ja sam
pacifist, ali sam želio pokazati da se ne slažem sa židovskom politikom
rekao je Ivan tvrdeći da su ga na slanje karikatura i pisma potaknule slike
mrtve palestinske djece. No, teskt pisma u kojem Ivan priželjkuje iranske
nuklearne bombe u Haifi i Tel Avivu, nakon čega će uslijediti slavlje na
hrvatskim ulicama te Židove naziva ljudskim otpadom, ipak govori drukčije.

            Ni neki drugi tekstovi koje je Ivan objavio na internetu ne
legitimiraju ga kao miroljubivog anđelčića kakvim se želio prikazati u
razgovoru. Tako je uspio ustvrditi da je "nacionalsocijalizam najbolji
politički tip za svaku državu" .

            Fasciniraju me disciplinirani narodi poput Nijemaca koji su u
samo šest godina uspjeli od ruševine postati svjetska sila rekao je Ivan
koji za sebe tvrdi da je član Mense s kvocijentom inteligencije 164.
Pohvalio se i da nitko od njegovih kolega s fakulteta nije imao nikakvih
zamjerki na karikature. Čak ni na onu kojom tvrdi da u holokaustu nije
ubijeno šest milijuna Židova, već su se oni odselili u Izrael i postali
ubojice Arapa.

            Uhićen na prijevaru
            Nakon što su ga novinari obavijestili da policija traga za njim,
Ivan se odlučio predati, no na porti jedne od policijskih postaja dežurni
policajac navodno mu je rekao da on nema nikakvih informacija o tome da ga
netko traži. Nakon toga Ivan se uputio prema zgradi Večernjeg lista gdje su
ga dvojica policajaca u civilu na prijevaru uhitila.

Human rights Human rights watch Cause and effect essay
Causes of depression History of human rights

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште