Dragan Jerkoviæ: Ne smatram se izdajicom srpskog naroda

Dragan Jerkoviæ, predsjednik Srpskog nacionalnog vijeæa i dogradonaèelnik
Knina, sudjelovao je na proslavi unatoè protivljenju vodstva SDSS-a. On je
bio i u izaslanstvu Grada koje je polo¾ilo vijence na spomen-obilje¾je
poginulim hrvatskim braniteljima.

- Predsjedni¹tvo SDSS-a tra¾ilo je da po¹tujem protokol. Zbog toga sam ovdje
i ne mislim da sam zbog toga izdajica srpskog naroda - rekao je Jerkoviæ

Predsjednici dr¾ave, Vlade i Sabora istaknuli su povijesnu va¾nost akcije
Oluja i redom osudili izjave predsjednika i premijera Srbije, prema kojima
je Oluja "veliki neka¾njeni zloèin", odnosno "pogrom nad Srbima".

http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,8,5,knin_proslava,3829
5.jl