Srbin napadnut u centru Dečana

22. avgust 2006. | 22:49 | Izvor: B92

Dečani -- U centru Dečana juče je pretučen Vuko Danilović, saopštava KiM
info-služba.

On je sa grupom od petoro srpske dece učestvovao u akciji "multietnički
kamp", u organizaciji OEBS-a. Kampje okupio 30 dece iz srpske, albanske i
romske zajednice, a organizovan je u cilju unapređenja saradnje među
zajednicama. Njega su napala dvojica mladića u centru Dečana, a zatim su
pobegli.

Danilović, koji je pre rata radio kao nastavnik u Dečanima, došao je sa
grupom dece iz Berana u Crnoj Gori, gde se nalazekao izbeglice. "Ujutro smo
posetili zgradu skupštine opštine, gde nas je vrlo ljubazno primio
predsednik, Nazmi Selmanaj. Nakon toga smo izašli na glavni trg, gde smo
deci kupili sladolede. Više ljudi mi je prišlo da se pozdravi i rukuje sa
mnom, pošto sam pre rata imao dosta prijatelja među Albancima. Sve je
izgledalo mirno i uobičajeno, a na ulicama je bilo dosta sveta. Odjednom,
pojavio se jedan mladić, koji mi je prišao uz psovke i počeo da me udara
pesnicama u glavu i stomak. Dok sam pokušavao da se odbranim, prisao je još
jedan mladi Albanac, koji je takođe počeo da me tuče", navodi Danilović.

On kaže da su se napadači zatim izgubili, a da je on, nakon ukazane lekarske
pomoći, napisao prijavu u policiji. Srpski učesnici kampa večeras su
otputovali u Crnu Goru.