http://www.politika.rs/rubrike/vesti-dana/Suspendovan-jer-je-ukrao-hleb-iz-pekare.lt.html

Suspendovan jer je ukrao hleb iz pekare

KURŠUMLIJA– Direktor zemljoradničke zadruge „Budućnost” iz Kuršumlije
Dragan Gvozdenović suspendovao je radnika iz pekare te zadruge zato što
je ukrao jedan hleb.

Gvozdenović je agenciji Beta rekao da je to učinio „za primer drugima
koji žele da kradu”.

On je naveo da svi radnici u pekari imaju pravo na dva besplatna hleba
dnevno, s obzirom da već više od pet meseci unazad ne primaju plate.

Direktor je, kako tvrdi, imao dojavu da neko od radnika odnosi kući više
od dozvoljene količine hleba, pa se lično potrudio da mu stane na put.

„Nakon ove dojave ja sam oko 5.30 ujutru, kada se završava noćna smena,
došao ispred pekare da se lično uverim ko od radnika krade hleb. Zatekao
sam Milana Simića kako umesto dva iz pekare iznosi tri hleba. Osim toga
je u torbi imao i dve lepinje”, rekao je Gvozdenović.

On je dodao da je Simiću tom prilikom oduzeo sve tri vekne hleba, a
zatim ih izmerio „jer se sumnja da su veće od onih koje koje se nalaze u
zadruginim prodavnicama”.

Milan Simić (42) je iz kuršumlijskog sela Pljakova, odakle već više od
20 godina svakodnevno pešači do posla, udaljenog sedam kilometara od
njegove kuće.

Ima trojicu maloletnih sinova, a žena mu je umrla pre tri godine.

Simić je kazao da je u veoma teškoj materijalnoj situaciji, jer njegova
plata u pekari iznosi oko 4.000 dinara, a proteklih pet meseci nije
primao ni to.

„Bio sam prinuđen da uzmem još jedan hleb, jer moram nahraniti decu.
Pored dece imam i obolelog oca koji takođe zavisi od mene. Uprkos tome
što sam priznao, izvinio se direktoru i ispričao moju tešku situaciju,
on me je ipak suspendovao sa posla”, rekao je Simić.

Zadruga „Budućnost” je formirala komisiju koja će preispitati „slučaj
Simić”.

Hleb koji je oduzet radniku se čuva radi utvrđivanja njegove težine i
veličine, zato što poslodavci sumnjaju da su radnici za sebe pekli
poseban hleb koji je veći od onog namenjenog za prodaju.

Beta
[objavljeno: 13/03/2009.]
stampaj   posalji

Одговори путем е-поште