From: Dusan Vukotic <dusan_vuko...@live.com>
To: sorabia@yahoogroups.com; srbija_medjusljiv...@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 26, 2010 10:03:59 AM
Subject: [sorabia] Hrvatska zastava iza leđa našeg predsednika

Председник Србије је допустио да седи испред хрватске заставе, а да не
захтева да се на ту постави и српска.

Дакле, човек је или малоуман или сасвим свесно ради на гажењу и
уништавању српског достојанства и српске државности.

Уверен сам да се ту ради о овоме другом.

Човек свесно ради против интереса државе Србије.

Како је могуће да то веома мали број Срба примећује?

Погледајте: http://i467. photobucket. com/albums/ rr39/vukotic/ Politika/
24521_1015017412 6290057_49870370 056.jpg?t= 1269590488

http://i467. photobucket. com/albums/ rr39/vukotic/ Politika/ 25551_1015017360
0175057_49870370 056.jpg?t= 1269591080

http://i467. photobucket. com/albums/ rr39/vukotic/ Politika/ 25551_1015017344
5840057_49870370 056.jpg?t= 1269591196

ДВ

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.
https://signup. live.com/ signup.aspx? id=60969