MAsivne policijske snage koje su u okruzenju drzale Skupstinu Srbije
desetak sati, a verovatno sada privode poslanike koji su se usudili da
ne dele misljenje jugoslovneske vecine u parlamentu Srbije, obezbedile
su donosenje deklaracije po kojoj je genocidni srpski narod do sada
pocinio genocid nad Turcima. Do cetvrtka se priprema jos jedna
deklaracija, najverovatnije o genocidu nad nesrecnim Hrvatima, buduci da
iz jugoslovenskih krugova to veceras nekoliko puta napomenuto.

Za ocekivati je da ce jake snage jugoslovenske UDBE do jutra internirati
sve srpske poslanike u Skusptini Srbije. Dalje internacije se ocekuju do
nedelje, kada treba ocekivati prvo likvidaciju Srba po velikim centrima,
prvo u Beogradu, a zatim i u unutrasnjosti. Mislim da nemaju dovoljno
proverenih kadrova da to obave do nedelje, ali do Blagovesti sigurno.

Tada ce na osptu radost pravednog sveta, civilizacija biti spasena od
najgore gamadi koja je hodala ovom planetom.

Za sada se voljeni vodja jos nije oglasio, ali se to meoze ocekivati u
ranim jutarnjim satima, mada ima spekulacija da ce se oglasiti tek kada
u ime pravdoljubivih nemackih-nacista, ustaskih-hrvata i svog ostalog
cveca bude saopstavao da je srpsko pitanje konacno reseno.

Odoh da operem zube, nije lepo da me kolju a da mi zadah odaje koliko
sam cigareta veceras popusla.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=31&nav_category=11&nav_id=421440

Usvojena Deklaracija o Srebrenici
31. mart 2010. | 00:30 | Izvor: B92 Beograd -- Skupština Srbije je posle
13 sati rasprave usvojila Deklaraciju kojom se osuđuje zločin u
Srebrenici. Za Deklaraciju je glasalo 127 poslanika.

Deklaracija o Srebrenici prihvaćena je sa ukupno 127 glasaova za, protiv
je bilo 29, uzdražanih 15 a nije glasalo dvoje poslanika.

Pored vladajuće koalicije za deklaraciju je glasao i LDP. Protiv
rezolucije glasali su posalnici Demokratske stranke Srbije, Srpske
radikalne stranke i poslanik Žarko Korać iz SDU. Srpska napredna stranka
bila je uzdržana.

Одговори путем е-поште