IVASSOV: MOZZDA NECU SVEDOCCITI U HAGU 8.9.2004.
11:37

 GENERAL IVASSOV NAJAVIO MOGUCNOST ODUSTAJANJA OD SVEDOCENJA U PROCESU PROTIV
MILOSEVICA (Moskva, RIA âNovostiâ)

Potpredsednik Akademije za geopoliticke probleme Leonid Ivassov izjavio je da postoji
mogucnost njegovog odustajanja od svedocenja u procesu protiv bivseg predsednika
Jugoslavije Slobodana Milosevica. Ivassov je to izjavio danas na konferenciji za
stampu u âRIA âNovostiâ. Ivassov, koji je ucestvovao u naporima za regulisanje
kosovske krize kao predstavnik Ministarstva odbrane Rusije, tu nameru je motivisao
time sto je sud Medjunarodnog tribunala za bivsu Jugoslaviju, uprkos volji Milosevica,
njemu nametnuo advokata, koji ima pravo da odredjuje ko ce se od svedoka pojaviti.
âU tom slucaju ja vec necu braniti Milosevica, vec mogu postati objekat
manipulacija. Ja sam zeleo da branim tog coveka, da ispoljim objektivnostâ â
podvukao je Ivassov. Analognu izjavu juce je dao i bivsi premijer SSSR, clan saveta
Federacije Nikolaj Rizzkov, koji je odbio da ucestvuje na procesu protiv Milosevica u
znak protesta protiv krsenja prava bivseg sefa Jugoslavije. âU Medjunarodnom
tribunalu za bivsu Jugoslaviju sudi se zzrtvama agresije. Oni koji su podgrejavali
kosovski konflikt danas se pojavljuju u ulozi tuziocaâ â smatra Ivassov i dodaje,
da âne vidim nikakve zlocine u delovanju Milosevica. Ako je Jugoslovenska armija
russila natovske avione, to je bila njena sveta obaveza za vreme napadaâ. â 0 â

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/NfOolB/TM