KURIR

14.septembar, 2004.

Vesti:

http://www.kurir-info.co.yu/Dnevne-vesti/V-03-14092004.shtml

SRETEN LUKIĆ BLIZU PREDAJE?!

BEOGRAD - Policijski general Sreten Lukić, jedan od trojice visokih oficira protiv kojih je podignuta optužnica Haškog tribunala, najbliži je da se odazove pozivu premijera Srbije Vojislava Koštunice o dobrovoljnoj predaji i sam ode u Hag, saznaje Kurir od bliskog prijatelja general Lukića.

- General Lukić je blizu toga da "prelomi" i dobrovoljno se preda Haškom tribunalu. Svestan je da od Haga ne može da pobegne i da će tamo ipak morati da ode. Jedino što ga muči jeste njegovo bolesno srce, ali mislim da se ta njegova bolest malo preuveličava zbog izručenja Tribunalu. Prijatelju mi predlažu da, ako je već bolestan, ode na lečenje i operaciju ako treba, ali on to uporno odbija - kaže za Kurir jedan od bliskih prijatelja generala Lukića, koji je insistirao na anonimnosti.

S druge strane, bivši načelnik Generalštaba, general Nebojša Pavković, jasno je svima stavio do znanja da nema nameru da se dobrovoljno preda i ode u Hag. Prema saznanjima Kurira, Pavković je napustio Beograd i trenutno se "odmora", odnosno krije od javnosti u kući koju ima u okolini Aleksinca.

Da Pavković odavno nije bio u Beogradu i da "u širokom luku zaobilazi" stan u centru grada, potvrdile su Kuriru i prve komšije generala u Molerovoj ulici, koje navode da Pavkovića "nisu videle mesecima".
- Ne znam zašto nas sve pravi ludim! Svako malo čitam po novinama njegove izjave te "neću se živ predati", te "nosim bombu", te "neću u Hag". Bilo mu je dobro dok je bio Slobin general, koji mu je dao stanove i kuće. Sad neka kao stari drugari dele zajedno ćeliju u Hagu - kaže jedna od Pavkovićevih komšinica iz Molerove ulice.

I general Vladimir Lazarević se sklonio daleko od javnost. Izvor Kurira trvdi da je general Lazarević jako lošeg zdravstvenog stanja i da je stalno pod terapijom.

General policije Vlastimir Rođa Đorđević, koji je bez ikakvih problema napustio Srbiju posle 5. oktobra, nalazi se u Moskvi. Jedan od njegovih prijatelja trvdi da je general Rođa nedavno kupio i stan u glavnom gradu Rusije, pošto je prodao sve što ima u Srbiji. Pretpostavlja se da je nastavio da se bavi onim što zna, policijskim zanatom, ali ovog puta za drugu državu.

Nijedan od trojice optuženih generala koji se nalaze u Srbiji već nedeljama ne odgovora na telefonske pozive novinara Kurira.

S. MARJANOVIĆ

####

Yahoo! Groups Sponsor
click here