Kay ne zeli vise braniti Slobodana Milosevica

DEN HAAG - Steven Kay, branitelj Slobodana Milosevica po sluzbenoj duznosti,
zatrazio je jucer od prizivnog vijeca Haaskog tribunala da ga oslobode
obveze da brani Milosevica te da Milosevicu dopuste da se brani sam.
Kay je rekao da ne moze zastupati Milosevicevu obranu zato sto optuzeni ne
samo da odbija suradnju s njim nego je zauzeo i neprijateljski stav, a
vecina potencijalnih svjedoka odbija se pojaviti na sudenju.

"Neka Milosevicu bude vraceno pravo da se brani sam... Ovom sudu ce biti
mnogo bolje ako odgovornost prebaci na Milosevica, koji je spreman to
prihvatiti", rekao je Kay. (zb)

http://www.vecernji-list.hr/

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/NfOolB/TM