Title: Message

Ljiljana Karadžić: Moj suprug se nikada neće predati

BANJA LUKA - Supruga najtraženijeg haškog optuženika Radovana Karadžića, Ljiljana Zelen-Karadžić, izjavila je u interviewu za banjalučke Nezavisne novine od petka kako samo njen suprug može odlučiti da li će se pojaviti pred haškim tribunalom, no da se po njezinu mišljenju on nikada neće predati.

"Želim da bude onako kako Radovan odluči, a mislim da se on nikad neće predati?, rekla je Ljiljana Zelen-Karadžić dodajući kako se "nitko iz obitelji ne može odlučiti i reći mu da se spremi i ide u Haag".

Ljiljana Zelen-Karadžić potvrdila je postojanje dogovora između bivšeg službenog američkog predstavnika za prostore bivše Jugoslavije, veleposlanika Richarda Holbrookea i tadašnjeg predsjednika Republike Srpske Radovana Karadžića.

"Postoji dogovor između Radovana i Holbrookea, jer nije bilo nikakvog razloga da se Radovan 30. lipnja 1996. godine povuče s mjesta predsjednika da nije postigao dogovor s Holbrookeom o tome da ako se povuče, ne daje intervjue i ne pojavljuje se uopće u javnosti neće biti proganjanja od strane Haškog tribunala. To je osnova tog njihovog dogovora", rekla je Karadžićeva supruga. Ona je dodala da dogovor nije vidjela na papiru, a da zna za to jer joj je to suprug prenio.

"Neki ljudi su rekli da su vidjeli taj papir na kojem je Radovan sklopio dogovor s Holbrookeom. Taj dokument po izjavama tih ljudi postoji. Ja ga nisam vidjela, ali znam po Radovanovom stajalištu. Radovan se do dana današnjeg drži tog dogovora,", izjavila je Ljiljana Zelen-Karadžić.

Prema njezinim riječima, Karadžić ne priznaje ICTY kao legalan sud smatrajući ga politiziranom institucijom koja svoje procese vodi "većinom protiv Srba".

(Hina)

http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/bih/213396/index.do

Yahoo! Groups Sponsor