Title: Hag uslov i za NATO

Polt je u Nišu rekao da je impresioniran profesionalnošću vojske SCG. Naime, gosti su imali prilike da vide deo vežbe protivterorističkog voda "Kobre". Međutim, Polt je objasnio da je došao u Niš da bi video kako je opremljena vojska i da na osnovu toga proceni na koji način SAD mogu da pomognu.

"Sa ovim zaista profesionalnim opredeljenjem, koje sam danas ovde video, i naravno opredeljenjem političkog rukovodstva od strane ministra i njegove Vlade, uveren sam da će, kada se uklone političke prepreke, koje stoje na putu ovom zaista partnerskom odnosu, budućnost SCG kao članice Partnerstva za mir i NATO-a, biti ubrzo ostvarena", rekao je Polt.

Vojska se ubrzano reformiše u skladu s novim bezbednosnim izazovima, ali i da bi bila kompatibilna sa ostalim članicama Partnerstva za mir, rekao je Davinić. "Naše oružane snage ispunjavaju taj uslov kada se radi o njihovoj profesionalnoj opremljenosti, demokratskoj kontroli i svim drugim uslovima koji se postavljaju ispred oružanih snaga, ali prepreke su političke prirode", poručio je Davinić.

Domaćini su američkog ambasadora odveli na ručak u vojni restoran, da bi se, kako je objasnio načelnik Generalštaba Dragan Paskaš, pokazalo javnosti da vojska nije gladna, da ima hranu i da je daje vojnicima, izveštava dopisnik B92 Aleksandra Stanković.

B92 vesti