-----Original Message-----
From: milan kasic [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, November 27, 2005 9:58 AM

Pomozi bog brate Mico i ostali.Imate pravo kad kazete da smo naivni. Jeste to
jesmo i vrlo lako gazimo ono sto je savete a prihvatamo ono sto je prokleto.
Kad sam boravio u otadzbini od jedanestog do 21 oktobra ove godine video sam
ono sto mi nije jasno bilo. Pitao sam se gde se nalazim da li ja slicajno ne
sanjam. Vecina nasih preduszeca su pod stranim nazivima Engleski Njemacki
Francuski a najmanje nas lepi Srbski jezik. A da se bakcemo oko toga ciji je
koji jezik je zaista poslednje Samo ako znamo da su Ljudevit gaj I vuk Danicic
stvorili Hrvatski jezik od Srbskog i da su Hrvatima dali latinsku Abecedu dok
su Srbi zadrzali cirlilicu. Samo. Ljudevit Gaj je sam rekao da treba izbacit
stari jezik Arapske rase Kurdi i uvesti novi Hrvatski Jezik koji je stvoren od
cistog Srbskog Jezika. Procitajte Knjige od pokojne profesorice Olge Lukovic
Pjannovic Srbi narod najstariji pa cete videt istinu.Sa brtskim pozdravom od
cffkale milan kasic.