Čeznem za Vojom
BEOGRAD - Zamenik predsednika Srpske radikalne stranke Toma Nikolić u razgovoru za Nacional kaže da mu je trenutno najveća želja da otputuje u Hag i poseti Vojislava Šešelja. Šta se dešava sa vašom vizom i da li i dalje postoje opstrukcije za vaš put u Haški tribunal? - Ja sam postao potpuni pesimista po tom pitanju. Da mi ne daju vizu je postala sama praksa Tribunala. Iskreno bih to želeo-mogu reći da mi je to sad najveća želja. Videćemo šta će da uradi i gospodin Vučić koji takođe čeka vizu da bi posetio Šešelja. Da li se čujete sa Vojislavom Šešeljom? - Naravno! Svakodnevno. On se oseća dobro, i potpuno je spreman za suđenje. Razočaran je ovim raspadom države, ali je totalno zadovoljan sa nama i našom strankom. A šta vi kažete na najavljenu rekonstrukciju vlade? - Pre toga očekujem veliku raspravu u Skupštini. Ne znam stvarno šta će se desiti, hoću prvo da vidim kako će se odgovoriti na neka ključna pitanja i kako će se izbeći razni blamovi. Da li to znači da ćete podržati izbor Vuka Draškovića za šefa diplomatije? - Ne, to nikako. Svima je dobro poznat stav da radikali smatraju da Vuk uopšte ne bi trebalo da se bavi politikom, a ne da ga još podržavam. Može on da bude ministar, ali samo kod Koštunice. Kad očekujete vanredne izbore? - E kad bi dao Bog idućeg meseca, ali koliko je ova vlada željna vlasti potrajaće to. S kojim političarima se rado družite? - Nemam puno slobodnog vremena i samo sa mojima iz stranke.Koja je po vama najšarmantnija političarka? - Političarke ne posmatram kao žene, one su u tom poslu potpuno ravnopravne muškarcima. A kad je meni neka žena šarmantna onda pod tim šarmom mogu da navedem stotinak stvari kao na primer da šarmantno izgleda, da je šarmantno obučena…
Bez godišnjeg odmora Koja kola vozite? - Vozim stranačku Hondu ili svoju Škodu- nemam ličnog šofera, sam se vozim. Gde ćete na letovamje i kada? - Ne verujem da ću uopšte negde da idem, jer je situacija grozna i imam dosta posla.

http://www.srpski-nacional.com/

Yugoslavia phone card Yugoslavia flight

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште