in4s.net <https://in4s.net/kad-server-servira-nije-vrijeme-da-se-milo-povuce/>

Кад Сервер „сервира“: Није вријеме да се Мило повуче

2 minutes

  _____

Данијел Сервер

Не мислим да је вријеме за предсједника Црне Горе Мила Ђукановића да поднесе
оставку, јер у држави сада не постоји опозиција која је пронатовска и која је
проевропска и којаје спремна да преузме власт, казао је професор Универзитета
Џон Хопкинс у Вашингтону Данијел Сервер, коментаришући захтјеве организатора
протеста “Одупри се 97000“.

“Сада нема простора да се предсједник Мило Ђукановић повуче, јер опозиционе
снаге у Црној Гори не доводе у питање само чланство у Алијанс и улазак у ЕУ,
већ и црногорску независност. Смјењивост власти је неопходна и ја бих желио то
да видим, боље прије него касније. Ја сам то рекао и предсједнику директно”,
казао је Сервер за провладину „Побједу“.

Истиче да свака промјена власти мора да понуди алтенативу.

“То је моја поента – без озбиљније опозиције која није везана за Москву, биће
немогуће за Ђукановића или његову партију да напусте власт. Али, тај дан треба
да дође. Нико не треба да остане на власти заувијек. То је већ дуго времена,
мада се предсједнику мора одати признање због тога што је неколико пута
напуштао државне функције”, каже он.

Сервер објашњава да је процес стварања озбиљне опозиције која није под утицајем
Кремља дуг процес.

“Не сматрам да би процес стварања проевропске опозиције требао да сачека
чланство у Европској унији. Већ тада Црна Го раби требало да буде озбиљна
демократија. Наравно, за тај процес стварања опозиционих снага, које се неће
ослањати на Москву, ће бити потребне године. Вријеме за почетак тог процеса је
сада. Битно је нагласити да они који се противе независности и чланству у
НАТО-у не могу чинити ту озбиљну проевропску опозицију”, поручује Сервер.

Одговори путем е-поште