rts.rs
<http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/3/region/3443870/slucaj-pupovac-ima-li-razloga-za-pad-koalicije-u-hrvatskoj.html>

Случај Пуповац, има ли разлога за пад коалиције у Хрватској

RTS, Radio televizija Srbije, Radio Television of Serbia

2-3 minutes

  _____

О останку у коалицији представници Срба одлучиће по завршетку локалних избора у
Личко-сењској жупанији. Повод за дилеме било је паљење лутке с ликом Милорада
Пуповца, најпре на карневалу у Каштел-Сућурцу, а потом и у Старом Каштелу, крај
Сплита.

35482649

Припремила Биљана Радуловић

Your browser does not support the video tag.

"Превише се тога накупило, а сада је на страначком вођству да одлучи шта ћемо
даље. То је била реакција која је дошла након дугог размишљања, јер је разлога
више, па је то била порука коју смо морали послати", рекао је Милорад Пуповац.

Хрватски министар управе сматра да нема разлога за љутњу лидера Самосталне
српске деморкатске странке.

"Мислим да је Хрватска друштво у којем је заштита националних мањина на високој
разини. Што се тиче новинарских слобода и непостојања цензуре, мислим да смо на
још већој разини. Мислим да нема никаквог озбиљнијег разлога да би се ова добро
функционирајућа коалиција раскинула", рекао је хрватски министар управе Ловро
Кушћевић.

Владајућа коалиција и без три српска гласа има више од 76 заступника колико им
је потребно за одлуке у Сабору, па не очекују дестабилизацију нити евентуални
излазак Пуповчевих посланика.

"Коалиција сигурно неће изгорети. Очекујем у уторак коалицијски састанак на
којему ћемо расправити низ важнијих тема, од ширења међунационалне мржње, од
слободе медија, новинарства па до важних господарских тема", рекао је Даринко
Косор из ХСЛС-а.

"Не бојте се за Милорада Пуповца, не би тај изашао из коалиције", сматра Милан
Бандић.

Уз лутку с ликом Милорада Пуповца, претходних, карневалских дана спаљене су и
лутке с ликом хрватског премијера Андреја Пленковића и хрватског члана
Предсдеништва БиХ Жељка Комшића.

Одговори путем е-поште