pcnen.com
<http://www.pcnen.com/portal/2019/03/11/svjedok-saradnik-sindelic-priznao-da-je-lagao/>

Svjedok saradnik Sinđelić priznao da je lagao

Objavio/la PCNEN

2 minutes

  _____

Priča dana <http://www.pcnen.com/portal/category/prica-dana/> , Vijesti
<http://www.pcnen.com/portal/category/vijesti/>  11. Mar. 2019. | 23:22

Saša Sinđelić svjedoči u sudnici Višeg suda u Podgorici/screenshot

Saša Sinđelić, svjedok saradnik u procesu optuženima za navodni pokušaj nasilne
promjene vlasti u Crnoj Gori, je promijenio iskaz u emisiji ‘Ćirilica’ TV
Happy.
<http://www.happytv.tv/emisije/cirilica/127009/drzavni-udar-i-atentat-na-mila-dukanovica-u-cirilici-nismo-razmisljali-o-skidanju-predsednika-vec-smo-zeleli-da-organizujemo-protest>

Na pitanje: “Šta si ti radio kada je u pitanju istorija CG? Vi ste  svedok-
saradnik želeli ste da organizujete demonstraciju i pobedu Demokratskog fronta
smaknućem predsednika Mila Đukanovića?“, Sinđelić je odgovorio: “To je duža
priča. Ja sam želeo da pomognem uhapšenim ljudima na tom prostoru. Tada smo
krenuli sa protestima podrške srpske opozicije u Crnoj Gori. Nismo razmišljali
o skidanju Mila Đukanovića, nego je bio mirovni protest a pomogli su ruski
nacionalisti, mislio sam da bude opušteno a ne tako kako se prenosi“.

Sinđelić je rekao da je jedino vjerodostojna njegova izjava koju je na početku
dao u sudu u Beogradu, a da je sve drugo urađeno na silu.

“Da nijesam prihvati da govorim sve ono što su u Tužilaštvu Crne Gore ‘znali’,
ne bih večeras bio u ovoj emisiji“, rekao je Sinđelić.

On je kazao da je dobrovoljno došao u Crnu Goru, da bi odmah bio smješten u
samicu u Spužu, gdje je počelo maltretiranje.

Sinđelić je kazao da je lagao i prilikom gostovanja u emisiji “Živa istina”.

U Višem sudu u Podgorici 13. marta počinje iznošenje završnih riječi na suđenju.

Одговори путем е-поште