danas.rs
<https://www.danas.rs/politika/vucic-komsije-za-pokolj-na-novom-zelandu-pokusale-da-optuze-srbe/>

Vučić: Komšije za pokolj na Novom Zelandu pokušale da optuže Srbe

Piše: FoNet/ Beta

2-3 minutes

  _____

Za pokolj na Novom Zelandu neke naše komšije iz regiona pokušali su da na razne
načine optuže Srbe, ne bi li od Srbije načinili metu, izjavio je večeras u Boru
predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

16. marta 2019. 18.40 Izmenjeno: 18.56

Foto: Instagram/ Printscreen/Budućnost Srbije

On je na završnom skupu kampanje „Budućnost Srbije“ u Borskom okrugu, rekao da
je i to pokazalo ko i kako iz regiona želi Srbiji dobro, ali da im Srbija, i
pored toga, poručuje da im želi sve najbolje i neće prizivati nesreću njihovom
narodu i stanovništvu.

On se osvrnuo i na teroristički napad koji se dogodio na Novom Zelandu, gde je
kod jednog od terorista pronađeno oružije na kojem su između ostalih ispisana i
imena Miloša Obilića, Baje Pivljanina, Novaka Vujoševića, Marka Miljanova.

„Bez imalo odgovornosti su pokušali da prebace odgovornost na Srbe ne bi li od
Srbije da naprave metu“, rekao je Vučić i dodao da nabrojani ljudi „nisu
huligani, ubice, to su borci za slobodu“.

Vučić je kazao da se po reakcijama iz regiona na napad na Novom Zelandu, moglo
videti šta Srbiji žele.

„Mi vama želimo sve najbolje i u Zagrebu, Sarajevu, Skoplju, ali, ma koliko se
nadali slaboj Srbiji, moj odgovor će biti jača i snažnija Srbija“, kazao je
Vučić.

„Neću nikada dozvoliti da se ponovi martovski progrom na Kosovu“

Vučić je izjavio je i da nikada neće dozvoliti da se ponovi 17. mart 2004.
godine na Kosovu kada su Albanci „rušili, spaljivali i progonili naše ljude“.

On je kazao da su vlasti u Prištini zamislile da rade šta hoće, a da Srbija
ćuti.

„Zamislili su da nas lupaju motkom po glavi, a da mi posle svega vičemo kako
nam je lepo. Mi jesmo spremni za kompromise i razgovore, ali nikada nećemo
pristati na to da unize Srbiju tako da oni uzmu sebi sve, a da Srbija ne dobije
ništa“, rekao je Vučić.

Одговори путем е-поште