Hej
Jeg hat tage et første hurtig kig på autokorrekturen, hvor jeg fandt følgende
ord:allesammen
følgeligt
fremfor
(gemmen)  gemme sb., -n, -r, -rne (smykke el. signet med indskårne figurer el.
skrifttegn)
(gibs)   gib sb. (itk.), gib; det gav et gib i mig
gladeligt
grundliggende
(hivs)   1. hiv sb., -et, hiv, -ene (træk)   2. hiv sb. (en virus)
imperie
(intensioner)   intension sb., -en, -er, -erne (begrebsindhold) (jf. intention)
klogeligt
mysterie
retteligt
unægteligt
De ord der er i () er ikke udtryk for nye stavemåder, men rettelse af rigtige
ord til et andet mere sandsynlig ord, dog uden kontekst. Så "Det hivs effekt,
udeblev da vist." bliver til "De hvis effekt, udeblev da vist."Skal vi rette
rigtige ord, hvis de bare bruges sjældent nok?

Med venlig hilsen
Esben Aaberg

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement